آموزش یک قوطی نوشابه را در سینما 4 بعدی مدل کنید

Model a Soda Can in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به این دوره در مورد مدل سازی قوطی نوشابه در سینمای 4 بعدی خوش آمدید.

در این سری از درس‌ها، موضوعات زیادی را پوشش خواهیم داد تا درک کاملی از کل گردش کار تجسم محصول به شما ارائه دهیم، از جمله:

01. مرجع و الهام

  • جمع آوری تصاویر مرجع و الهام بخش و مشاهده طرح های مختلف برچسب.  

02. مدلسازی با پارامترهای اولیه، نقاط و سطح زیربخش.

  • ایجاد یک پوشه پروژه برای ذخیره همه فایل های شما.  
  • پیکربندی درگاه دید، وارد کردن تصویر مرجع و مقیاس‌بندی به اندازه واقعی
  • از یک استوانه اولیه پارامتریک به عنوان مبنای مدل‌سازی استفاده کنید، ارتفاع و بخش‌های چرخش را اضافه کنید.  
  • استفاده از تابع make editable برای دسترسی به نقاط، خطوط و چند ضلعی ها.  
  • استفاده از حالت نقطه برای شکل دادن به قوطی نوشابه و ابزار برش حلقه/مسیر برای افزودن قطعات در صورت لزوم
  • استفاده از ابزار مقیاس برای تغییر اندازه بخش های مدل به طور یکنواخت و مطابق با تصویر مرجع
  • استفاده از حالت چند ضلعی با توابع inset و extrude برای مدل‌سازی بالا و پایین قوطی.  
  • برای صاف کردن لبه‌های قوطی از شی سطح زیربخش استفاده کنید.  

03. مدل سازی تاپ پاپ

  • اتصال خطوط ارتباطی
  • استفاده از spline، اکستروژن و Sweep NURBS به جزئیات مدل.  
  • عملکرد انتخاب فروشگاه

04. طراحی برچسب

  • مرجع تصاویر الهام بخش برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد جمع آوری کرد.  
  • استفاده از Adobe Illustrator و Photoshop برای ایجاد برچسب با تصاویر، متن، اطلاعات تغذیه‌ای و بارکد.

05. بافت

  • یک برچسب و مواد کرومی ایجاد کنید.
  • از انتخاب های ذخیره شده برای اعمال مواد مختلف در قسمت های مختلف مدل قوطی نوشابه استفاده کنید.  

06. محیط و روشنایی

  • یک پس‌زمینه بدون درز با استفاده از صفحه، شی پس‌زمینه و برچسب ترکیبی Cinema 4D ایجاد کنید.  
  • یک تنظیم نور 3 نقطه ای با یک چراغ اصلی و 2 چراغ پر ایجاد کنید.  
  • خواص رنگ نور را برای جذابیت بصری بیشتر تغییر دهید.  

07. دوربین ها و ترکیب بندی

  • مروری بر ترکیب و استراتژی ها
  • از کلونر برای کپی کردن قوطی های نوشابه استفاده کنید
  • برای ارجاع به قانون یک سوم، «شبکه» دوربین را فعال کنید.  
  • برای تأثیر بصری بیشتر، عمق میدان را در تنظیمات رندر فعال کنید.

08. ارائه

  • استفاده از موتور رندر فیزیکی Cinema 4D در ارتباط با لایه‌های چند گذری و بافرهای شی
  • تنظیمات رندر خروجی نهایی را تنظیم کنید.  

09. پس از تولید

  • تنظیمات در Adobe Photoshop برای بهبود تصویر.  
  • تاری‌ها، تیز کردن، خط‌ها، لایه‌های تنظیم، رنگ/اشباع، منحنی‌ها.  

10. دروس پاداش

  • ترکیب، مدل سازی و تکنیک های پس از تولید را بیشتر بیاموزید
  • کلونر MoGraph با اثرگر تصادفی  
  • شعاعی و حرکتی باعث تار شدن و تمرکز بینندگان بر روی ناحیه خاصی از تصویر می شود
  • از کلونر MoGraph در حالت شیء برای ایجاد قطرات آب روی قوطی نوشابه استفاده کنید

دانش آموزان پروژه طراحی قوطی نوشابه خود را بر اساس تکنیک های مورد بحث در مجموعه درس ها ایجاد خواهند کرد.  


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • الهام بخش Inspiration

  • پاداش درس 02: کلونر Bonus Lesson 02: Cloner

  • پس تولید Post-Production

  • امتیاز درس 03: قطرات آب Bonus Lesson 03: Water Droplets

  • معرفی Introduction

  • جزئیات بالا Top Details

  • بافت سازی Texturing

  • طراحی لیبل Label Design

  • پاداش درس 01: کلونر Bonus Lesson 01: Cloner

  • مدل سازی نقطه ای Point Modeling

  • تفسیر Rendering

  • صاف کردن Smoothing

  • مدل سازی Modeling

  • پاپ تاپ Pop Top

  • ترکیب بندی Composition

  • محیط Environment

نمایش نظرات

آموزش یک قوطی نوشابه را در سینما 4 بعدی مدل کنید
جزییات دوره
1h 21m
16
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
88
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Pete Maric
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pete Maric Pete Maric

طراح | کارشناس سینما 4 بعدی | موسس، Triplet 3D

پیت ماریک Triplet 3D را در سال 2013 در کلیولند، اوهایو با هدف ایجاد یک استودیوی سه بعدی که می تواند طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها و تجربه را برای ارائه کارهای خلاقانه و با کیفیت بالا به مشتریان گرد هم آورد، تأسیس کرد.

او قبل از کار در سه تا از 50 شرکت برتر طراحی خرده فروشی در ایالات متحده، از موسسه هنر کلیولند فارغ التحصیل شد. در سال 2001، او به طور مستقل در صنعت معماری شروع به کار کرد و با برندهایی مانند آدیداس، نینتندو و اورلاست همکاری کرد. کارهای او در Adobe Illustrator WOW نمایش داده شده است! کتاب، مجله کاربر فتوشاپ، معماری در چشم انداز، مجله کلیولند و روند خانه.

از سال 2008، او در حال توسعه تخصص خود در CGI است و مدل سازی و انیمیشن سه بعدی را در موسسه هنر کلیولند و کالج جامعه Tri-C تدریس می کند.

کار پیت را در www.triplet3d.com بررسی کنید

از طریق pmaric@triplet3d.com می توان با او تماس گرفت.