آموزش Blender: Essential 3D برای UI و طراحان بصری

Blender : Essential 3D for UI and Visual Designers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

یکی از روندهای برتر در طراحی رابط کاربری استفاده از عناصر سه بعدی همهجانبه است. با این حال، یادگیری سه بعدی چالشی برای اکثر طراحان بصری بوده است. هدف این کلاس ساده کردن و آموزش Blender به طراحان برای درک و استفاده از قدرت سه بعدی است.  

آنچه خواهید آموخت:  

  1. ایجاد نمادهای سه بعدی.
  2. ایجاد و نوشتن متون سه بعدی.
  3. ایجاد کاراکترهای ساده.
  4. ایجاد و ترکیب صحنه های سه بعدی.
  5. اصول اولیه مخلوط کن.  
  6. مفاهیم اساسی برای ایجاد سه بعدی.
  7. مدل سازی سه بعدی ضروری.
  8. تکنیک‌های دوربین و نورپردازی.
  9. طراحی مواد.
  10. رندر سه بعدی.

چرا باید در این کلاس شرکت کنید:

این کلاس Blender را برای UI و Visual Designers معرفی می کند. توانایی استفاده از گرافیک سه بعدی محتوا را تعاملی تر و آموزنده تر می کند. تصویرسازی سه بعدی یک مهارت مورد توجه است و همیشه مورد تقاضا بوده است. این کلاس با آموزش مفاهیمی که برای طراحان مفید است، فرآیند سه بعدی را ساده می کند.  

دروس برای طراحان بصری است که هیچ تجربه قبلی در طراحی سه بعدی ندارند، بنابراین تمام موضوعات ضروری با استفاده از روش‌های یادگیری تعاملی مانند کاربرگ‌ها، تمرین‌های تمرینی و راهنمای دانلود pdf برای موضوعات پیچیده پوشش داده می‌شوند.  

پس از تکمیل این کلاس، می‌توانید فرآیند طراحی سه بعدی را درک کنید و با اطمینان به ایجاد عناصر سه بعدی برای پروژه رابط کاربری خود نزدیک شوید.  

این کلاس برای چه کسانی است:

  1. طراحان رابط کاربری.
  2. طراحان بصری.
  3. متخصصان خلاق.
  4. تصویرگران سه بعدی مشتاق.

پروژه کلاس شما ایجاد یک صحنه سه بعدی با متون، مدل های سه بعدی و نمادها است. شما می توانید از عناصر سه بعدی، طرح های رنگی و تم استفاده شده در این کلاس استفاده کنید یا می توانید خودتان را انتخاب کنید.

مراحل

  1. صحنه خود را مفهومی کنید.
  2. عناصر سه بعدی لازم را ایجاد کنید.
  3. صحنه خود را بنویسید.
  4. صحنه خود را روشن و رندر کنید.
  5. تصویری از کار خود را به اشتراک بگذارید.

تمام مهارت های مورد نیاز برای این پروژه کلاس در کلاس نشان داده می شود. لطفاً اگر سؤالی دارید از بخش بحث و گفتگو استفاده کنید.

پروژه کلاس خود را به اشتراک بگذارید، من بسیار خوشحال خواهم شد که بازخورد خود را به اشتراک بگذارم.

با تشکر از شما و آرزوی بهترین ها


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نکته ای برای ایجاد پنل های سه بعدی رابط کاربری سریع Tip for Creating Quick UI 3D Panels

  • آشنایی با مواد مات Understanding Matte Materials

  • نور افکن Spot Light

  • ایجاد منقار Creating the Beak

  • درک طراحی شخصیت Understanding Character Design

  • نکات Viewport Viewport Tips

  • ایجاد جزئیات سر Creating the Head Detail

  • وارد کردن یک فایل svg Importing an svg File

  • ساخت نماد سه بعدی Composing the 3D Icon

  • نتیجه Conclusion

  • مبانی نورپردازی Lighting Basics

  • نور منطقه Area Light

  • چراغ خورشید Sun Lamp

  • رندر کردن نماد سه بعدی Rendering the 3D Icon

  • درک مجموعه ها Understanding Collections

  • بهترین روش ها برای وارد کردن فایل های svg به بلندر Best Practices for Importing svg Files into Blender

