نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ZBrush ، ما می آموزیم که چگونه یک موجود ترسناک با ZBrush ایجاد کنیم ، از مشهای اصلی مسدود شده شروع می کنیم و با جزئیات و بافت های با وضوح بالا پایان می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4R5. در این آموزش ZBrush با نحوه ایجاد یک موجود ترسناک با ZBrush آشنا می شویم ، شروع از مش های مسدود شده اولیه و پایان دادن به جزئیات و بافت های با وضوح بالا. در طول این دوره ها ما با ویژگی های کلیدی برای طراحی یک هیولای ماده به یاد ماندنی و وحشتناک در ZBrush آشنا خواهیم شد. ما ابتدا با استفاده از یک نقاشی مفهومی که به عنوان منبع الهام استفاده می کنیم شروع خواهیم کرد و سپس به ZBrush خواهیم رفت. در ZBrush ، ما یک شبکه اصلی را با استفاده از ویژگی DynaMesh مسدود خواهیم کرد. در نهایت ، ما شروع به اضافه کردن جزئیات و ترسیم یک نقشه بافت بسیار پیچیده خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه گاهی اوقات ایده های طراحی می توانند تغییر کنند حتی زمانی که طراحی تقریباً آماده است. برای چیزهای ترسناک آماده شوید! نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4R5.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
طراحی هیولای ماده ترسناک در ZBrush
Designing a Scary Female Monster in ZBrush
-
نگاهی به مفهوم
Taking a Look at the Concept
-
مسدود کردن اولیه با DynaMesh
Basic Block-up with DynaMesh
-
طراحی بیشتر
Developing the Design Further
-
جزئیات مانکن ما
Detailing Our Mannequin
-
پوشش رنگ مانکن ما
Color Coating Our Mannequin
-
تغییر طراحی و برخی دیگر از مجسمه سازی
Design Change and Some More Sculpting
-
بافت پیشرفته
Advanced Texturing
-
نقشه بافت ما در حال اتمام است
Finishing Our Texture Map
-
یک تغییر عمده طراحی و تنظیمات رندر
A Major Design Change and Render Settings
نمایش نظرات