آموزش Unity 5: Graphics بهینه سازی 2D

Unity 5: 2D Optimizing Graphics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گرافیک سریعتر بازی های ویدیویی بهتری را ایجاد می کند. بیاموزید که چگونه با استفاده از بهینه سازی کشیدن تماس ها به پردازنده ، از ابزارهای Unity 5 برای بهبود عملکرد گرافیک 2D خود استفاده کنید. این آموزش ها از سازنده خبره بازی ، جسی فریمن ، شامل تجزیه و تحلیل گرافیک شما با Profiler ، مشاهده تماس های قرعه کشی فردی با Frame Debugger و بهینه سازی بافت ها و طرح UI بازی شما برای بهبود زمان ارائه و عملکرد در حین گیم پلی است.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. بهینه سازی گرافیک 2D 1. Optimizing 2D Graphics

  • با استفاده از پروفایل Using the profiler

  • استفاده از حافظه را مشاهده می کنید Watching memory usage

  • درک رندر Understanding rendering

  • بهینه سازی دوربین Camera optimizations

  • اشکال زدایی قاب The Frame Debugger

  • Unite Sprite Packer Unity's Sprite Packer

  • درک فشرده سازی بافت Understanding texture compression

  • درک sprites در مقابل رندر ورق اسپری Understanding sprites vs sprite sheet rendering

  • Sprite به گردش کار Unity Sprite to Unity workflow

  • با استفاده از ابزارهای TexturePacker خارجی Using external TexturePacker tools

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity 5: Graphics بهینه سازی 2D
جزییات دوره
28m 2s
12
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
15,167
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.