آموزش هفتگی مدرسه ضبط واقعی

Real Recording School Weekly

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به مجموعه هفتگی مدرسه ضبط واقعی خوش آمدید. هر هفته ، لری کرین از طریق یک چالش ضبط یا میکس جدید ، دسته ای از علاقه مندان به صدا ، مهندسان و تهیه کنندگان هم عقیده را هدایت می کند. بیاموزید که چگونه مشکلات مداوم صدا مانند صدای بیس کلیک ، حلقه طبل ، گیتارهای بوم و خونریزی کلاه سلام را تشخیص داده و برطرف کنید ، به طوری که موسیقی همان چیزی است که شنوندگان می شنوند. این دوره دارای نرم افزار و افزونه هایی مانند iZotope و Pro Tools است ، اما تقریباً همه تکنیک ها را می توان در DAW مورد علاقه شما دوباره ایجاد کرد. تنها آنچه را که باید دنبال کنید یک هدفون و علاقه به صدا است.

توجه: از آنجا که این یک مجموعه در حال انجام است ، بینندگان گواهی پایان کار دریافت نمی کنند.

سرفصل ها و درس ها

جدید این هفته New This Week

  • شیشه های جلو اتومبیل روی صدا تأثیر می گذارند Foam windscreens affect sound

مقدمه Introduction

  • به هفته نامه مدرسه ضبط واقعی خوش آمدید Welcome to Real Recording School Weekly

1. هفتگی مدرسه ضبط واقعی 1. Real Recording School Weekly

  • رفع باس الکتریکی کلیک دار Fixing clicky electric bass

  • پیدا کردن مفصل ضربه درام Finding kick drum articulation

  • شناسایی ویرایش های بد طبل Identifying bad drum edits

  • اتاق های کوچک چگونه بر طبل تأثیر می گذارند How small rooms affect drums

  • برخورد با حلقه درام دام Dealing with snare drum ring

  • اهلی کردن خونریزی کلاه سلام Taming hi-hat bleed

  • متوقف کردن صدای درام ضربه توخالی Stopping hollow kick drum sounds

  • رام کردن گیتارهای صوتی بومی Taming boomy acoustic guitars

  • رفع باس عمودی بوم Fixing boomy upright bass

  • میکروفون درام میانی / ساید یا XY؟ Mid/Side or XY drum mics?

  • مشکلات مربوط به چند میکروفون روی آمپرهای گیتار Problems with multiple mics on guitar amps

  • صدای زیاد اتاق در آواز زیاد است Too much room sound on the vocals

  • آوازهایی با مشکلات مجاورت Vocals with proximity problems

  • آوازهایی با بازتاب نزدیک Vocals with close reflections

  • فشرده سازی دام Snare compression

  • کلیک باس قائم Clicky upright bass

  • شناسایی ویرایش های صوتی بد Identifying bad vocal edits

  • میکروفون های مختلف طبل سربار Different overhead drum mics

  • میکروفون درام سقفی EQing EQing overhead drum mics

  • زاویه میکروفون روبان اتاق طبل Drum room ribbon mic angle

  • نت های صوتی را بهم متصل کنید Connect the vocal notes

  • باس در ثبت های بالاتر Bass in higher registers

  • تنظیم تعریف باس Adjusting bass definition

  • سربار طبل یا میکروفون جلوی کیت؟ Drum overheads or front-of-kit mics?

  • چگونه به عبارات صوتی پایان دهیم How to end vocal phrases

  • گوش دادن به میکروفون های مختلف دام Listening to different snare mics

  • طبل با میکروفون های مختلف روی toms خونریزی می کند Drum bleed on toms with different mics

  • در هنگام ردیابی دام را با دست می گیرید Damping snare by hand during tracking

  • چگونه از نت های صوتی طولانی پشتیبانی کنیم How to support long vocal notes

  • دو میکروفون آمپ باس برای تست Two bass amp mics to audition

  • میرایی محیط طبل یا نه؟ Damping drum ambience or not?

  • سوار میکروفن روی طبل Roving microphones on drums

  • میکروفون استریو در مقابل مونو طبل Stereo vs. mono drum overhead mics

  • میکروفون بالای طبل کاردیوئید یا omni mono Cardioid or omni mono drum overhead mics

  • تلفن های موبایل طبل Blumlein در مقابل X / Y Blumlein vs. X/Y drum room sounds

  • نکته سریع در ضبط درام دام Quick tip on recording snare drum

  • فشرده سازی سر درام Drum overhead compression

  • میکروفن اتاق طبل آمنی یا کاردیوئید؟ Omni or cardioid drum room mics?

  • آیا اندازه های مختلف ضربه درام مهم است؟ Do different kick drum sizes matter?

