آموزش ایجاد لباس واقعی در ZBrush

Creating Realistic Clothing in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه لباس واقعی در ZBrush ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag. در این آموزش ZBrush ، ما می آموزیم که چگونه لباس واقعی در ZBrush ایجاد کنیم. ما با ایجاد برس های تاشو خود ، شناسایی نقاط کششی بدن و تجزیه و تحلیل نیروهای خارجی و فرم های اساسی از طریق تمرینات مرجع و دقیق شروع خواهیم کرد. علاوه بر این ، ما هفت شکل اصلی چین و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر را مرور خواهیم کرد. سپس ما همه را گرد هم می آوریم تا لباس این شخصیت گاوچران را بسازیم. با پایان آموزش ZBrush ، شما خواهید آموخت که چگونه لباس واقعی را برای یک شخصیت ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush ، Photoshop CS6 ، Marmoset Toolbag.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد لباس واقعی در ZBrush Creating Realistic Clothing in ZBrush

  • راه اندازی کلیدهای میانبر در ZBrush Setting up Hotkeys in ZBrush

  • ایجاد برس های Fold Creating Fold Brushes

  • بحث در مورد نیروهای خارجی ، نقاط تنش و شکل پارچه Discussing External Forces, Tension Points, and Fabric Shape

  • درک نحوه شکل گیری لباس زیر به لباس Understanding How Underlying Forms Shape Clothing

  • تجزیه و تحلیل شکل و مسدود کردن در لباس Analyzing the Figure and Blocking in the Clothes

  • ایجاد شکل تاشو پینچ Creating Pinch Fold Shape

  • با استفاده از شکل F Fold Using S Fold Shape

  • ساخت شکل F Fold Making Z Fold Shape

  • ایجاد شکل U Fold Creating U Fold Shape

  • استفاده از Drop Fold Shape Using Drop Fold Shape

  • ساخت شکل تاشو استوانه Making Cylinder Fold Shape

  • ایجاد شکل Fold Fold Creating Inert Fold Shape

  • به پایان رساندن چین های اصلی شلوار Finishing Primary Folds of Pants

  • تکمیل چین های اصلی پیراهن Completing Primary Folds of the Shirt

  • نهایی کردن چین های اولیه جلیقه Finalizing Primary Folds of the Vest

  • افزودن خطوط درز Adding Seam Lines

  • ایجاد جیب Creating Pockets

  • اضافه کردن چین های ثانویه به شلوار Adding Secondary Folds to Pants

  • چین های ثانویه برای جلیقه Making Secondary Folds for Vest

  • ایجاد رندر نهایی Creating the Final Render

نمایش نظرات

آموزش ایجاد لباس واقعی در ZBrush
جزییات دوره
3h 5m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
David Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Jones David Jones

دیوید جونز یک شخصیت هنرمند با بیش از ده سال تجربه در صنعت بازی است. از همه مهمتر او هنرمند اصلی شخصیت Civilization: Beyond Earth بود و در عناوینی مانند Civilization V ، XCOM: Enemy Unknown و Army of America همکاری کرده است. او همچنین عضو تیم بتا MODO برای The Foundry است. سایر تجربیات حرفه ای شامل کارهای طراحی تجاری ، چاپی و تعاملی است. دیوید دارای مدرک BFA در انیمیشن از کالج هنر و طراحی ساوانا است. از علاقه های او می توان به بازی ، فیلم ، عکاسی ، مسافرت و تدریس اشاره کرد.