آموزش تکنیک های رندر تولید در Cinema 4D

Production Rendering Techniques in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره بسیاری از ویژگی های پیشرفته ابزارهای ارائه و روشنایی CINEMA 4D را معرفی می کند. کشف کنید که چگونه می توان سطوح ، عکاسی و سناریوهای روشنایی را در دنیای واقعی شبیه سازی کرد. نویسنده Donovan Keith نشان می دهد که چگونه می توان با ارائه دهنده فیزیکی جلوه های واقع بینانه عمق میدان واقع بینانه را اضافه کرد ، برای ایجاد یک نوع درمان از بازتاب های تار و صحنه های نور با عکس های HDRI و نور جهانی استفاده کرد. به علاوه ، ترفندهایی را برای دستیابی به اثرات مشابه در مهلت های مقرر محدود یاد بگیرید.
موضوعات شامل:
  • تغییر عمق میدان
  • متحرک سازی رک
  • استفاده از شفافیت تار برای ایجاد شیشه مات
  • درک روشنایی جهانی
  • تنظیم روشنایی HDRI
  • بهینه سازی تنظیمات نمونه برداری رندر
  • جلوگیری از بیش از حد / قرار گرفتن در معرض کمبود نقشه با رنگ
  • استفاده از نورهای منفی برای تاریکی انتخابی قسمت های صحنه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید در مورد این دوره بدانید What you need to know about this course

1. راننده فیزیکی 1. Physical Renderer

  • تغییر عمق میدان Modifying depth of field

  • تمرکز قفسه انیمیشن Animating rack focus

  • سرعت و شیب حرکت شاتر Tweaking shutter speed and motion blur

  • ایجاد سطوح بافتی با استفاده از بازتاب های مبهم Creating textured surfaces using blurry reflections

  • استفاده از شفافیت تار برای ایجاد شیشه یخ زده Using blurry transparency to create frosted glass

  • بهینه سازی تنظیمات نمونه گیری فیزیکی Optimizing physical sampling settings

2. اشراق جهانی 2. Global Illumination

  • درک روشنایی جهانی Understanding global illumination

  • نورپردازی با روشنایی جهانی Quasi Monte Carlo Lighting with Quasi Monte Carlo global illumination

  • استفاده از روشنایی جهانی Irradiance Cache Utilizing Irradiance Cache global illumination

  • انتخاب حالت روشنایی جهانی برای صحنه های متحرک Choosing a global illumination mode for animated scenes

  • بهینه سازی تنظیمات مواد برای روشنایی جهانی Optimizing material settings for global illumination

  • تنظیمات نمونه بهینه سازی Optimizing sampling settings

  • استفاده از Net Render به طور مؤثر Making use of Net Render effectively

3. شیرین سازی تصویر 3. Image Sweetening

  • تنظیم روشنایی تصویر با وضوح بالا (HDRI) Setting up high-dynamic-range image (HDRI) lighting

  • زمین های با انسداد محیط Grounding objects with ambient occlusion

  • جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بیش از حد یا کم تحرک با نقشه برداری رنگ Preventing over- or underexposure with color mapping

4. استراتژی های سرعت بخشیدن به ارائه دهندگان 4. Strategies for Speeding Up Renders

  • بهینه سازی و به صورت انتخابی از ضد آزار دهنده استفاده می کند Optimizing and selectively applying anti-aliasing

  • پخت روشنایی جهانی Baking global illumination

  • پخت نقشه های HDRI خود را Baking your own HDRI maps

  • استفاده از نقشه های محیط به جای بازتاب Using environment maps instead of reflections

  • روشنایی انتخابی با لیست ورود و خروج Lighting selectively with inclusion and exclusion lists

  • روشنایی جهانی با چراغ های گزاف گویی Faking global illumination with bounce lights

  • استفاده از چراغ های منفی برای تاریک کردن قسمت های صحنه به صورت انتخابی Using negative lights to darken parts of scenes selectively

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های رندر تولید در Cinema 4D
جزییات دوره
2h 21m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
38,936
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Donovan Keith
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Donovan Keith Donovan Keith

دونوون کیت یک انیماتور آزاد و مدیر فنی است که در شهر لس آنجلس زندگی می کند. کیت در دو فصل در مورد CINEMA 4D و همچنین مقاله ای در Almanac Leo Laporte's Technology Almanac مشارکت داشته است. کیت در مجلات WIRED و Animation به نمایش در آمده است. وی در سن 15 سالگی مجموعه ای از نمایش ها را در فیلم The Screensavers Tech TV نشان داد که اصول اساسی انیمیشن را نشان می داد. وی مجموعه ای از محدودیت ها و افزونه های متناسب با تولید را برای کمک به انیمیشن شخصیت ها در CINEMA 4D ایجاد کرد. وی CINEMA 4D را در نمایشگاه های گرافیک رایانه در سراسر کشور نشان داده است و به عنوان مربی در محل برای تعدادی از شبکه های پخش برتر کار کرده است. کیت همچنین نسل بعدی متخصصان گرافیک حرکت را در Video Symphony در Burbank آموزش می دهد. کیت در اوقات فراغت خود یک سریال شروع کننده پروژه جانبی در زمینه های فیلم ، برنامه نویسی ، نویسندگی ، آشپزی ، صنایع دستی و اجتماع است.