آموزش Unreal Engine 4 - VFX برای بازی - مبتدی تا متوسط

Unreal Engine 4 - VFX for Games - Beginner to Intermediate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: شما تا پایان این دوره نمونه کار خود را از جلوه های بصری AAA برای بازی ها شروع خواهید کرد. ایجاد افکت برای بازی ها در Unreal Engine 4 با نیاگارا. مفاهیم اساسی در مورد جلوه های بصری ایجاد بافت ها، مش ها و سایه بان ها برای بازی VFX. پیش نیازها: Unreal Engine: Basic Photoshop: Basic Blender: Basic Graphic Tablet Helps

این دوره درباره ایجاد VFX برای بازی‌ها با نیاگارا در موتور Unreal 4 است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه جادوهای جادویی، توپ‌های آتشین، مهارت‌های ویژه و جلوه‌های بیشتر برای بازی‌ها ایجاد کنید. این برنامه شما را از نقطه نظر مبتدی تا سطح متوسط ​​در ایجاد جلوه‌های بصری با Unreal Engine 4 راهنمایی می‌کند. این شامل تئوری، عمل و تکنیک‌هایی است که برای حرفه جلوه‌های بصری آینده خود نیاز دارید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

معرفی Introduction

اصول VFX VFX Fundamentals

  • ابتدا بیایید 1080p را فعال کنیم! First, let's enable 1080p!

  • نوع جلوه ها Type of Effects

  • خلاصه ای از نوع جلوه ها Recap of the Type of Effects

  • خلاصه ای از نوع جلوه ها Recap of the Type of Effects

  • اصول VFX | 1 - گیم پلی Principles of VFX | 1 - Gameplay

  • اصول VFX | 2 - زمان بندی Principles of VFX | 2 - Timing

  • اصول VFX | 3 - شکل Principles of VFX | 3 - Shape

  • اصول VFX | 3 - شکل Principles of VFX | 3 - Shape

  • اصول VFX | 4 - کنتراست Principles of VFX | 4 - Contrast

  • اصول VFX | 5 - رنگ Principles of VFX | 5 - Color

  • خلاصه ای از اصول VFX Recap of the Principles of VFX

  • خلاصه ای از اصول VFX Recap of the Principles of VFX

اصول VFX VFX Fundamentals

  • ابتدا بیایید 1080p را فعال کنیم! First, let's enable 1080p!

