سلام به همه و به این دوره جدید خوش آمدید. در این دوره، کل فرآیند ایجاد یک Nintendo Game-Boy با استفاده از Blender و Substance Painter را بررسی خواهیم کرد.
آنچه دریافت خواهید کرد:
· 16 ویدیوی FHD با بیش از 5 ساعت محتوا
· تمام فایل های منابع مورد نیاز برای تکمیل دوره شامل مدل ها، فایل های نقاش مواد، بافت ها، آلفاها و غیره
ما خط لوله کامل ایجاد یک پایه واقع گرایانه با کیفیت بالا را بررسی خواهیم کرد، از مدل سازی پایه در مخلوط کن، بافت در Substance Painter و در نهایت نورپردازی و رندر یک قطعه نمونه کار در مخلوط کن شروع می کنیم.
این دوره به شما کمک میکند تا مهارتهای مدلسازی سهبعدی و بافتسازی خود را به طور گسترده بهبود بخشید، زیرا هر مرحله را با هم طی میکنیم و تکنیکهای مختلف را یاد میگیریم. پس از اتمام دوره، به راحتی می توانید رندرهای نشان داده شده در تریلر را ایجاد کنید و از خودتان آثار با کیفیت بالا ایجاد کنید.
این دوره بیش از 5 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)
ما تمام مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره هیچ نوع تایم لپسی ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.
ما با مدلسازی پایه در بلندر شروع میکنیم و تکنیکهای مدلسازی مختلفی را یاد میگیریم و همچنین درباره اصلاحکنندههای مختلف چیزهای زیادی یاد میگیریم. پس از اتمام مدلسازی، همه اصلاحکنندهها را اعمال میکنیم و مدل خود را UV برای صادرات باز میکنیم.
ما مدل خود را به Substance Painter وارد می کنیم تا فرآیند بافت را شروع کنیم. ما با پخت نقشه های مش برای مدل خود شروع می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت بالا و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.
پس از مدلسازی و تکسچر کردن مدل اصلیمان، یک کارتریج Game-Boy را نیز مدلسازی و تکسچر میکنیم تا رندرهای خود را بهبود بخشیده و جزئیات بیشتری به آنها بدهیم.
در نهایت، مدلهای خود را به Blender برمیگردانیم و آنها را رندر میکنیم. ما مواد، نور و دوربین را تنظیم می کنیم و یاد می گیریم که چگونه از HDRI ها برای نورپردازی صحنه هایمان استفاده کنیم. ما دوره را با رندر آماده نمونه کارها و کمی ویرایش فتوشاپ به پایان خواهیم رساند.
این دوره برای همه کسانی است که درک پایه ای از Blender و Substance Painter دارند و می خواهند مهارت های خود را ارتقا دهند.
پروژه برای این کلاس:
پروژه کلاس اصلی شما تکمیل مدل Game-Boy و آپلود اسکرین شات های دارایی خود است. میتوانید پروژه را با اضافه کردن چند قطعه کوچک دیگر یا شاید دادن تنظیمات نور/دوربین متفاوت به آن ارتقا دهید. همچنین میتوانید تصاویر پیشرفت خود را از کارهایی که تاکنون انجام دادهاید به اشتراک بگذارید، به عنوان مثال تکمیل بخش مدلسازی دوره، بافتسازی، نورپردازی و غیره.
اشتراک گذاری کار شما:
تصاویر نهایی و تصاویر پیشرفت خود را با آپلود در بخش "پروژه شما" با کلاس به اشتراک بگذارید. اگر سؤالی دارید یا به نکات بیشتری نیاز دارید، لطفاً به من اطلاع دهید.
هنرمند سه بعدی
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات