لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد جلوه های رابط در 3ds Max و After Effects
Creating Interface Effects in 3ds Max and After Effects
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این دوره استفاده از ذرات و انیمیشن برای ایجاد FX ویژه را پوشش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، Photoshop CS5، Illustrator CS5 و After Effects CS5. این دوره استفاده از ذرات و انیمیشن برای ایجاد FX ویژه را پوشش می دهد. با استفاده از جریان ذرات در کنار برخی از اصول اولیه انیمیشن، میخواهیم صحنهای را از مفهوم تا پایان کنار هم قرار دهیم. بررسی برخی از جلوه های ویژه با استفاده از اصول pflow، نیروها و نمای کلی اپراتور. سپس، تمام عناصر را در یک صحنه کنار هم قرار می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، Photoshop CS5، Illustrator CS5 و After Effects CS5.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و مروری بر پروژه ما.
Introduction and Overview of Our Project.
ایجاد جلوه های رابط در 3ds Max و After Effects
Creating Interface Effects in 3ds Max and After Effects
نگاهی به مفهوم ما
Looking into Our Concept
کار با جریان ذرات
Working with Particle Flow
نگاهی به ایجاد بافت ما
A Look into Our Texture Creation
انیمیشن اصلی شی
Basic Object Animation
قرار دادن صحنه ما با هم
Putting Our Scene Together
رندر و خروجی انیمیشن
Rendering and Outputting Animations
آوردن همه اینها در افترافکت
Bringing It All Together in After Effects
ژاک پنا کار خود را به عنوان یک نقاش و نقشه کش سنتی آغاز کرد. در کالج، او شروع به توسعه مهارت های CG خود کرد و در حال حاضر یک هنرمند مستقل CG و توسعه دهنده بازی است. او همچنین زمانی را صرف کار روی کتاب هنری شخصی خود می کند که به زودی منتشر خواهد شد.
نمایش نظرات