لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر ماشین جهانی
Introduction to World Machine
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک پایه قوی در دنیای تولید زمین رویه ای که توسط یک کهنه کار 13 ساله صنعت بازی آموزش داده شده است، به دست آورید. برای رندرینگ یا توسعه بازی، زمین هایی با وضوح بالا و جزئیات بسیار بالا ایجاد کنید. بافت زمین بر اساس دستگاه های پوشش و رنگ آمیزی World Machine. اطمینان حاصل کنید که کدام گره به نتیجه مطلوب می رسد. ماکروها را برای ساده سازی ساخت زمین و تمیز نگه داشتن نمودارها جمع آوری کنید. درک کنید که تمام مقادیر درون همه گره ها در واقع چه کاری را با زمین انجام می دهند. پیش نیازها:اگر نسخه حرفه ای World Machine را ندارید، می توانید نسخه Basic را در http://www.world-machine.com دانلود کنید. این دوره نیازی به نسخه Pro ندارد. برخی از فایل ها برای برخی از سخنرانی های دوره مورد نیاز است. شامل می شوند. فایل های پروژه منبع گنجانده شده است.
«معرفی به ماشین جهانی» همه چیزهایی را که برای ساختن زمینهای با کیفیت بالا برای فیلم یا بازیهای ویدیویی نیاز دارید، پوشش میدهد.
با تضمین جامعترین نمای کلی مجموعه ابزار World Machine به صورت آنلاین، اثرات هر گره و نحوه استفاده از آن را پوشش میدهم، و پوشش ویژهای را در مورد ژنراتورهای Advanced Perlin و Layout و همچنین ساخت و ساز ماکرو. هیچ فلسفه ای در اینجا یا توضیحات طولانی وجود ندارد. فقط دستورالعمل کاربردی و عملی برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان. پس از تکمیل، همچنین خواهید آموخت که چقدر آسان است که ساخته World Machine خود را بردارید، آن را تکسچر کنید و آن را به موتور Unity 5 بیاورید.
در پایان دوره، شما نه تنها World Machine را یاد خواهید گرفت، بلکه خواهید فهمید که سایر سیستم های بافت رویه چگونه می توانند برای شما مفید باشند.
کپی مجاز World Machine لازم نیست!
سرفصل ها و درس ها
نمای کلی دوره و فایل های مورد نیاز
Course Overview and Required Files
معرفی
Introduction
دانلود مطالب مورد نیاز!
Download Required Content!
دانلود مطالب مورد نیاز!
Download Required Content!
نمای کلی دوره و فایل های مورد نیاز
Course Overview and Required Files
معرفی
Introduction
رابط کاربری: همه چیز چه کاری انجام می دهد؟
The User Interface: What Does Everything Do?
نمای کلی رابط کاربری
User Interface Overview
نمای کلی رابط کاربری
User Interface Overview
پیمایش در نمای دستگاه
Navigating the Device View
رندر کردن زمین
Rendering the Terrain
ژنراتورها: چه کار می کنند؟
Generators: What do they do?
ژنراتورها: چه کار می کنند؟
Generators: What do they do?
همه چیز درباره Layout Generator
All About the Layout Generator
ژنراتور پیشرفته پرلین در عمق
Advanced Perlin Generator In-Depth
ترکیب کننده ها: ترکیب داده های رویه ای
Combiners: Blending Procedural Data
ترکیب کننده ها: ترکیب داده های رویه ای
Combiners: Blending Procedural Data
فیلترها: دستکاری داده های زمین
Filters: Manipulating Terrain Data
طبیعی: اعمال اثرات طبیعت در زمین شما
Natural: Applying Nature's Effects to Your Terrain
خروجی: صادرات داده های زمین
Output: Exporting Terrain Data
انتخابگرها: Masking For Effect
Selectors: Masking For Effect
مبدل ها: تولید داده های جدید
Converters: Generating New Data
پارامترها و جریان: هدایت ورودیهای رویهای
Parameters and Flow: Driving the Procedural Inputs
ابزارها و موارد دلخواه: بهبود گردش کار
Tools and Favorites: Workflow Enhancements
ابزارها و موارد دلخواه: بهبود گردش کار
Tools and Favorites: Workflow Enhancements
درست کردن مقیاس: تنظیم ابعاد و وضوح
Getting the Scale Right: Setting Extents and Resolution
درست کردن مقیاس: تنظیم ابعاد و وضوح
Getting the Scale Right: Setting Extents and Resolution
رابط کاربری: همه چیز چه کاری انجام می دهد؟
The User Interface: What Does Everything Do?
پیمایش در نمای دستگاه
Navigating the Device View
رندر کردن زمین
Rendering the Terrain
همه چیز درباره Layout Generator
All About the Layout Generator
ژنراتور پیشرفته پرلین در عمق
Advanced Perlin Generator In-Depth
فیلترها: دستکاری داده های زمین
Filters: Manipulating Terrain Data
طبیعی: اعمال اثرات طبیعت در زمین شما
Natural: Applying Nature's Effects to Your Terrain
خروجی: صادرات داده های زمین
Output: Exporting Terrain Data
انتخابگرها: Masking For Effect
Selectors: Masking For Effect
مبدل ها: تولید داده های جدید
Converters: Generating New Data
پارامترها و جریان: هدایت ورودیهای رویهای
Parameters and Flow: Driving the Procedural Inputs
بیایید چیزی بسازیم: زمین آلپ
Let's Build Something: The Alpine Terrain
ایجاد شکل
Creating the Shape
توسعه زمین
Developing the Ground
اضافه کردن جزئیات کوچک
Adding Small Details
اصول رنگ آمیزی زمین
Fundamentals of Coloring the Terrain
ایجاد ماکرو برای نمودارهای پرکاربرد
Creating Macros for Frequently Used Graphs
تکنیک های رنگ نهایی
Final Color Techniques
تکنیک های رنگ نهایی
Final Color Techniques
استفاده از تکسچرها در ماشین جهانی
Using Textures in World Machine
استفاده از تکسچرها در ماشین جهانی
Using Textures in World Machine
بیایید چیزی بسازیم: زمین آلپ
Let's Build Something: The Alpine Terrain
ایجاد شکل
Creating the Shape
توسعه زمین
Developing the Ground
اضافه کردن جزئیات کوچک
Adding Small Details
اصول رنگ آمیزی زمین
Fundamentals of Coloring the Terrain
ایجاد ماکرو برای نمودارهای پرکاربرد
Creating Macros for Frequently Used Graphs
صادرات داده های ماشین جهانی
Exporting World Machine Data
تنظیم نقشه Splat و صادرات
Setting Up the Splat Map and Export
خط لوله ماشین جهانی به وحدت
World Machine to Unity Pipeline
خط لوله ماشین جهانی به موتور غیرواقعی
World Machine to Unreal Engine Pipeline
خط لوله ماشین جهانی به موتور غیرواقعی
World Machine to Unreal Engine Pipeline
صادرات داده های ماشین جهانی
Exporting World Machine Data
تنظیم نقشه Splat و صادرات
Setting Up the Splat Map and Export
خط لوله ماشین جهانی به وحدت
World Machine to Unity Pipeline
آخرین افکار
Last Thoughts
صحنه ها و تکنیک های گنجانده شده در ماشین جهانی
Included Scenes and Techniques in World Machine
صحنه ها و تکنیک های گنجانده شده در ماشین جهانی
Included Scenes and Techniques in World Machine
نمایش نظرات