  • نوع جلوه ها Type of Effects

  • اصول VFX | 1 - گیم پلی Principles of VFX | 1 - Gameplay

  • اصول VFX | 2 - زمان بندی Principles of VFX | 2 - Timing

  • اصول VFX | 4 - کنتراست Principles of VFX | 4 - Contrast

  • اصول VFX | 5 - رنگ Principles of VFX | 5 - Color

پیش تولید Pre-Production

  • بررسی اجمالی قبل از تولید Pre-Production Overview

  • خلاصه ای از پیش تولید Recap of the Pre-Production

پیش تولید Pre-Production

  • بررسی اجمالی قبل از تولید Pre-Production Overview

  • خلاصه ای از پیش تولید Recap of the Pre-Production

راه اندازی UE4 - فضای کاری شما Setting Up UE4 - Your Workspace

  • Unreal Engine 4 را دانلود و نصب کنید Download & Install Unreal Engine 4

  • ایجاد پروژه VFX شما Creating Your VFX Project

  • بررسی اجمالی Quick Unreal Engine 4 Quick Unreal Engine 4 Overview

  • بررسی اجمالی Quick Unreal Engine 4 Quick Unreal Engine 4 Overview

  • آبشار در مقابل نیاگارا Cascade VS Niagara

  • فعال سازی نیاگارا Activating Niagara

  • فعال سازی نیاگارا Activating Niagara

  • خلاصه بازی Cascade vs Niagara Recap of Cascade vs Niagara

  • خلاصه بازی Cascade vs Niagara Recap of Cascade vs Niagara

راه اندازی UE4 - فضای کاری شما Setting Up UE4 - Your Workspace

  • Unreal Engine 4 را دانلود و نصب کنید Download & Install Unreal Engine 4

  • ایجاد پروژه VFX شما Creating Your VFX Project

  • آبشار در مقابل نیاگارا Cascade VS Niagara

Sparks - آشنایی با نیاگارا Sparks - Getting Familiar With Niagara

  • نمای کلی نیاگارا Niagara Overview

  • نمای کلی نیاگارا Niagara Overview

  • امیتر نیاگارا Niagara Emitter

  • سیستم نیاگارا Niagara System

  • سیستم نیاگارا Niagara System

  • خلاصه ای از اصول اولیه نیاگارا Recap of the Niagara basics

  • اولین بافت شما Your First Texture

  • اولین بافت شما Your First Texture

  • یک بافت پرتوی دیگر ایجاد کنید Create another Beam texture

  • مواد افزودنی Additive Material

  • مواد افزودنی Additive Material

  • جرقه تاثیر و بهبود Sparks Impact and Improvements

  • جرقه تاثیر و بهبود Sparks Impact and Improvements

  • جاذبه و برخورد Gravity and Collisions

  • جاذبه و برخورد Gravity and Collisions

  • ترفندهای ساده اسپارکس لوپ و نیاگارا Sparks Loop and Niagara Simple Tricks

  • ترفندهای ساده اسپارکس لوپ و نیاگارا Sparks Loop and Niagara Simple Tricks

  • خلاصه ای از فصل Sparks Recap of the Sparks chapter

Sparks - آشنایی با نیاگارا Sparks - Getting Familiar With Niagara

  • امیتر نیاگارا Niagara Emitter

  • خلاصه ای از اصول اولیه نیاگارا Recap of the Niagara basics

  • یک بافت پرتوی دیگر ایجاد کنید Create another Beam texture

  • خلاصه ای از فصل Sparks Recap of the Sparks chapter

منطقه اثر حمله Area of Effect Attack

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • طراحی Sketching

  • پروژه AoE - واردات و بررسی اجمالی AoE Project - Importing and Overview

  • پروژه AoE - واردات و بررسی اجمالی AoE Project - Importing and Overview

  • شروع حمله AoE Starting the AoE Attack

  • شروع حمله AoE Starting the AoE Attack

  • ایجاد مش سیلندر Creating a Cylinder Mesh

  • ایجاد مش سیلندر Creating a Cylinder Mesh

  • ایجاد بافت آتش Creating a Fire Texture

  • ایجاد بافت آتش Creating a Fire Texture

  • یک بافت دیگر برای سیلندر ایجاد کنید Create another Texture for the Cylinder

  • شروع پیش بینی Starting the Anticipation

  • شروع اوج Starting the Climax

  • شروع اوج Starting the Climax

  • بافت تاثیر آتش Fire Impact Texture

  • Impact Texture دیگری ایجاد کنید Create another Impact Texture

  • اعوجاج و انحلال مواد Distortion and Dissolve Material

  • اعوجاج و انحلال مواد Distortion and Dissolve Material

  • افزودن رنگ Adding Color

  • افزودن رنگ Adding Color

  • منطقه اثر طرح Area of Effect Blueprint

  • منطقه اثر طرح Area of Effect Blueprint

  • کنترل مقیاس آسان Easy Scale Control

  • کنترل مقیاس آسان Easy Scale Control

  • کنترل رنگ آسان Easy Color Control

  • کنترل رنگ آسان Easy Color Control

  • امواج شوک Shockwaves

  • امواج شوک Shockwaves

  • ترک زمین Ground Crack

  • ترک زمین Ground Crack

  • یک بافت کرک متفاوت ایجاد کنید Create a different Crack Texture

  • مواد مخلوط آلفا Alpha Blended Material

  • اضافه کردن مارپیچ Adding a Spiral

  • اضافه کردن مارپیچ Adding a Spiral

  • لمس نهایی Final Touches

  • لمس نهایی Final Touches

منطقه اثر حمله Area of Effect Attack

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • یک بافت دیگر برای سیلندر ایجاد کنید Create another Texture for the Cylinder

