لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Essential Training (2019)
Unreal Essential Training (2019)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Unreal دیگر فقط برای بازی نیست. صنایعی مانند طراحی خودرو ، معماری ، مراقبت های بهداشتی و آموزشی از ابزارهای توسعه در زمان واقعی برای خلق تصاویری جذاب و تعاملی استفاده می کنند. Unreal Engine می تواند همه آن را تأمین کند. در این دوره ، Simon Manning مهارت های اساسی را که شما برای ساختن تجربه های همه جانبه کاربر از همه نوع با Unreal Engine 4 ، از جمله روشنایی ، جلوه ها و اسکریپت نویسی بصری ، نیاز دارید ، آموزش می دهد. وی ایجاد اولین پروژه شما ، ایجاد چشم انداز پایه ، جلوگیری از سطح و واردات دارایی برای استفاده در طراحی را شامل می شود. آیا می خواهید بدانید که چگونه یک ظاهر منحصر به فرد ایجاد کنید؟ در مورد کار با مواد ، اثرات پس از پردازش و سیستم های ذرات در Unreal بیاموزید. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه برای پروژه ها و بسته های پروژه های خود برای توزیع ، عملکرد را بهینه کنید.
موضوعات شامل:
بررسی رابط کاربری و ابزار li>
سفارشی سازی رابط غیرواقعی li>
شروع یک پروژه جدید خالی li>
مسدود کردن صحنه li>
وارد کردن محتوا li>
قرار دادن و دستکاری بازیگران li>
بهینه سازی مش ها
نورپردازی صحنه li>
کار با مواد li>
افزودن تعامل li>
افزودن اثرات پس از پردازش li>
افزودن اثرات شاخ و برگ و ذرات li>
ایجاد سینمایی li>
بسته بندی یک بازی برای توزیع li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
تجسم در زمان واقعی با موتور غیرواقعی 4
Real-time visualization with Unreal Engine 4
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. نمای کلی موتور
1. Engine Overview
پرتاب حماسه
The Epic Launcher
نصب موتور غیرواقعی
Installing Unreal Engine
شروع یک پروژه خالی
Starting a blank project
منو
Menu
مشاهده
Viewport
جهت یابی
Navigation
مرورگر محتوا
Content Browser
پانل حالت
Modes panel
Outlineer جهان
World Outliner
نوار ابزار
Toolbar
پانل جزئیات
Details panel
پانل تنظیمات جهانی
World Settings panel
شخصی سازی رابط کاربری (UI)
Customizing the user interface (UI)
2. شروع یک پروژه جدید
2. Starting a New Project
باز کردن ویرایشگر غیرواقعی
Opening the Unreal Editor
بسته های ویژگی و محتوای جدید را اضافه کنید
Add new feature and content packages
تنظیم سطح
Level setup
قرار دادن و دستکاری بازیگران
Placing and manipulating actors
هندسه حالت ویرایش
Geometry Edit mode
صحنه را مسدود می کند
Blocking out the scene
صادرات مسدود کردن
Exporting blocking
3. مش
3. Meshes
وارد کردن و انتقال محتوای
Importing and migrating content
ویرایشگر استاتیک مش: برخورد ، اشعه ماوراء بنفش ، و غیره.
Static Mesh Editor: collision, UVs, etc.
انیمیشن با مشهای اسکلتی
Animating with skeletal meshes
بهینه سازی مش
Mesh optimizing
4- روشنایی
4. Lighting
انواع نور اصلی
Basic light types
روشنایی محیط
Environmental lighting
قرار دادن چراغ در صحنه
Placing lights in the scene
روشنایی استاتیک
Static lighting
کاوشگر بازتاب بازتاب
Reflection capture probes
5- مواد
5. Materials
ویرایشگر مواد
Material Editor
خواص مواد
Material properties
موارد مادی
Material instances
سازماندهی پارامترهای مواد
Organizing material parameters
اعلامیه
Decals
6. تعامل
6. Interactivity
اضافه کردن یک شخصیت پخش کننده
Adding a player character
تعویض مواد
Material swapping
جلوه های شروع
Trigger volumes
شبیه سازی فیزیک
Physics simulation
بازیگران متحرک با Blueprints
Moving actors with Blueprints
7. توسعه را جستجو کنید
7. Look Development
حالت افقی
Landscape mode
همراهان متحرک
Animated entourage
حالت شاخ و برگ
Foliage mode
ذرات
Particles
اثرات فرآیند ارسال
Post process effects
8. سینما
8. Cinematics
آشنایی با Sequencer
Introduction to Sequencer
ویرایشگر سینمایی
The Cinematic Editor
قاب بندی کلیدی و ضبط بازیگر
Key framing and actor recording
ابزار دوربین پیشرفته با استفاده از ریل
Advanced camera tools using rails
آهنگ های عکسبرداری: همه را با هم ویرایش کنید
Shot tracks: Editing it all together
صادرات سینمایی
Exporting a cinematic
9. بسته بندی ساخت
9. Packaging a Build
نمای کلی بسته بندی
Packaging overview
لیست پخش
Playtest
تنظیمات پروژه قبل از بسته بندی
Project settings before packaging
استفاده از ویژوال استودیو برای بسته بندی برای توزیع
Using Visual Studio to package for distribution
سازنده ، متخصص VR ، مدیر فروشگاه مدل
سیمون منینگ سازنده است. وی در حال حاضر یک متخصص VR و مدیر فروشگاه مدل bevel.space است.
قبل از این که هدست VR به دست بگیرد ، سیمون در حال ساخت چیزهای فیزیکی بود: مدل ها ، پرینترهای سه بعدی ، حتی تنظیمات ضبط شده واقعیت مخلوط. تجربیات مجازی سایمون که مبتنی بر دانش چیزهای جسمی است ، وضوح و اعتماد به نفس را نشان می دهد.
کارهای ابتکاری او در برج F5 در سیاتل در مجله سیمی و به طور منظم از وی دعوت می شود تا در مورد برنامه های VR سازمانی صحبت کند. سیمون وقتی در معماری غوطه ور نیست ، عضو فعال جامعه درحال رشد VR است ، دانش خود را به اشتراک می گذارد و آخرین گیزم ها را سعی می کند تا با سرعت سریع فناوری مطابقت داشته باشد.
نمایش نظرات