آموزش آمادگی Cert: مواد وحدت و روشنایی

Cert Prep: Unity Materials and Lighting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان نشان دهید که مهارت های Unity مورد نظر خود را دارند. شانس خود را برای رسیدن به آن کار رویایی با انجام کاری که بیشتر دوست دارید - ساخت بازی ، تجسم معماری یا فیلم - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند تا برای قسمت نور و مواد آزمون Unity Certified Associate مطالعه کنید. مربی آلن تورن در مورد ایجاد مواد اولیه و همچنین مواد رندر فیزیکی (PBR) برای شبیه سازی اشیا-دنیای واقعی مانند فلز و چوب بحث می کند. او همچنین به شما کمک می کند تا با نورپردازی ، کاوش در نور مستقیم و غیرمستقیم ، چراغ های نقطه ای و نقطه ای و نور پویا برای صحنه های باورپذیرتر شروع کنید. سپس بیاموزید که چگونه با نگاشت نور ، کاوشگرهای سبک و حذف انسداد ، عملکرد و کارایی پروژه های Unity خود را افزایش دهید. بعلاوه ، یاد بگیرید که چگونه جلوه های پس از پردازش مانند تاری ، عمق زمین و دانه ها و درجه بندی رنگ را اعمال کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد مواد
  • نقشه های عادی
  • چراغ های جهت دار
  • چراغ های نقطه ای و چراغ های نقطه ای
  • روشنایی غیرمستقیم و جهانی
  • نورپردازی و عملکرد
  • اثرات پس از پردازش

سرفصل ها و درس ها

1. معرفی 1. Introduction

  • سبکی برای دارایی های خود با مواد و نور ایجاد کنید Create a style for your assets with materials and light

  • پرونده های همراه Companion files

2. مواد 2. Materials

  • ایجاد مواد Creating materials

  • Shader استاندارد و رندرهای مبتنی بر فیزیکی (PBR) Standard Shader and physically based rendering (PBR)

  • جعبه های آسمان Skyboxes

  • مواد ناخوشایند Unlit materials

  • انتشار Emission

  • نقشه های عادی Normal maps

3. روشنایی 3. Lighting

  • چراغهای جهت دار Directional lights

  • چراغ نقطه و چراغ نقطه Point lights and spot lights

  • پیکربندی چراغ ها و نور محیط Configuring lights and ambient light

  • روشنایی غیر مستقیم Indirect illumination

  • زمان واقعی روشنایی جهانی در مقابل روشنایی استاتیک Real-time Global Illumination vs. static lighting

  • کاوش بازتاب Reflection probes

4- روشنایی و عملکرد 4. Lighting and Performance

  • مترقی CPU Lightmapper Progressive CPU Lightmapper

  • روشنایی و عملکرد Lighting and performance

  • روشنایی پویا و پروب های نور Dynamic lighting and light probes

  • جمع کردن انسداد Occlusion Culling

پردازش بعد از Post-Processing

  • پشته پس از پردازش Post-processing stack

  • پیکربندی حجمهای پس از پردازش Configuring post-processing volumes

  • اثرات شکوفه Bloom effects

  • مشروعیت محیط Ambient Occlusion

  • تصحیح رنگ Color correction

  • دانه و انگور Grain and vignette

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش آمادگی Cert: مواد وحدت و روشنایی
جزییات دوره
1h 56m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,518
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.