  • یک استریو ردیابی شده توسط گیتار برقی One electric guitar tracked stereo

  • ردیابی یک گیتار با دو آمپر: سیگنال تقسیم Tracking one guitar with two amps: Splitting signal

  • ردیابی یک گیتار با دو آمپر: Ground hum Tracking one guitar with two amps: Ground hum

  • ردیابی یک گیتار با دو آمپر: قطبیت Tracking one guitar with two amps: Polarity

  • ایجاد دروازه دام با فشرده سازی Creating snare gate with compression

  • چگونه می توان محل خواب های صوتی را پیدا کرد How to locate vocal plosives

  • زمان تنظیم سرعت تاخیر When to set delays off tempo

  • جلوه های اکو اردک با فشرده سازی Duck echo effects with compression

  • EQ را روی رشته های جعلی خودکار کنید Automate EQ on fake strings

  • جمع برای پایان دادن به کم پایان خود را Sum to mono your low end

  • تبدیل هر صدا به شستشوی صوتی Turning any sound into sonic wash

  • میکروفن اتاق طبل به عنوان سربار Drum room mics as overheads

  • افزودن مضراب فنر به قطعات گیتار Adding spring reverb to guitar parts

  • باس از طبل کیک زنجیر شده است Bass sidechained from kick drum

  • ضرب و شتم طبل جانبی از باس Kick drum sidechained from bass

  • روش منحصر به فرد برای تقویت میکروفون های سربار طبل Unique way to boost drum overhead mics

  • ایجاد شستشوی صوتی با تعدیل Creating sonic wash with modulation

  • محیط سنج و ویرایش درام Cymbal ambience and drum editing

  • پدال اعوجاج و باس DI Distortion pedals and bass DI

  • درام بالا در مخلوط Drum high end in the mix

  • ضرب و شتم طبل کم پایان در مخلوط Kick drum low end in the mix

  • آمپ باس تیره با جعبه DI روشن Dark bass amp with bright DI box

  • ترفند ویرایش درام آهنگ موازی Parallel track drum edit trick

  • فاصله آمپ و باس Bass amp and mic distance

  • مخلوط کردن با دستبندهای منفرد Mixing with single handclaps

  • تنظیم مجدد آواز با بلندگوی سفر Reamping vocals with travel speaker

  • تنظیم مجدد ابزار با بلندگوی سفر Reamping instruments with travel speaker

  • تغییر صداهای صوتی با نوار واقعی Changing vocal sounds with real tape

  • تغییر صداهای ساز با نوار واقعی Changing instrument sounds with real tape

  • تغییر صدای آواز از طریق هدفون Reamping vocals through headphones

  • تغییر ابزارها از طریق هدفون Reamping instruments through headphones

  • قطبی آوازی را هنگام آواز معکوس کنید Reverse vocal polarity while singing

  • میکروفون روبان یا دینامیک روی آمپ باس Ribbon or dynamic mic on bass amp

  • ریتم جداگانه و گیتار انفرادی برای میکس Separate rhythm and solo guitar for mixing

  • میکس گیتار الکتریک مونو در استریو Mixing mono electric guitar in stereo

  • درام موقت دردار Parallel gated snare drum

  • تأخیرهای کوتاه در طبل های دام Short delays on snare drums

  • با استفاده از کلید خودکار برای یافتن آهنگ آهنگ Using Auto-Key to find a song's pitch

  • رفع محو شدن روی یک ترکیب کامل Fixing fades on an entire mix

  • تنظیم خودکار دو برابر آوازی خود را انجام ندهید Do not Auto-Tune your vocal doubles

  • اجازه دهید هنرمندان ترکیب هدفون خود را کنترل کنند Let artists control their headphone mix

  • تقویت وانت ضربه دام Boosting snare hit pickup

  • فشرده سازی صوتی موازی Parallel vocal compression

  • فشرده سازی صوتی موازی با EQ پایین Parallel vocal compression with low EQ

  • فشرده سازی صوتی موازی با EQ میان رده Parallel vocal compression with midrange EQ

  • حرفه ای دنده قفسه صوتی به عنوان stompboxes Pro audio rack gear as stompboxes

  • هنگامی که آهنگ های گیتار برقی DI کار می کنند When DI electric guitar tracks work

  • آهنگ استریو یا مونو Stereo track or mono

  • میکروفون های نیمه میانی روی گیتار آکوستیک Mid-side mics on acoustic guitar

  • Cardioid و شکل 8 میکروفون روی گیتار آکوستیک Cardioid and figure 8 mics on acoustic guitar

  • با استفاده از میکروفون بازگشت به سیستم Using a listen-back mic

  • نوک محو ویرایش صوتی Vocal breath edit fade tip

  • برای رفع ضربات از تأخیر استفاده کنید Use delay to fix percussion

  • چسب میکس باس طبل و باس گیتار Kick drum and bass guitar bus mix glue

  • ضبط دستبندهای یک نفره Recording one-person handclaps

  • میکروفون بلندگو روی طبل های ضربه ای Speaker mic on kick drums

  • بررسی مخلوط ها: چپ منهای راست Checking mixes: Left minus right

  • بررسی میکس ها: مونو Checking mixes: Mono

  • استفاده از کنسول به عنوان صفحه کلید Using the console as a keyboard

  • در حال تغییر میکروفون هنگام تغییر شکل Moving mics while reamping

  • در حین تغییر شکل بلندگوها را جابجا کنید Moving speakers while reamping

  • جلوه های واقعی درام داپلر Real doppler drum effects

  • در حال حرکت میکروفون در اطراف تغییر شکل بلندگو Moving mics around speaker reamping

