آموزش ایجاد دارایی های بازی مدولار در مایا

Creating Modular Game Assets in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هنگام ایجاد دارایی های هنری برای یک بازی ویدیویی ، مهم است که با کیفیت بالا و با کارایی ایجاد کنید. با ایجاد دارایی های مدولار می توان به این مهم دست یافت. این دوره به شما می آموزد که چگونه چند دارایی ایجاد کنید که قابل استفاده مجدد باشند و ... در هسته اصلی توسعه کارآمد یک بازی ، شناخت کامل دارایی مدولار است. در این دوره ، ایجاد دارایی های بازی مدولار در مایا ، شما می آموزید که چگونه مدل های خود را بسازید ، مجسمه سازی کنید ، بافت خود را در یک موتور بازی قرار دهید. ابتدا می آموزید که چگونه یک مدل پایه در مایا ایجاد کنید تا به عنوان اندازه گیری استاندارد برای سایر قطعات مدولار استفاده شود. سپس ، یاد خواهید گرفت که این دارایی ها را در ZBrush مجسمه سازی کنید تا در پخت بافت آنها در Substance Painter استفاده شود. در مرحله بعدی ، خواهید آموخت که چگونه همه مدل ها و بافت های خود را به یک موتور بازی وارد کنید تا سرانجام برای بازی به کامپیوتر صادر شود. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، دانش بنیادی در مورد ایجاد دارایی بازی مدولار خواهید داشت که به شما کمک خواهد کرد تا به سمت توسعه یک بازی خود حرکت کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، ZBrush 4r7، Substance Painter، Unity، Unreal.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آماده شدن برای موفقیت Setting up for Success

  • آماده شدن برای موفقیت Setting up for Success

  • به چه نرم افزاری نیاز دارید؟ What Software Will You Need?

  • فایلهای زیبایی و تمرین پروژه Project Aesthetic and Exercise Files

بلوک های ساختمانی خود را ایجاد کنید Building Your Building Blocks

  • بلوک های ساختمانی خود را ایجاد کنید Building Your Building Blocks

  • ساخت یک قطعه مدولار استاندارد Building a Standard Modular Piece

  • تنظیم UV ها Setting up the UVs

  • ایجاد بلوک های ساختمانی قسمت 1 Creating the Building Blocks Part 1

  • ایجاد بلوک های ساختمانی قسمت 2 Creating the Building Blocks Part 2

  • ایجاد بلوک های ساختمانی قسمت 3 Creating the Building Blocks Part 3

  • ایجاد مش طبقه برای مجسمه سازی Creating the Floor Base Mesh for Sculpting

  • ایجاد مش پایه دیوارها برای مجسمه سازی Creating the Walls Base Mesh for Sculpting

  • با استفاده از صادر کننده بازی Using the Game Exporter

افزودن جزئیات مجسمه سازی با ZBrush Adding Sculptural Details with ZBrush

  • افزودن جزئیات مجسمه سازی با ZBrush Adding Sculptural Detail with ZBrush

  • مجسمه سازی دیوارها قسمت 1 Sculpting the Walls Part 1

  • مجسمه سازی دیوارها قسمت 2 Sculpting the Walls Part 2

  • مجسمه سازی طبقه قسمت 1 Sculpting the Floor Part 1

  • مجسمه سازی طبقه قسمت 2 Sculpting the Floor Part 2

ایجاد بافت با Substance Painter Creating Textures with Substance Painter

  • ایجاد بافت های یکپارچه در Substance Painter Creating Seamless Textures in Substance Painter

  • افزودن رنگ و بافت به طبقه Adding Color and Texture to the Floor

  • اغراق در جزئیات کرک Exaggerating the Crack's Details

  • اغراق در جزئیات حک شده Exaggerating the Carved Details

  • اغراق در جزئیات نقشه عادی Exaggerating the Normal Map Details

  • ایجاد یک ماده هوشمند در Substance Painter Creating a Smart Material in Substance Painter

  • بافت دیوار Texturing the Wall

  • بافت سقف و صادرات بافت Texturing the Ceiling and Exporting Textures

ایجاد برخورد Creating Collision

  • ایجاد برخورد Creating Collision

  • ایجاد برخورد برای وحدت در مایا Creating Collision for Unity in Maya

  • کار با برخورد در وحدت Working with Collision in Unity

  • ایجاد برخورد برای Unreal 4 در مایا Creating Collision for Unreal 4 in Maya

  • کار با Collision در Unreal 4 Working with Collision in Unreal 4

جمع آوری چارچوب در وحدت Assembling the Framework in Unity

  • تنظیم و جمع آوری چارچوب در وحدت Setting up and Assembling the Framework in Unity

  • تنظیم برخورد ، مواد ، چراغ ها و یک شخصیت در وحدت Setting up Collision, Materials, Lights, and a Character in Unity

  • مونتاژ سیاه چال در وحدت Assembling the Dungeon in Unity

جمع آوری چارچوب در Unreal 4 Assembling the Framework in Unreal 4

  • جمع آوری چارچوب در Unreal 4 Assembling the Framework in Unreal 4

  • تنظیم مصالح و چراغ ها در Unreal 4 Setting up Materials and Lights in Unreal 4

  • مونتاژ Dungeon در Unreal 4 Assembling the Dungeon in Unreal 4

افزودن جزئیات و بسته بندی آن Adding Details and Packing It Up

  • افزودن جزئیات و بسته بندی آن Adding Details and Packing It Up

  • ساخت Unity Dungeon برای بازی Building the Unity Dungeon to Play

  • ایجاد دارایی های مدولار در Unreal 4 Creating Modular Assets in Unreal 4

  • ساخت Unreal 4 Dungeon برای بازی Building the Unreal 4 Dungeon to Play

نمایش نظرات

آموزش ایجاد دارایی های بازی مدولار در مایا
جزییات دوره
3h 46m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Ian Southwell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ian Southwell Ian Southwell

یان هنگام حضور در دانشگاه آکادمی هنر در سانفرانسیسکو ، تصمیم گرفت عشق خود را به دنیای مجازی سه بعدی بگیرد و آن را تبدیل به یک حرفه کند. پس از فارغ التحصیلی ، یان از اولین مفهوم تا تست اشکال نهایی دانش ساختن یک بازی را کسب کرد. از طرح های اولیه طراحی از طریق یک مجسمه دیجیتال در Zbrush تا یک شی چاپ شده 3D به یک محصول فلزی ، او همچنین خط لوله طراحی محصول را می فهمد. وی برای گسترش دانش و مهارت های خود به کلاسها ادامه می دهد. ایان اکنون در Omerica Organic/Omerica MFG به عنوان یک مجسمه ساز دیجیتال و طراح محصول کار می کند ، در کالج هنر و طراحی کوه راکی تدریس می کند و به عنوان یک هنرمند مستقل کمیسیون می گیرد. یان با ترجمه آنچه آموخته است هنگام کار به عنوان یک هنرمند حرفه ای تجاری ، نسل بعدی هنرمندان را برای زندگی حرفه ای خود قالب و ساخت می کند.