"اولین روز شما در ZBrush" - راهنمای کامل ایجاد کاراکتر
اولین روز شما در ZBrush برای افراد مبتدی کاملاً طراحی شده است، بدون نیاز به دانش قبلی در مورد ZBrush یا مدل سازی سه بعدی. از طریق آموزش های گام به گام، ابزارها و تکنیک های ضروری برای طراحی، مجسمه سازی و جزئیات یک شخصیت سه بعدی را خواهید آموخت. در طول مسیر، رابط ZBrush را بررسی میکنیم، فرآیند مجسمهسازی را تجزیه میکنیم و ویژگیهای کلیدی را به شما معرفی میکنیم که به شما امکان میدهد یک شخصیت کاملاً واقعی بسازید. بهترین قسمت؟ همه این کارها را در حین کار بر روی یک پروژه شخصیت هیجان انگیز انجام خواهید داد و از ابتدا تا انتها یک تجربه عملی و عملی به شما می دهد!
این دوره بر روی خلق یک شخصیت تمرکز دارد، بنابراین میتوانید ببینید که ZBrush چگونه در خط لوله طراحی شخصیت، از مفهوم اولیه تا مجسمهسازی نهایی، قرار میگیرد. در پایان دوره، درک عمیقی از ZBrush و درک کاملی از اصول خلق کاراکترهای سه بعدی خواهید داشت.
ما همچنین ابزارها و تکنیکهای ضروری را که برای مجسمهسازی مؤثر در ZBrush حیاتی هستند، پوشش خواهیم داد. با معرفی Brushes شروع می کنم. سپس خواهیم دید که چگونه تب Subtool در هر مرحله از فرآیند ایجاد کاراکتر به ما کمک می کند. ما همچنین به Dynamesh می پردازیم، یک ویژگی اصلی که به شما امکان می دهد به راحتی مدل خود را در طول فرآیند مجسمه سازی بدون نگرانی در مورد توپولوژی، مجدداً مش کنید. درک ماسک ها کلید کنترل و اصلاح نواحی خاص مدل شما در حین کار بر روی قسمت های دیگر خواهد بود. همچنین نحوه ایجاد و استفاده از Polygroups را خواهید آموخت که به سازماندهی و جداسازی بخشهایی از مدل شما برای ویرایشهای دقیقتر کمک میکند.
مربی سه بعدی
نمایش نظرات