  • ایجاد صداهای گسترده تر از طریق تغییر شکل Creating wider sounds through reamping

  • تغییر شکل فقط از طریق توییترها Reamping via tweeters only

  • تغییر شکل فقط از طریق ووفر Reamping via woofers only

  • تغییر مکان اتاق برای بازگشت اکو Room reamping for echo returns

  • تغییر شکل کامل ترکیب برای محو شدن Reamping the whole mix for fade-out

  • استفاده از ورق های ورودی Using input sheets

  • Mic’ing گیتار برقی برای انتخاب صدا Mic’ing electric guitar for pick sound

  • استریو EQ به ریورب صفحه می فرستد EQ stereo sends to plate reverb

  • تأخیر قبل از طنین پلاک Delay before plate reverb

  • میکینگ باس برقی برای انتخاب صدا Mic’ing electric bass for pick sound

  • استفاده از میکروفون بلندگو روی آمپ باس Using a speaker mic on bass amps

  • صدای تنبور همه متفاوت است Tambourines all sound different

  • نظارت بر بلندگوهای مختلف Monitoring on different speakers

  • اکتاو دو برابر شدن گیتار Doubling guitar octaves

  • تنظیم ویبراسلاپ با دست Panning vibraslap by hand

  • کوبه ای در استریو Percussion in stereo

  • گفتگوی خود را در مسیر خود نگه دارید Keeping your talkback on track

نمایش نظرات

آموزش هفتگی مدرسه ضبط واقعی
جزییات دوره
7h 32m
121
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
40,566
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Larry Crane
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Larry Crane Larry Crane

معروف به استودیوی ضبط ، مجله و سخنرانی های خود ، لری کرین همچنین عاشق آموزش دیگران درباره موسیقی است. لری یک ویراستار / نویسنده آمریکایی ، مهندس ضبط / میکس ، موسیقی دان ، مربی و بایگانی مستقر در پورتلند ، اورگان است. به طور خاص ، کرین سردبیر و بنیانگذار مجله Tape Op ، صاحب Jackpot پورتلند است! ضبط استودیو ، مهندس آزاد و بایگانی موسیقی دان الیوت اسمیت. کرین از سال 1994 تا 1997 ، استودیوی خانگی را در زیرزمین خود در پورتلند Laundry Rules Record ضبط کرد و در آنجا هنرمندانی را ثبت کرد که شامل Versus ، Stephen Malkmus و Cat Power هستند. کرین از سال 1997 ، جکپات را متعلق به خود کرده و اداره می کند! ضبط استودیو ، شرکت ، یک استودیوی شلوغ متوسط و متوسط در پورتلند ، جایی که وی با هنرمندانی چون Sleater-Kinney ، Jolie Holland ، The Decemberists ، Jenny Lewis ، Wooden Shjips ، M. Ward، The Go-Betweens ، الیوت اسمیت همکاری کرده است. ، او و او ، استفان ملکموس ، کوازی ، پروژه سلولی پورتلند سلولی ، و ریچموند فونتین. وی که دوست و همکار نزدیک او با الیوت اسمیت بود ، بر ریمیکس و انتشار آلبوم پس از مرگ اسمیت ، ماه نو در سال 2007 نظارت داشت. Tape Op انتشار در آوریل 1996 آغاز شد. تپه اوپ بزرگترین تیراژ را در سراسر جهان از هر مجله ای اختصاص داده شده به ضبط موسیقی ، با اشتراك رایگان در US.Tape Op ، كتاب هایی با شماره های پشتیبان خود و دیگر مباحث مربوط به ضبط موسیقی منتشر می كند. به عنوان یک مربی ، نقش های بسیاری را به خود اختصاص داده است. سالهاست که لری در مورد ضبط و موسیقی برای SXSW ، NXNW ، NARAS ، TapeOpCon و CMJ درباره پنل های ضبط و تعدیل صحبت کرده است. وی مدرس مهمان در کالج های مختلف در زمینه هنرهای ضبط و تجارت موسیقی بوده است. او در رابطه با مجموعه کتابهای Tape Op ، وی کتاب خواندن و جلسات کتابهای Wordstock و پاول ، در پورتلند ، OR را انجام داده است. از سال 2003 لری میزبان جکپات است! کارگاه های ضبط آخر هفته استودیو ضبط ، جایی که او یک گروه ده نفره را از طریق تکنیک ها و مفاهیم مربوط به ضبط موسیقی اداره می کند. همه دانش آموزان گزارش دادند که از این کارگاه سودهای زیادی کسب کردند. وی همچنین کارگاه هایی را در شهرهای دیگر از جمله مونترال و آستین ارائه داده است. او جلسات یک به یک را با افراد مختلف انجام می دهد تا مهارتهای ضبط و اختلاط آنها را مورد بحث قرار داده و در مورد درک نواقص و بهبود کار آنها کار کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لری و کارهایش ، از Larry-crane.com دیدن کنید.