آموزش ایجاد یک مفهوم بازی و سند طراحی

Creating a Game Concept and Design Document

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما با بیان تکنیک هایی برای ایجاد یک مفهوم بازی و روش های مختلف کار با آن مفهوم بازی ، وظایف طراح بازی را تعریف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Word 2013، PowerPoint 2013، Photoshop CS6. در طول این درس ها ، ما با بیان تکنیک های ایجاد یک مفهوم بازی و روش های مختلف کار در آن مفهوم بازی ، وظایف طراح بازی را تعریف خواهیم کرد. ما ایده اولیه سند ارتفاع مفهوم طراحی بازی را پوشش خواهیم داد و اسنادی را برای توسعه با استفاده از Adobe Photoshop ، MS PowerPoint و MS Word ایجاد خواهیم کرد. همچنین ، ما نحوه ایجاد دارایی ها و ویژگی های با کیفیت را برای سند زیر و بم خود ارائه خواهیم داد تا از نظر بصری جالب باشد. ما قبل از اینکه سند ارتفاع را با اضافه کردن ویژگی های ثانویه نهایی کنیم ، دوربین ، کنترل و کاراکتر خود را انتخاب خواهیم کرد. در پایان این دوره شما درک بهتری از نقش یک طراح بازی در ایجاد یک سند زمین و اهمیت یک مفهوم بازی با کیفیت خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Word 2013 ، PowerPoint 2013 ، Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک مفهوم بازی و سند طراحی Creating a Game Concept and Design Document

  • تعریف وظایف طراح بازی Defining a Game Designer's Tasks

  • مفاهیم و ایده های طوفان فکری Brainstorming Concepts and Ideas

  • درک مستندات طراحی بازی Understanding Game Design Documentation

  • معرفی Adobe Photoshop Introducing Adobe Photoshop

  • ایجاد دارایی برای سند Pitch ما Creating Assets for Our Pitch Document

  • در حال پایان دادن به یک پس زمینه برای سند پیچ Finishing a Background for the Pitch Document

  • معرفی MS Powerpoint Introducing MS Powerpoint

  • تصمیم گیری درباره مفهوم و ژانر سند زمین ما Deciding Concept and Genre of Our Pitch Document

  • تعیین ویژگی های باقیمانده Determining the Remaining Features

  • نهایی کردن دارایی ها در MS Powerpoint Finalizing Assets in MS Powerpoint

  • افزودن دارایی های Adobe Adding Adobe Assets

  • مرور سند زمین ما Reviewing Our Pitch Document

  • تعریف سند طراحی بازی Defining a Game Design Document

  • معرفی MS Word Introducing MS Word

  • انتخاب دوربین ، کنترل و شخصیت ما Choosing Our Camera, Control, and Character

  • افزودن تصاویر به سند طراحی بازی Adding Images to the Game Design Document

  • تعیین ویژگی های ثانویه Determining Secondary Features

  • ساختار سند طراحی بازی ما Structuring Our Game Design Document

  • پایان سند طراحی بازی ما Finishing Our Game Design Document

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک مفهوم بازی و سند طراحی
جزییات دوره
2h 13m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
3.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alfredo Gonzalez-Barros Camba Alfredo Gonzalez-Barros Camba

آلفردو گونزالس-باروس کامبا به عنوان Level Designer در سال 2005 شروع به کار کرد و از آن زمان به عنوان طراح بازی ، سطح سازنده و تهیه کننده در شرکت هایی مانند Gameloft ، Zed ، Freedom Factory Studios و Enigma Software Productions کار کرد. وی پس از کار در زمینه خواص فکری با DC Comics ، Marv Films ، Cartoon Network و انتشار بیش از هشت عنوان در پنج سیستم عامل مختلف ، وی همچنین به تدریس در U-Tad (دانشگاه Camilo Jose Cela ، مادرید ، اسپانیا) و همچنین کار به عنوان توسعه دهنده بازی های ویدیویی مستقل. او همچنین عضو هیئت انجمن طراحان بازی اسپانیا است.