آموزش Swift: نوشتن کد قابل آزمایش

Swift: Writing Testable Code

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اشکالات تقریباً در توسعه برنامه های امروزی اجتناب ناپذیر هستند. در نتیجه ، مهم است که برنامه های خود را به روش های قابل آزمایش بنویسید. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه برنامه Swift خود را برای ایجاد نسیم آزمایش کنید. Mark DiFranco تزریق وابستگی ، چگونگی استفاده از پروتکل ها برای کمک به آزمایشات ، بهترین روش ها برای سازماندهی آزمایشات شما و کار با آزمایشات UI را پوشش می دهد. او با ساخت یک برنامه سرعت سنج کمک می کند تا مفاهیم مختلفی که در این دوره پوشش داده شده است.
موضوعات شامل:
  • چرا می توان تست های واحدی نوشت؟
  • تزریق وابستگی چیست؟
  • استفاده از پروتکل ها برای کمک به تست ها
  • مدیریت وابستگی های خارجی
  • آناتومی مورد آزمایشی
  • آزمون های نوشتاری
  • تجزیه و تحلیل پوشش کد
  • تجسم نتایج آزمون
  • نوشتن و گسترش تست های UI

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تزریق وابستگی 1. Dependency Injection

  • چرا تست های واحد بنویسیم؟ Why write unit tests?

  • تزریق وابستگی (DI) چیست؟ What is dependency injection (DI)?

  • ظرف دیجیتال چیست؟ What is a DI container?

  • چیست؟ What is Swinject?

2. با استفاده از پروتکل 2. Using Protocols

  • استفاده از پروتکل برای کمک به آزمایشات Using protocols to help with tests

  • رسیدگی به وابستگی های خارجی Handling external dependencies

  • منطق تجارت: بررسی اجمالی Business logic: Overview

  • منطق تجارت: مجوز Business logic: Authorization

  • منطق تجارت: ارائه دهنده مکان Business logic: Location provider

  • منطق تجارت: ارائه دهنده سرعت Business logic: Speed provider

  • منطق تجارت: چکر سرعت Business logic: Speed checker

  • استفاده از Swinject: بررسی اجمالی Using Swinject: Overview

  • استفاده از Swinject: مجامع Using Swinject: Assemblies

  • استفاده از Swinject: اسمبلر Using Swinject: Assembler

  • ساختن صفحه داستانی Building the storyboard

  • ساخت کنترلر نمای Building the view controller

  • استفاده از SwinjectStoryboard: بررسی اجمالی Using SwinjectStoryboard: Overview

  • با استفاده از SwinjectStoryboard: نسخه ی نمایشی Using SwinjectStoryboard: Demo

3. آزمونهای نوشتن 3. Writing Tests

  • آناتومی یک مورد آزمایش Anatomy of a test case

  • ایجاد مسخره: بررسی اجمالی Creating mocks: Overview

  • ایجاد کلاهبرداری: نسخه ی نمایشی Creating mocks: Demo

  • آزمون واحد نوشتن: مجوز Writing unit tests: Authorization

  • تست واحد نوشتن: ارائه دهنده مکان Writing unit tests: Location provider

  • تست واحد نوشتن: ارائه دهنده سرعت Writing unit tests: Speed provider

  • تست واحد نوشتن: چکر سرعت Writing unit tests: Speed checker

  • اشکالات جدا شده Isolating bugs

  • تجزیه و تحلیل پوشش کد Analyzing code coverage

  • نتایج آزمون بصری Visualizing test results

4. آزمونهای UI 4. UI Tests

  • آزمون UI چیست؟ What is a UI Test?

  • چه چیزی را مسخره کنیم What to mock

  • نوشتن تست های UI Writing UI tests

  • گسترش تست های UI Extending UI tests

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Swift: نوشتن کد قابل آزمایش
جزییات دوره
3h 11m
36
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
22,765
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Mark DiFranco
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark DiFranco Mark DiFranco

مارک دیفرانکو یک مهندس مکاترونیک است که از دانشگاه واترلو فارغ التحصیل شده است. او بیشتر وقت خود را در برنامه های کار و خانه سازی در سیستم عامل iOS می گذراند و در حال حاضر بیش از 10 برنامه در فروشگاه اپل دارد. جدا از برنامه نویسی ، مارک کاملاً فعال است و از صخره نوردی داخل سالن و فضای باز ، تنیس ، والیبال ، بیس بال و فریزبی نهایی لذت می برد. او همچنین گیتار ، بیس و طبل می نوازد و در یک گروه آواز می خواند.