  • آشنایی با مواد براق Understanding Glossy Materials

  • اضافه کردن جزئیات اضافی برای شخصیت ما Adding Extra Details for our Character

  • مبانی رندرینگ Rendering Basics

  • درک نمای سه بعدی Understanding the 3D View

  • مدل سازی نماد نقشه Modelling a Map Icon

  • ایجاد یک عکس فوری از صحنه Creating a Snapshot of the Scene

  • کپی کردن اشیاء سه بعدی Duplicating 3D Objects

  • ابزارهای اساسی تبدیل Basic Transformation Tools

  • ابزارهای مدلسازی سه بعدی قسمت 2 3D Modelling Tools Part 2

  • بهترین راه برای استفاده از پالت رنگ سفارشی Best Way to Use a Custom Color Palette

  • اکسترود از یک اثر هنری دو بعدی Extruding from a 2D Artwork

  • اضافه کردن چراغ ها و مواد Adding Lights & Materials

  • ایجاد متون سه بعدی Creating 3D Texts

  • نوشتن متن سه بعدی Composing the 3D Text

  • رندر کردن کاراکتر Rendering the Character

  • ایجاد اشیاء اولیه سه بعدی ساده Creating Simple 3D Primitive Objects

  • چرخش و قرار دادن نماد Rotating & Positioning the Icon

  • کاوش در منوی افزودن Exploring the Add Menu

  • مدل سازی آیکون زنگ Modelling a Bell Icon

  • مسدود کردن فرم پایه با ویرایش متناسب Blocking the Base Form with Proportional Editing

  • مقدمه Introduction

  • اصول اولیه دوربین Camera basics

  • ساده ترین راه برای نورپردازی یک صحنه Easiest Way to Light a Scene

  • ایجاد پاها با اصلاح کننده پوست Creating the Legs with Skin Modifier

  • نکات و بهترین روش ها برای ابزارهای تبدیل Tips & Best Practices for Transform Tools

  • آشنایی با مواد فلزی Understanding Metallic Materials

  • ایجاد یک صحنه سه بعدی Creating a 3D Scene

  • نورپردازی سه نقطه Three Point Lighting

  • افزودن جزئیات به یک متن سه بعدی Adding Details to a 3D Text

  • درک مواد شفاف Understanding Transparent Materials

  • ابزارهای مدلسازی سه بعدی قسمت 1 3D Modelling Tools Part 1

  • خلق چشم برای شخصیت ما Creating the Eyes for our Character

  • نکاتی برای کار با نورپردازی HDRI Tips for Working with HDRI Lighting

  • درک اصلاح کننده ها Understanding Modifiers

  • ایجاد بال ها Creating the Wings

  • ایجاد یک ماده جدید Creating a New Material

نمایش نظرات

آموزش Blender: Essential 3D برای UI و طراحان بصری
جزییات دوره
3h 27m
52
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
49
3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harshavardhan Saravanan Harshavardhan Saravanan

هم بنیانگذار | CGI Artist | نویسنده

من یک هنرمند CG هستم که علاقه زیادی به ایجاد تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا دارم. من در محتوای سه بعدی عکس واقع گرایانه تخصص دارم. من با برندهای مختلف و آژانس‌های خلاق کار کرده‌ام تا تصاویر بصری جذابی برای ارتباطات برند، استراتژی برند، بسته‌بندی، محصول، تبلیغات و تصاویر تبلیغاتی ایجاد کنم.

من همیشه مشتاق یادگیری مهارت‌های جدید و توسعه خودم هستم. ارتباطات در طول سفر من از طریق CGI من مشتاقانه منتظر خدمات به برندها، مشاغل و افراد خلاق با تصاویری خیره کننده هستم که تأثیری را در این دنیای بصری به هم ریخته ایجاد می کند.

من عاشق ایجاد ارتباطات معنادار در جامعه خلاق هستم. در حال حاضر با شریکم کلودیا، یک مشاوره مستقل برای ایجاد تصاویری عالی اجرا می کنیم.

وب سایت ما - www.harshandcloudia.com