آموزش اصول صوتی بازی Wwise

Wwise Game Audio Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره با استفاده از نرم افزار استاندارد صنعت ، Wwise ، درک اساسی از تکنیک های استاندارد اجرای صوتی بازی را به شما می آموزد. این دانش به شما امکان می دهد صوتی پاسخگو و پویا را به طور موثر به بازی های ویدیویی اضافه کنید. نرم افزار ... آیا تابحال با محدودیت ابزار صوتی موجود در موتور بازی خود محدودیت خلاقانه پیدا کرده اید؟ اگر چنین است ، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره ، Whis Game Audio Fundamentals ، با استفاده از نرم افزار استاندارد صنعت ، Wwise ، درک راحتی از تکنیک های استاندارد اجرای صوتی بازی را توسعه خواهید داد. ابتدا ، نحوه تنظیم ساختارهای تعاملی پویا برای جلوه های صوتی ، محیط ، گفتگو ، موسیقی و موارد دیگر را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه این صدا ها را در بازی با تماس های بازی متصل به عوامل رویداد ، تغییر پارامترها ، حالت ها و سوئیچ ها به صورت پویا کنترل کنید. سرانجام ، پروژه خود را نهایی و صادر خواهید کرد و آن را آماده استفاده در بازی خود خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما دانش افزودن صوتی پاسخگو و پویا را به طور موثر و خلاقانه به بازی های ویدیویی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Wwise 2016.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

سلسله مراتب میکسر بازیگر The Actor Mixer Hierarchy

  • تنظیم اولیه پروژه و مفهوم واحدهای کاری Initial Project Set-up and the Concept of Work Units

  • نگاهی به ظروف تصادفی Looking at Random Containers

  • نگاهی به ظروف توالی Looking at Sequence Containers

  • نگاه دقیق تر به پرونده های صوتی A Closer Look at Audio Files

نگاه دقیق تر به ظروف صوتی A Closer Look at Audio Containers

  • نگاهی به ظروف مخلوط A First Look at Blend Containers

  • معرفی همگام سازی بازی Introducing Game Syncs

  • مرور Review

جلوه ها و پارامترهای بازی Effects and Game Parameters

  • یک نگاه اول به جلوه ها A First Look at Effects

  • جلوه های انباشته Stacking Effects

  • کنترل جلوه ها با پارامترها Controlling Effects with Parameters

  • استفاده از جلوه ها برای بازیافت دارایی های صوتی Using Effects to Recycle Audio Assets

  • استفاده از جلوه ها در سلسله مراتب Master-mixer Using Effects in the Master-mixer Hierarchy

رویدادها و موقعیت یابی Events and Positioning

  • معرفی رویدادها Introducing Events

  • انباشته کردن رویدادها Stacking Events

  • نگاهی به موقعیت یابی A Look at Positioning

  • معرفی حوزه Introducing Scope

سوئیچ ها و حالت ها Switches and States

  • مقدمه ای بر کلیدها و حالت ها An Introduction to Switches and States

  • کانتینرها را عوض کنید Switch Containers

  • کشورهای جهانی Global States

گفتگوی پویا Dynamic Dialogue

  • معرفی صداهای صوتی Introducing Sound Voices

  • گفتگوی دوخت Stitching Dialogue

  • استفاده از حالت ها و سوئیچ ها برای راه اندازی صدای تخصصی صدا Using States and Switches to Trigger Specialized Sound Voices

موسیقی تعاملی Interactive Music

  • معرفی سلسله مراتب موسیقی تعاملی Introducing the Interactive Music Hierarchy

  • ظروف لیست پخش موسیقی Music Playlist Containers

  • بخشها و آهنگهای موسیقی Music Segments and Tracks

  • تعویض آهنگ های موسیقی Switching Music Tracks

  • کانتینرهای سوئیچ موسیقی Music Switch Containers

صادر کردن پروژه شما Exporting Your Project

  • صادر کردن پروژه شما Exporting Your Project

  • نگاهی دقیق تر به Soundbanks A Closer Look at Soundbanks

  • نقاط دقیق تولید The Finer Points of Generation

نمایش نظرات

آموزش اصول صوتی بازی Wwise
جزییات دوره
3h 6m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Beatrix Moersch Beatrix Moersch

Beatrix Moersch نزدیک به یک دهه در زمینه های صوتی کار کرده است. در سال 2015 وی در کنار سایر اعضای تیم صوتی Ixcanul جایزه بهترین صدا را در جشنواره فیلم ایکارو دریافت کرد و در حال حاضر در حال ساخت نمره اصلی و طراحی صدا برای بازی ویدیویی Anamorphine (از Artifact 5) است.