آموزش نکاتی برای نورپردازی موشن گرافیک و مواد در CINEMA 4D

Tips for Motion Graphics Lighting and Materials in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، به نکاتی در مورد نورپردازی و مواد در CINEMA 4D خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.057. در این مجموعه از آموزش ها ، نکاتی درباره نور و مواد در CINEMA 4D را مرور خواهیم کرد. این نکات موارد متداولی است که ممکن است هنگام ایجاد موشن گرافیک با آنها روبرو شوید و به یک راه حل سریع یا روش بهتر برای واقعی تر نشان دادن چیزی نیاز دارید. ما چیزهایی مانند دستورالعمل های مربوط به بافتهای دشوار مانند فلز و پلاستیک شفاف و همچنین افزودن یک بافت نیمه شفاف بر روی بافت موجود روی یک شی را یاد خواهیم گرفت. همچنین در مورد چند برچسب که می توانند در صورت نیاز به تنظیمات خاص برای نحوه ارائه بافت خود ، به شما کمک کنند. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به ظاهر شیک مانند ایجاد مواد مات برای یک ظاهر ترکیبی 2D/3D کمک کنیم. ما همچنین می توانیم چندین کنترل عالی برای چراغ ها و هواپیماهایی را که می توانید برای ایجاد بازتاب تنظیم کنید ، بیاموزیم. این آموزش برای شما مناسب است اگر شما شروع به گرفتن گرافیک حرکتی در CINEMA 4D کرده اید ، اما شما در حال درک این نکته هستید که نور و بافت های شما به واقع بینی بیشتری نیاز دارند. شما می توانید مدل ها و انیمیشن های زیبایی داشته باشید ، اما بدون نور یا مواد مناسب می تواند بقیه کارهای شما را از بین ببرد. در پایان این آموزش شما چند ابزار جدید را برای آسان تر کردن این جنبه از کار CINEMA 4D خود انتخاب کرده اید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.057.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکاتی برای نورپردازی موشن گرافیک و مواد در CINEMA 4D Tips for Motion Graphics Lighting and Materials in CINEMA 4D

  • بازتاب ها: استفاده از فرنل Reflections: Using Fresnel

  • فلز: بازتاب ، رنگهای ذاتی و ناهمسانگردی Metal: Reflections, Inherent Colors, and Anisotropy

  • بافت های پروجکشن Projection Textures

  • بازتاب در اشیاar پاک Reflections in Clear Objects

  • برچسب Stick Texture The Stick Texture Tag

  • کاملاً مات: سبک سازی بافت ها برای حرکت دو بعدی گرافیک با عمق سه بعدی Totally Matte: Stylizing Textures for 2D Motion Graphics with 3D Depth

  • با استفاده از ابزار روشنایی Using the Lighting Tool

  • چند نکته در برگه جزئیات برای چراغ ها A Few Tips in the Details Tab for Lights

  • با استفاده از برچسب های ترکیبی با هواپیماهای بازتاب Using Compositing Tags with Reflection Planes

نمایش نظرات

آموزش نکاتی برای نورپردازی موشن گرافیک و مواد در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 10m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Laura Hawk
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Laura Hawk Laura Hawk

لورا یک نویسنده پرشور جلوه های بصری و گرافیک حرکتی در Pluralsight است. از زمان اولین قرار گرفتن در معرض افتر افکت در دانشگاه ، لورا یک انگیزه ابدی برای یادگیری بیشتر در مورد موشن گرافیک ، و آموختن چیزهایی که دیگران کشف کرده است. لورا شروع به کار در Digital-Tators (اکنون یک شرکت Pluralsight) به عنوان یک هنرمند موشن گرافیک ، ایجاد تبلیغات جذاب و هنر آموزنده برای سایت است. در تمام مدت حضور خود در مربیان دیجیتال ، لورا به کتابخانه های محتوای افتر افکت و NUKE کمک زیادی کرد - دیوید بلین دیجیتال خود ، "جادوی فیلم" را خراب کرد و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. او همچنین برای مجله 3D Artist نیز محتوا نوشته است. پروژه های موردعلاقه او دو دوره مقدماتی عمیق افترافکت در مورد Pluralsight است که هر کدام به ترتیب حول آموزش هنرمندان حرکت و VFX ساخته شده اند. لورا با استفاده از مجموعه مهارت های گسترده خود ، از ردیابی شات و روتوسکوپ گرفته تا طراحی حرکت ، به هزاران هنرمند آموزش داده است. اگر شما هرگز نیاز به س forال یا نظر دارید ، می توانید لورا را در توییترLauraHawkDesign پیدا کنید.