آموزش Unreal Engine 4 - VFX برای بازی - مبتدی تا متوسط

Unreal Engine 4 - VFX for Games - Beginner to Intermediate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: شما تا پایان این دوره نمونه کار خود را از جلوه های بصری AAA برای بازی ها شروع خواهید کرد. ایجاد افکت برای بازی ها در Unreal Engine 4 با نیاگارا. مفاهیم اساسی در مورد جلوه های بصری ایجاد بافت ها، مش ها و سایه بان ها برای بازی VFX. پیش نیازها: Unreal Engine: Basic Photoshop: Basic Blender: Basic Graphic Tablet Helps

این دوره درباره ایجاد VFX برای بازی‌ها با نیاگارا در موتور Unreal 4 است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه جادوهای جادویی، توپ‌های آتشین، مهارت‌های ویژه و جلوه‌های بیشتر برای بازی‌ها ایجاد کنید. این برنامه شما را از نقطه نظر مبتدی تا سطح متوسط ​​در ایجاد جلوه‌های بصری با Unreal Engine 4 راهنمایی می‌کند. این شامل تئوری، عمل و تکنیک‌هایی است که برای حرفه جلوه‌های بصری آینده خود نیاز دارید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

اصول VFX VFX Fundamentals

  • ابتدا بیایید 1080p را فعال کنیم! First, let's enable 1080p!

  • نوع جلوه ها Type of Effects

  • اصول VFX | 1 - گیم پلی Principles of VFX | 1 - Gameplay

  • اصول VFX | 2 - زمان بندی Principles of VFX | 2 - Timing

  • اصول VFX | 4 - کنتراست Principles of VFX | 4 - Contrast

  • اصول VFX | 5 - رنگ Principles of VFX | 5 - Color

اصول VFX VFX Fundamentals

  • ابتدا بیایید 1080p را فعال کنیم! First, let's enable 1080p!

