آموزش React: اکوسیستم ها

React: Ecosystems

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: React به ندرت توسط خودش استفاده می شود. در نتیجه ، کار موثر با React - به ویژه هنگام پیشرفت در گروه - به معنای تسلط بر مجموعه ای از ابزارها است. برخی از این ابزارها React را تکمیل می کنند ، در حالی که برخی دیگر گردش کارها را برای توسعه کارآمد ایجاد و حفظ می کنند یا با مجموعه دیگری از ابزارهای وب محور به React mesh کمک می کنند. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه با کاوش در اکوسیستم های React ، و بررسی آنچه React به عنوان هسته این سیستم ارائه می دهد ، از React استفاده کامل کنید. امانوئل آنچه را که React ارائه می دهد توضیح می دهد و به مباحثی مانند مسیریابی و ناوبری ، ارائه در سمت سرور ، انیمیشن و اشکال زدایی می پردازد.
موضوعات شامل:
  • مسیریابی
  • پیمایش
  • ارائه در سمت سرور
  • مدیریت دولت
  • مرور کتابخانه انیمیشن
  • تست و اشکال زدایی
  • بررسی نوع در React

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • الکترون ها The electrons

1. الکترون ها 1. The Electrons

  • مسیریابی و ناوبری Routing and navigation

  • ارائه سمت سرور Server-side rendering

  • مدیریت دولتی State management

  • سیار Mobile

  • انیمیشن Animation

  • آزمایش و اشکال زدایی Testing and debugging

  • انواع Types

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش React: اکوسیستم ها
جزییات دوره
12m 21s
10
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
33,773
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.