آموزش متحرک سازی شخصیت های دوپا در بازی در مایا

Animating In-game Biped Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه انیمیشن‌های حرکتی درون بازی را برای شخصیت‌های دوپا متحرک کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2014. در طول این درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه انیمیشن‌های حرکتی درون بازی را برای شخصیت‌های دوپا متحرک کنیم. ما به مکانیک استفاده از Maya 2014 به عنوان ابزار طراحی برای طراحی انیمیشن ها نگاه خواهیم کرد. توابعی که به آنها خواهیم پرداخت عبارتند از ویرایشگر گراف، فریم های کلیدی، بین و خرابی ها و همچنین عملکرد اصلی لایه های انیمیشن. انیمیشن‌هایی که روی آنها تمرکز خواهیم کرد شامل انیمیشن‌های بی‌کار، دویدن، پرش، حمله، واکنش ضربه، مرگ، جشن و لغو انتخاب انیمیشن‌های بی‌کار هستند. در پایان این آموزش، درک عمیق تری از نحوه متحرک سازی یک شخصیت دوپا در بازی با استفاده از مایا خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی شخصیت های دوپا در بازی در مایا Animating In-game Biped Characters in Maya

  • نشان دادن وضعیت بیکار Posing the Idle State

  • حالت بیکار متحرک Animating Idle State

  • شروع به متحرک کردن چرخه اجرا Starting to Animate the Run Cycle

  • ادامه به متحرک کردن چرخه اجرا Continuing to Animate the Run Cycle

  • نهایی کردن چرخه اجرا Finalizing the Run Cycle

  • نشان دادن چرخه پرش Posing the Jump Cycle

  • چرخه پرش نهایی Finalizing Jump Cycle

  • شروع انیمیشن Attack Starting the Attack Animation

  • نهایی کردن پانچ Finalizing the Punch

  • ساخت انیمیشن Hit Reaction Creating Hit Reaction Animation

  • اضافه کردن Breakdown برای Hit Reaction Adding Breakdowns for Hit Reaction

  • شروع به متحرک کردن انیمیشن مرگ Starting to Animate the Death Animation

  • ادامه انیمیشن مرگ Continuing the Death Animation

  • ژست انیمیشن جشن Posing the Celebration Animation

  • پایان جشن Finalizing the Celebration

  • ایجاد Deselect Idle Creating Deselect Idle

  • در حال نهایی کردن لغو انتخاب بیکار Finalizing Deselect Idle

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی شخصیت های دوپا در بازی در مایا
جزییات دوره
2h 48m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kaan Kayimoglu Kaan Kayimoglu

Kaan Kayimoglu از سال 2002 در صنعت بازی های ویدیویی کار می کند. او دارای مدرک M.F.A از کالج هنر و طراحی ساوانا در انیمیشن سه بعدی و همچنین مدرک B.F.A در انیمیشن کلاسیک از دانشگاه آنادولو است. او با شرکت های زیادی مانند Vicarious Visions، Activision، Planet Moon Studios، Bigpoint inc، GREE، Buck TV و Zynga کار کرده است. کان به عنوان انیماتور ارشد یا اصلی در تقریبا 30 پروژه کار کرده است. برخی از پروژه های قابل توجه تر عبارتند از: Finding Nemo، Need For Speed ​​Underground، Doom-3، Brother Bear، Spiderman 2 و 3، Ultimate Spiderman، Shark Tale، Over The Hedge، Tony Hawk Skateland، Tony Hawk Down Hill Jam، Tangled، و به سوی زندگی کشیده شده است. کان یک سخنران پویانمایی در موسسه پلی تکنیک Rensselaer بوده است و دوره های انیمیشن را در دانشگاه آنادولو تدریس کرده است. او در منطقه خلیج سانفرانسیسکو کار می کند و زندگی می کند، جایی که هنوز به صنعت خود علاقه دارد.