  • نوع جلوه ها Type of Effects

  • خلاصه ای از نوع جلوه ها Recap of the Type of Effects

  • خلاصه ای از نوع جلوه ها Recap of the Type of Effects

  • اصول VFX | 1 - گیم پلی Principles of VFX | 1 - Gameplay

  • اصول VFX | 2 - زمان بندی Principles of VFX | 2 - Timing

  • اصول VFX | 3 - شکل Principles of VFX | 3 - Shape

  • اصول VFX | 3 - شکل Principles of VFX | 3 - Shape

  • اصول VFX | 4 - کنتراست Principles of VFX | 4 - Contrast

  • اصول VFX | 5 - رنگ Principles of VFX | 5 - Color

  • خلاصه ای از اصول VFX Recap of the Principles of VFX

  • خلاصه ای از اصول VFX Recap of the Principles of VFX

پیش تولید Pre-Production

  • بررسی اجمالی قبل از تولید Pre-Production Overview

  • خلاصه ای از پیش تولید Recap of the Pre-Production

پیش تولید Pre-Production

  • بررسی اجمالی قبل از تولید Pre-Production Overview

  • خلاصه ای از پیش تولید Recap of the Pre-Production

راه اندازی UE4 - فضای کاری شما Setting Up UE4 - Your Workspace

  • Unreal Engine 4 را دانلود و نصب کنید Download & Install Unreal Engine 4

  • ایجاد پروژه VFX شما Creating Your VFX Project

  • آبشار در مقابل نیاگارا Cascade VS Niagara

راه اندازی UE4 - فضای کاری شما Setting Up UE4 - Your Workspace

  • Unreal Engine 4 را دانلود و نصب کنید Download & Install Unreal Engine 4

  • ایجاد پروژه VFX شما Creating Your VFX Project

  • بررسی اجمالی Quick Unreal Engine 4 Quick Unreal Engine 4 Overview

  • بررسی اجمالی Quick Unreal Engine 4 Quick Unreal Engine 4 Overview

  • آبشار در مقابل نیاگارا Cascade VS Niagara

  • فعال سازی نیاگارا Activating Niagara

  • فعال سازی نیاگارا Activating Niagara

  • خلاصه بازی Cascade vs Niagara Recap of Cascade vs Niagara

  • خلاصه بازی Cascade vs Niagara Recap of Cascade vs Niagara

Sparks - آشنایی با نیاگارا Sparks - Getting Familiar With Niagara

  • امیتر نیاگارا Niagara Emitter

  • خلاصه ای از اصول اولیه نیاگارا Recap of the Niagara basics

  • یک بافت پرتوی دیگر ایجاد کنید Create another Beam texture

  • خلاصه ای از فصل Sparks Recap of the Sparks chapter

Sparks - آشنایی با نیاگارا Sparks - Getting Familiar With Niagara

  • نمای کلی نیاگارا Niagara Overview

  • نمای کلی نیاگارا Niagara Overview

  • امیتر نیاگارا Niagara Emitter

  • سیستم نیاگارا Niagara System

  • سیستم نیاگارا Niagara System

  • خلاصه ای از اصول اولیه نیاگارا Recap of the Niagara basics

  • اولین بافت شما Your First Texture

  • اولین بافت شما Your First Texture

  • یک بافت پرتوی دیگر ایجاد کنید Create another Beam texture

  • مواد افزودنی Additive Material

  • مواد افزودنی Additive Material

  • جرقه تاثیر و بهبود Sparks Impact and Improvements

  • جرقه تاثیر و بهبود Sparks Impact and Improvements

  • جاذبه و برخورد Gravity and Collisions

  • جاذبه و برخورد Gravity and Collisions

  • ترفندهای ساده اسپارکس لوپ و نیاگارا Sparks Loop and Niagara Simple Tricks

  • ترفندهای ساده اسپارکس لوپ و نیاگارا Sparks Loop and Niagara Simple Tricks

  • خلاصه ای از فصل Sparks Recap of the Sparks chapter

منطقه اثر حمله Area of Effect Attack

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • یک بافت دیگر برای سیلندر ایجاد کنید Create another Texture for the Cylinder

  • شروع پیش بینی Starting the Anticipation

  • بافت تاثیر آتش Fire Impact Texture

  • Impact Texture دیگری ایجاد کنید Create another Impact Texture

  • یک بافت کرک متفاوت ایجاد کنید Create a different Crack Texture

  • مواد مخلوط آلفا Alpha Blended Material

منطقه اثر حمله Area of Effect Attack

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • طراحی Sketching

  • پروژه AoE - واردات و بررسی اجمالی AoE Project - Importing and Overview

  • پروژه AoE - واردات و بررسی اجمالی AoE Project - Importing and Overview

  • شروع حمله AoE Starting the AoE Attack

  • شروع حمله AoE Starting the AoE Attack

  • ایجاد مش سیلندر Creating a Cylinder Mesh

  • ایجاد مش سیلندر Creating a Cylinder Mesh

  • ایجاد بافت آتش Creating a Fire Texture

  • ایجاد بافت آتش Creating a Fire Texture

  • یک بافت دیگر برای سیلندر ایجاد کنید Create another Texture for the Cylinder

  • شروع پیش بینی Starting the Anticipation

  • شروع اوج Starting the Climax

  • شروع اوج Starting the Climax

  • بافت تاثیر آتش Fire Impact Texture

  • Impact Texture دیگری ایجاد کنید Create another Impact Texture

  • اعوجاج و انحلال مواد Distortion and Dissolve Material

  • اعوجاج و انحلال مواد Distortion and Dissolve Material

  • افزودن رنگ Adding Color

  • افزودن رنگ Adding Color

  • منطقه اثر طرح Area of Effect Blueprint

  • منطقه اثر طرح Area of Effect Blueprint

  • کنترل مقیاس آسان Easy Scale Control

  • کنترل مقیاس آسان Easy Scale Control

  • کنترل رنگ آسان Easy Color Control

  • کنترل رنگ آسان Easy Color Control

  • امواج شوک Shockwaves

  • امواج شوک Shockwaves

  • ترک زمین Ground Crack

  • ترک زمین Ground Crack

  • یک بافت کرک متفاوت ایجاد کنید Create a different Crack Texture

  • مواد مخلوط آلفا Alpha Blended Material

  • اضافه کردن مارپیچ Adding a Spiral

  • اضافه کردن مارپیچ Adding a Spiral

  • لمس نهایی Final Touches

  • لمس نهایی Final Touches

پرتابه/طلسم Projectiles / Spells

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • شروع پرتابه، پوزه و ضربه Starting the Projectile, Muzzle and Impact

