آموزش تکنیک های Mograph: جعل بازوی ربات در Cinema 4D

Mograph Techniques: Rigging a Robot Arm in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ساخت و متحرک سازی بازوی رباتیک سه بعدی در CINEMA 4D. EJ Hassenfratz این تجربه یادگیری مبتنی بر پروژه را که متکی به ابزارهای سینماتیک معکوس C4D (IK) است ، رهبری می کند. در ابتدا ، قبل از افزودن اتصالات و استفاده از برچسب IK که سیستم مفصلی شما را به زنجیره IK تبدیل می کند ، سلسله مراتب مدل را برای انیمیشن آماده می کنید. سپس کل دکل را متحرک سازی کرده و از برچسب های محدود کننده و داده های Xpresso برای کنترل تمام قسمت های متحرک بازو استفاده خواهید کرد. در آخر ، EJ به شما نشان می دهد که چگونه پروژه را رندر کرده و برای اصلاح بیشتر به After Effects وارد کنید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم مدل
  • ایجاد یک زنجیره IK
  • افزودن کنترل های انیمیشن
  • محدود کردن موقعیت ، مقیاس و چرخش
  • افزودن عمق میدان و تاری حرکت در افتر افکت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • انتخاب نسخه مناسب CINEMA 4D Choosing the right version of CINEMA 4D

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. آماده سازی مدل سینماتیک معکوس (IK) 1. Preparing the Model for Inverse Kinematics (IK)

  • توصیف مدل و سلسله مراتب مدل Describing the model setup and hierarchy

  • درک IK و سینماتیک رو به جلو Understanding IK and forward kinematics

2. ایجاد IK Chain 2. Creating the IK Chain

  • معرفی اتصالات Introducing joints

  • با استفاده از برچسب IK Applying an IK tag

  • انجماد و تنظیم مجدد مقادیر تحول Freezing and resetting transformation values

3. اضافه کردن کنترل های انیمیشن 3. Adding Animation Controls

  • اضافه کردن یک برچسب محدودیت برای هماهنگی قطعات Adding a Constraint tag to keep parts aligned

  • ایجاد داده های کاربر Xpresso برای کنترل چرخش Creating Xpresso user data to control rotation

  • محدود کردن محدوده حرکت یک قسمت با گره Range Mapper Constraining a part's movement range with the Range Mapper node

4. متحرک کردن بازوی ربات 4. Animating the Robot Arm

  • تنظیم دکل برای انیمیشن Setting up the rig for animation

  • متحرک کردن حرکت بازو با استفاده از کلیدهای کلید Animating the arm movement using keyframes

  • با استفاده از محدودیت های موقعیت ، مقیاس و چرخش برای قرار دادن یک عنصر آرم Using position, scale, and rotation constraints to place a logo element

5- ارائه و به پایان رساندن اثرات بعدی 5. Rendering and Finishing in After Effects

  • با اضافه کردن برچسب های آهنگساز و چند ضبط ، تنظیم برای ارائه ارائه می شود Setting up to render by adding Compositing tags and multipasses

  • وارد کردن پروژه ارائه شده به After Effects Importing the rendered project into After Effects

  • اضافه شدن عمق میدان و تاری حرکت در After Effects Adding depth of field and motion blur in After Effects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های Mograph: جعل بازوی ربات در Cinema 4D
جزییات دوره
1h 11m
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
28,548
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EJ Hassenfratz EJ Hassenfratz

EJ Hassenfratz برای مشتریانی مانند NBA و NHL ، ESPN و Discovery Channel گرافیک حرکت ایجاد می کند. EJ Hassenfratz از سال 2005 در صنعت گرافیک حرکت مشغول به کار است ، و در درجه اول در زمینه پخش کار می کند. او تجارت آزاد خود را انجام داده است ، eyedesyn ، و با مشتریان زیادی از جمله تیم های NBA ، NHL و MLB همکاری کرده است ، به علاوه شبکه های بزرگی مانند CBS ، ESPN و کانال Discovery. او توسعه دهنده متن Edge FX است ، از پیش تنظیم شده متن برای CINEMA 4D ، و راهنمایی های سریع Cinema 4D خود را که در وبلاگ خود ، eyedesyn.com تولید می شود ، تولید می کند. او غالباً برای MAXON کار می کند ، آنها را در نمایشگاه های تجاری ، گروه های کاربر و آزمایش بتا CINEMA 4D نمایندگی می کند.