لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش پس فکر می کنید می توانید عمل کنید؟
So You Think You Can Act?
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
So You Think Can Act یک کلاس کارشناسی ارشد است که با معرفی هر دانش آموز با لغات پایه واژگان، پایه ای محکم در مورد نحوه عمل کردن به دانش آموز می دهد. آیا می دانید وقف، تعلیق کفر، اهداف و تحلیل فیلمنامه یعنی چه؟ اگر نمی دانید، پس این کلاس برای شما مناسب است. دانش آموزان با اصطلاحات بازیگری آشنا می شوند که هر بازیگری باید قبل از شرکت در کلاس بازیگری و دنبال کردن حرفه بازیگری بداند. در تجربه ای که به عنوان یک بازیگر داشتم، اغلب از من انتظار می رفت که درکی درباره برخی اصطلاحات داشته باشم که هرگز در سفرم برای بازیگر شدن به من آموزش داده نشده بود. بیشتر مردم میخواهند بازیگر شوند، اما واقعاً نمیدانند که چگونه روی صحنه بایستند یا وقتی کارگردانی به آنها هدایت میشود، چگونه واکنش نشان دهند. اگر نمیخواهید یک بازیگر آماتور در نظر گرفته شوید، لطفاً این لغات و نحوه استفاده موفقیتآمیز از آنها را هنگام اجرا روی صحنه یاد بگیرید!
در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه:
تکنیک های مختلف بازیگری را روی صحنه به کار ببرید
تفاوت بین شخصیت پردازی و تقلید را درک کنید
چگونه با استفاده از هدف، ضربات، تاکتیکها و سایر ابزارهای لازم در صحنهای باورپذیر اجرا کنیم.
ابزار تنش بازیگر را آزاد کنید: بدن، صدا و تخیل از طریق مشارکت فعال در تمرینهای مختلف.
اسکریپت ها را برای شرایط خاص (محیطی و اجتماعی) تجزیه و تحلیل کنید و آن را در اجرای مونولوگ به کار ببرید
دستورالعمل های پروژه نهایی
مونولوگ یا صحنه ای را که ارائه شده است کامل کنید. اگر مایلید از مونولوگ یا صحنه خود استفاده کنید، از مونولوگ یا صحنه خود استفاده کنید.
کاربرگ UTA HAGEN را تکمیل کنید تا در مونولوگ یا صحنه خود چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا را کشف کنید؟
یک تمرین بازیگری را انتخاب کنید که باورپذیرترین عملکرد را ایجاد کند. یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:
حافظه عاطفی
یادآوری احساسی
حافظه حسی
تعویض
وقف
از اجرای خود فیلم بگیرید و آپلود کنید.
فراموش نکنید که در مورد هدف، تاکتیک ها و ضربات خود شفاف باشید.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
احساس در مقابل. نشان می دهد
EMOTING VS. INDICATING
زیر متن
SUBTEXT
تعلیق ناباوری در مقابل. توهم زمان اول
SUSPENSION OF DISBELIEF VS. ILLUSION OF THE 1ST TIME
دیالوگ/سرعت/ساخت
DIALOGUE/PACE/BUILD
پانتومیم در مقابل MIME
PANTOMIME VS. MIME
مقدمه
INTRODUCTION
جایگزینی در مقابل. وقف
SUBSTITUTION VS. ENDOWMENT
دیوار چهارم و شخصیت شکسته
4TH WALL & BREAKING CHARACTER
CUE & PICK UP CUES
CUE & PICK UP CUES
تحویل
DELIVERY
ژست ها و زبان بدن
GESTURES & BODY LANGUAGE
مونولوگ
MONOLOGUE
حافظه عاطفی
AFFECTIVE MEMORY
شخصیت در مقابل تعیین مشخصات
CHARACTER VS. CHARACTERIZATION
صلیب های مرحله ای
STAGE CROSSES
ضرب و شتم و انگیزه
BEAT & MOTIVATION
لهجه، لهجه، و عطف
DIALECT, DICTION, & INFLECTION
تجزیه و تحلیل اسکریپت
SCRIPT ANALYSIS
تنش
TENSION
هدف، واقعگرایانه
OBJECTIVE
لحظه ای قبل
MOMENT BEFORE
مناطق 9 مرحله ای
THE 9 STAGE AREAS
تاکتیک
TACTIC
رها کردن و فرافکنی
DROP & PROJECTION
یادآوری عاطفی و حافظه حسی
EMOTIONAL RECALL & SENSE MEMORY
نمایش نظرات