  • بافت پرتابه Projectile Texture

  • بافت دنباله دار Trail Texture

  • تأثیر Impact

  • نسخه الکتریکی قسمت 2 - Trail Texture Electric Version Part 2 - Trail Texture

  • نسخه الکتریکی قسمت 4 - مش پرتابه Electric Version Part 4 - Projectile Mesh

  • نسخه الکتریکی قسمت 8 - ضربه Electric Version Part 8 - Impact

  • نسخه الکتریکی قسمت 9 - پوزه و لمس نهایی Electric Version Part 9 - Muzzle & Final Touches

پرتابه/طلسم Projectiles / Spells

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • طراحی Sketching

  • شروع پرتابه، پوزه و ضربه Starting the Projectile, Muzzle and Impact

  • مش پرتابه Projectile Mesh

  • مش پرتابه Projectile Mesh

  • دنباله پرتابه Projectile Trail

  • دنباله پرتابه Projectile Trail

  • بافت پرتابه Projectile Texture

  • بافت دنباله دار Trail Texture

  • ذرات Particles

  • ذرات Particles

  • رنگ و مقیاس آسان Easy Color and Scale

  • رنگ و مقیاس آسان Easy Color and Scale

  • تأثیر Impact

  • پوزه Muzzle

  • پوزه Muzzle

  • نسخه الکتریکی قسمت 1 - لایتنینگ فلیپ بوک Electric Version Part 1 - Lightning Flipbook

  • نسخه الکتریکی قسمت 1 - لایتنینگ فلیپ بوک Electric Version Part 1 - Lightning Flipbook

  • نسخه الکتریکی قسمت 2 - Trail Texture Electric Version Part 2 - Trail Texture

  • نسخه الکتریکی قسمت 3 - بافت پرتابه Electric Version Part 3 - Projectile Texture

  • نسخه الکتریکی قسمت 3 - بافت پرتابه Electric Version Part 3 - Projectile Texture

  • نسخه الکتریکی قسمت 4 - مش پرتابه Electric Version Part 4 - Projectile Mesh

  • نسخه الکتریکی قسمت 5 - راه اندازی کپسول پرتابه Electric Version Part 5 - Projectile Capsule Setup

  • نسخه الکتریکی قسمت 5 - راه اندازی کپسول پرتابه Electric Version Part 5 - Projectile Capsule Setup

  • نسخه الکتریکی قسمت 6- راه اندازی مسیر پرتابه Electric Version Part 6- Projectile Trail Setup

  • نسخه الکتریکی قسمت 6- راه اندازی مسیر پرتابه Electric Version Part 6- Projectile Trail Setup

  • نسخه الکتریکی قسمت 7 - لمس نهایی Electric Version Part 7 - Final Touches

  • نسخه الکتریکی قسمت 7 - لمس نهایی Electric Version Part 7 - Final Touches

  • نسخه الکتریکی قسمت 8 - ضربه Electric Version Part 8 - Impact

  • نسخه الکتریکی قسمت 9 - پوزه و لمس نهایی Electric Version Part 9 - Muzzle & Final Touches

نتیجه Conclusion

نتیجه Conclusion

  • چند کلمه آخر A Few Last Words

  • چند کلمه آخر A Few Last Words

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش Unreal Engine 4 - VFX برای بازی - مبتدی تا متوسط
جزییات دوره
7 hours
61
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
10,796
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Aguiar Gabriel Aguiar

هنرمند طراح جلوه های ویژه بصری