  • شروع پیش بینی Starting the Anticipation

  • بافت تاثیر آتش Fire Impact Texture

  • Impact Texture دیگری ایجاد کنید Create another Impact Texture

  • یک بافت کرک متفاوت ایجاد کنید Create a different Crack Texture

  • مواد مخلوط آلفا Alpha Blended Material

پرتابه/طلسم Projectiles / Spells

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • طراحی Sketching

  • شروع پرتابه، پوزه و ضربه Starting the Projectile, Muzzle and Impact

  • مش پرتابه Projectile Mesh

  • مش پرتابه Projectile Mesh

  • دنباله پرتابه Projectile Trail

  • دنباله پرتابه Projectile Trail

  • بافت پرتابه Projectile Texture

  • بافت دنباله دار Trail Texture

  • ذرات Particles

  • ذرات Particles

  • رنگ و مقیاس آسان Easy Color and Scale

  • رنگ و مقیاس آسان Easy Color and Scale

  • تأثیر Impact

  • پوزه Muzzle

  • پوزه Muzzle

  • نسخه الکتریکی قسمت 1 - لایتنینگ فلیپ بوک Electric Version Part 1 - Lightning Flipbook

  • نسخه الکتریکی قسمت 1 - لایتنینگ فلیپ بوک Electric Version Part 1 - Lightning Flipbook

  • نسخه الکتریکی قسمت 2 - Trail Texture Electric Version Part 2 - Trail Texture

  • نسخه الکتریکی قسمت 3 - بافت پرتابه Electric Version Part 3 - Projectile Texture

  • نسخه الکتریکی قسمت 3 - بافت پرتابه Electric Version Part 3 - Projectile Texture

  • نسخه الکتریکی قسمت 4 - مش پرتابه Electric Version Part 4 - Projectile Mesh

  • نسخه الکتریکی قسمت 5 - راه اندازی کپسول پرتابه Electric Version Part 5 - Projectile Capsule Setup

  • نسخه الکتریکی قسمت 5 - راه اندازی کپسول پرتابه Electric Version Part 5 - Projectile Capsule Setup

  • نسخه الکتریکی قسمت 6- راه اندازی مسیر پرتابه Electric Version Part 6- Projectile Trail Setup

  • نسخه الکتریکی قسمت 6- راه اندازی مسیر پرتابه Electric Version Part 6- Projectile Trail Setup

  • نسخه الکتریکی قسمت 7 - لمس نهایی Electric Version Part 7 - Final Touches

  • نسخه الکتریکی قسمت 7 - لمس نهایی Electric Version Part 7 - Final Touches

  • نسخه الکتریکی قسمت 8 - ضربه Electric Version Part 8 - Impact

  • نسخه الکتریکی قسمت 9 - پوزه و لمس نهایی Electric Version Part 9 - Muzzle & Final Touches

پرتابه/طلسم Projectiles / Spells

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • شروع پرتابه، پوزه و ضربه Starting the Projectile, Muzzle and Impact

  • بافت پرتابه Projectile Texture

  • بافت دنباله دار Trail Texture

  • تأثیر Impact

  • نسخه الکتریکی قسمت 2 - Trail Texture Electric Version Part 2 - Trail Texture

  • نسخه الکتریکی قسمت 4 - مش پرتابه Electric Version Part 4 - Projectile Mesh

  • نسخه الکتریکی قسمت 8 - ضربه Electric Version Part 8 - Impact

  • نسخه الکتریکی قسمت 9 - پوزه و لمس نهایی Electric Version Part 9 - Muzzle & Final Touches

نتیجه Conclusion

  • چند کلمه آخر A Few Last Words

  • چند کلمه آخر A Few Last Words

نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Unreal Engine 4 - VFX برای بازی - مبتدی تا متوسط
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
7 hours
61
Udemy (یودمی) udemy-small
20 دی 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
10,796
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Aguiar Gabriel Aguiar

هنرمند طراح جلوه های ویژه بصری

Gabriel Aguiar Gabriel Aguiar

هنرمند طراح جلوه های ویژه بصری

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.