آموزش هودینی: مبانی VEX

Houdini: VEX Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: VEX هنگام یادگیری هودینی یک مانع دشوار برای غلبه بر آن است. این دوره اصول و مفاهیم مهم زبان VEX را به شما آموزش می دهد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر 7 ثانیه مثل ماشین فکر کردن 19 متر 11 ثانیه مفاهیم اساسی برنامه نویسی دهه 53 53 VEX در متن هندسه اعمال می شود 19 متر 37s جستجو و دستکاری 27m 39s ساخت تنظیمات اولیه 38 متر 57 ساخت شبکه راهرو 37 متر 13 ثانیه تقسیم بندی و شناسه ها دهه 30 گیتس تعاملی 17m 51s طراحی دروازه دهه 36 طراحی راهرو - آماده سازی 31m 58s طراحی راهرو - سفارشی سازی 47 متر 14 ثانیه طراحی راهرو - کف و سقف 46 متر 34s یافتن مسیر 39 متر 54 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مثل ماشین فکر کردن Thinking Like a Machine

  • مقدمه Introduction

  • منطق برنامه نویسی Programming Logic

  • سلام دنیا Hello World

  • مشخصات هودینی Houdini Specifics

  • نحو VEX VEX Syntax

مفاهیم اساسی برنامه نویسی Basic Programming Concepts

  • متغیرها Variables

  • ویژگی های Attributes

  • کنترل جریان Flow Control

  • کارکرد Functions

  • آرایه ها Arrays

  • برای هر گره For Each Nodes

VEX در متن هندسه اعمال می شود VEX Applied in the Geometry Context

  • فرم اساسی Basic Form

  • برون سپاری Outsource

  • CopybyReference CopybyReference

  • خطوط شهری Polylines

جستجو و دستکاری Searching and Manipulating

  • نقاط نزدیک Nearpoints

  • همسایه Neighbour

  • ابرها Pointclouds

  • دستکاری - اعمال نفوذ Manipulation

  • گزینه های اضافی Additional Options

ساخت تنظیمات اولیه Building the Initial Setup

  • اولین دروازه The First Gateway

  • محوری برای راهرو 1 Pivot for 1st Corridor

  • یک جعبه با VEX ایجاد کنید Create a Box with VEX

  • قطعات راهرو تصادفی Random Corridor Pieces

  • قطعات را ترکیب کنید Combine Pieces

ساخت شبکه راهرو Building the Corridor Network

  • مجموعه ای از راهروها A Set of Corridors

  • کنترل فاصله Control Distance

  • کنترل مجاورت Control Proximity

  • تبدیل VDB VDB Conversion

تقسیم بندی و شناسه ها Segmentation and IDs

  • راهروهای مارک Mark Corridors

  • انتقال ویژگی های سفارشی Custom Attribute Transfer

  • کف و سقف Floors and Ceilings

  • شناسه راهرو مشترک Shared Corridor ID

گیتس تعاملی Interactive Gates

  • Gate Points را ایجاد کنید Create the Gate Points

  • قرار دادن و باز کردن دروازه Gate Placement and Opening

طراحی دروازه Gateway Design

  • مدل سازی رنده Grate Modelling

  • طبقه دروازه Gateway Floor

  • سقف دروازه Gateway Ceiling

  • پانسمان ست دروازه ای Gateway Set Dressing

  • الگوی سیم Wire Pattern

طراحی راهرو - آماده سازی Corridor Design - Preparation

  • تقسیم بندی صفحه Panel Segmentation

  • هندسه Endpanel Endpanel Geometry

  • قطعه انتهایی لوله Pipe End Segment

  • بخش میانی و تنظیمات Middle Section and Adjustments

طراحی راهرو - سفارشی سازی Corridor Design - Customizing

  • طراحی خنک کننده قسمت 1 Cooling Design Part 1

  • طراحی خنک کننده قسمت 2 Cooling Design Part 2

  • نقاط محوری طراحی پنجره Window Design Pivot Points

  • طراحی پنجره Boolean و Containers Window Design Boolean and Containers

  • فاکتور تقسیم طراحی پانل Panel Design Divide Factor

  • تنظیم پهنای طراحی پانل Panel Design Width Adjustment

  • تنظیم کلی عرض Overall Width Adjustment

طراحی راهرو - کف و سقف Corridor Design - Floor and Ceiling

  • عناصر خاص را طراحی کنید Design Specific Elements

  • بخش رنده Grate Section

  • الگوی سیم کف Floor Wire Pattern

  • سازه های سقفی Ceiling Constructs

  • کابلهای رویه Procedural Cables

  • کابلهای رویه Procedural Cables

  • تغییر کابل پویا Dynamic Cable Alteration

  • لمس های نهایی در راهرو Final Touches in the Corridor

یافتن مسیر Finding a Path

  • آماده سازی ورق سبک مواد Material Style Sheet Preparation

  • توزیع مواد Material Distribution

  • سبک اجرا Light Instancing

  • مفهوم مسیر تصادفی Random Path Concept

  • تولید بردارها Generating Vectors

  • ساختن مسیر Building the Path

  • مسیر دوربین و موارد پویا Camera Path and Dynamic Instances

  • کنترل روشنایی Light Control

  • افکار نهایی Final Thoughts

نمایش نظرات

آموزش هودینی: مبانی VEX
جزییات دوره
7h 27m
69
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
29
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
David Effects
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Effects David Effects

دیوید یک توسعه دهنده نرم افزار و VFX هنرمند مستقر در آلمان است. هودینی به او اجازه داده است تا تجربه خود را در زمینه 3D و فیلمنامه با هم ترکیب کند و هر دو را به اوج جدید برساند. دیوید علاقه زیادی به اشتراک دانش خود دارد و تمام تلاش خود را برای ایجاد تغییر در جامعه انجام می دهد.