آموزش هودینی: مبانی VEX

Houdini: VEX Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: VEX هنگام یادگیری هودینی یک مانع دشوار برای غلبه بر آن است. این دوره اصول و مفاهیم مهم زبان VEX را به شما آموزش می دهد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر 7 ثانیه مثل ماشین فکر کردن 19 متر 11 ثانیه مفاهیم اساسی برنامه نویسی دهه 53 53 VEX در متن هندسه اعمال می شود 19 متر 37s جستجو و دستکاری 27m 39s ساخت تنظیمات اولیه 38 متر 57 ساخت شبکه راهرو 37 متر 13 ثانیه تقسیم بندی و شناسه ها دهه 30 گیتس تعاملی 17m 51s طراحی دروازه دهه 36 طراحی راهرو - آماده سازی 31m 58s طراحی راهرو - سفارشی سازی 47 متر 14 ثانیه طراحی راهرو - کف و سقف 46 متر 34s یافتن مسیر 39 متر 54 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مثل ماشین فکر کردن Thinking Like a Machine

  • مقدمه Introduction

  • منطق برنامه نویسی Programming Logic

  • سلام دنیا Hello World

  • مشخصات هودینی Houdini Specifics

  • نحو VEX VEX Syntax

مفاهیم اساسی برنامه نویسی Basic Programming Concepts

  • متغیرها Variables

  • ویژگی های Attributes

  • کنترل جریان Flow Control

  • کارکرد Functions

  • آرایه ها Arrays

  • برای هر گره For Each Nodes

VEX در متن هندسه اعمال می شود VEX Applied in the Geometry Context

  • فرم اساسی Basic Form

  • برون سپاری Outsource

  • CopybyReference CopybyReference

  • خطوط شهری Polylines

جستجو و دستکاری Searching and Manipulating

  • نقاط نزدیک Nearpoints

  • همسایه Neighbour

  • ابرها Pointclouds

  • دستکاری - اعمال نفوذ Manipulation

  • گزینه های اضافی Additional Options

ساخت تنظیمات اولیه Building the Initial Setup

  • اولین دروازه The First Gateway

  • محوری برای راهرو 1 Pivot for 1st Corridor

  • یک جعبه با VEX ایجاد کنید Create a Box with VEX

  • قطعات راهرو تصادفی Random Corridor Pieces

  • قطعات را ترکیب کنید Combine Pieces

ساخت شبکه راهرو Building the Corridor Network

  • مجموعه ای از راهروها A Set of Corridors

  • کنترل فاصله Control Distance

  • کنترل مجاورت Control Proximity

  • تبدیل VDB VDB Conversion

تقسیم بندی و شناسه ها Segmentation and IDs

  • راهروهای مارک Mark Corridors

  • انتقال ویژگی های سفارشی Custom Attribute Transfer

  • کف و سقف Floors and Ceilings

  • شناسه راهرو مشترک Shared Corridor ID

گیتس تعاملی Interactive Gates

  • Gate Points را ایجاد کنید Create the Gate Points

  • قرار دادن و باز کردن دروازه Gate Placement and Opening

طراحی دروازه Gateway Design

  • مدل سازی رنده Grate Modelling

  • طبقه دروازه Gateway Floor

  • سقف دروازه Gateway Ceiling

  • پانسمان ست دروازه ای Gateway Set Dressing

  • الگوی سیم Wire Pattern

طراحی راهرو - آماده سازی Corridor Design - Preparation

  • تقسیم بندی صفحه Panel Segmentation

  • هندسه Endpanel Endpanel Geometry

  • قطعه انتهایی لوله Pipe End Segment

  • بخش میانی و تنظیمات Middle Section and Adjustments

طراحی راهرو - سفارشی سازی Corridor Design - Customizing

  • طراحی خنک کننده قسمت 1 Cooling Design Part 1

  • طراحی خنک کننده قسمت 2 Cooling Design Part 2

  • نقاط محوری طراحی پنجره Window Design Pivot Points

  • طراحی پنجره Boolean و Containers Window Design Boolean and Containers

  • فاکتور تقسیم طراحی پانل Panel Design Divide Factor

  • تنظیم پهنای طراحی پانل Panel Design Width Adjustment

  • تنظیم کلی عرض Overall Width Adjustment

طراحی راهرو - کف و سقف Corridor Design - Floor and Ceiling

  • عناصر خاص را طراحی کنید Design Specific Elements

  • بخش رنده Grate Section

  • الگوی سیم کف Floor Wire Pattern

  • سازه های سقفی Ceiling Constructs

  • کابلهای رویه Procedural Cables

  • کابلهای رویه Procedural Cables

  • تغییر کابل پویا Dynamic Cable Alteration

  • لمس های نهایی در راهرو Final Touches in the Corridor

یافتن مسیر Finding a Path

  • آماده سازی ورق سبک مواد Material Style Sheet Preparation

  • توزیع مواد Material Distribution

  • سبک اجرا Light Instancing

  • مفهوم مسیر تصادفی Random Path Concept

  • تولید بردارها Generating Vectors

  • ساختن مسیر Building the Path

  • مسیر دوربین و موارد پویا Camera Path and Dynamic Instances

  • کنترل روشنایی Light Control

  • افکار نهایی Final Thoughts

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش هودینی: مبانی VEX
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
7h 27m
69
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
26 اردیبهشت 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
29
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
David Effects

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Effects David Effects

دیوید یک توسعه دهنده نرم افزار و VFX هنرمند مستقر در آلمان است. هودینی به او اجازه داده است تا تجربه خود را در زمینه 3D و فیلمنامه با هم ترکیب کند و هر دو را به اوج جدید برساند. دیوید علاقه زیادی به اشتراک دانش خود دارد و تمام تلاش خود را برای ایجاد تغییر در جامعه انجام می دهد.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.