پتانسیل خلاقیت خود را با کارگاه طراحی بازی باز کنید: UE5 Procedural Dungeon ARPG Creation!
آیا تا به حال خواسته اید که ماجراجویی در سیاه چال را مانند Diablo طراحی کنید؟
تصور کنید که حملات حماسی خود را ایجاد کنید، با سیاهچالهایی که بهطور رویهای تولید میشوند، دشمنان بیامان، و غارت حماسی - همه توسط Unreal Engine 5 پشتیبانی میشوند.
در کارگاه طراحی بازی: UE5 Procedural Dungeon ARPG Creation، بازی رویایی شما را زنده می کنیم!
به همراه من، مارکوس و 3D Tudor، شما عمیقاً در Unreal Engine 5 شیرجه خواهید زد تا یک ARPG کاملاً کاربردی از ابتدا بسازید. چه در آرزوی ساختن جهانهای فانتزی حماسی یا ماجراجوییهای اکشن سریع باشید، این کلاس Skillshare شما را قدم به قدم در تسلط بر طراحی سیاهچال رویه، هوش مصنوعی سفارشی و مکانیکهای مبارزه پویا راهنمایی میکند. بیایید ایده های بازی شما را به واقعیت تبدیل کنیم!
آنچه خواهید آموخت:
انتظار چه چیزی:
تصور کنید سیاهچالهایی را طراحی کنید که هر بار طرحبندیهای منحصربهفردی ایجاد میکنند، پر از نورهای جوی، صندوقهای تعاملی، و تلههای استراتژیک. در حال نبرد با دشمنان سرسختی که به اقدامات بازیکن شما واکنش نشان می دهند، با صندوق های گنج پراکنده در سراسر جهان تصویر کنید.
این کلاس Skillshare شما را در ساختن این عناصر ضروری از پایه راهنمایی می کند و تضمین می کند که مهارت های لازم برای ایجاد ماجراجویی ARPG خود را به دست آورید.
در کارگاه طراحی بازی: UE5 Procedural Dungeon ARPG Creation، یاد خواهید گرفت که چگونه:
تفکیک کلاس:
این کارگاه با موارد ضروری آغاز میشود: تنظیم یک حالت بازی از بالا به پایین و ایجاد یک منوی اصلی کاملاً کاربردی. شما به طرحهای Unreal Engine's Blueprints میروید، جایی که ما الگوریتمهای تولید رویهای را پیادهسازی میکنیم، بهصورت پویا سیاهچالهای بیپایانی را با هوش مصنوعی دشمن و تجهیزات محیطی میسازیم.
در سرتاسر کلاس، انگشتان پای خود را در زیر فرو میبرید:
بسته منابع شما:
برای کمک به سادهسازی کارتان، این کلاس شامل یک بسته منبع گسترده با موارد زیر است:
طرح کلی کلاس
در این کلاس، ما با راهاندازی حالت اصلی بازی و طرحبندی در Unreal Engine 5 کارها را آغاز میکنیم - به نوعی مانند پایهگذاری همه چیز. پس از آن، ما به طراحی یک منوی اصلی واقعا تمیز و کاربرپسند خواهیم پرداخت. این یکی از آن چیزهایی است که تفاوت زیادی ایجاد می کند، می دانید؟
هنگامی که مرتب شد، به چیزهای سرگرم کننده می پردازیم - تولید پیچ و خم رویه ای. اینجاست که شما شروع به ساختن سیاه چال های پویا می کنید و بسیار جالب می شود. همانطور که پیش می رویم، قوانین سفارشی را برای تولید اتاق تعریف می کنیم، بنابراین شما فقط چیزها را به هم نزنید. شما بر مواردی مانند کاشیها و نقاط خروج کنترل خواهید داشت و مطمئن شوید که تجربه بازیکن یکپارچه است.
ما همچنین روی یک الگوریتم بکترک سفارشی کار خواهیم کرد که مطمئن میشود هر بار که شخصی بازی شما را انجام میدهد، احساس تازگی میکند. هیچ دو دویدن هرگز یکسان نخواهد بود! سپس ما واقعاً با هوش مصنوعی دشمن و سیستمهای رزمی وارد میدان میشویم. اینجاست که بازی شما شروع به عمق جدی می کند، بازیکنان را به چالش می کشد و چیزها را جالب نگه می دارد.
برای جمعبندی همه چیز، به راهاندازی یک سیستم موجودی میپردازیم تا بازیکنان بتوانند آیتمها را جمعآوری کنند و به آرامی با آنها تعامل داشته باشند. واقعاً همه چیز را با هم جمع میکند و باعث میشود که کل بازی تعاملی و صیقلیتر به نظر برسد.
افکار نهایی
در پایان کارگاه طراحی بازی: UE5 Procedural Dungeon ARPG Creation، شما یک سیستم سیاهچال رویه ای کاملاً کاربردی با محیط های پویا، هوش مصنوعی دشمن پیشرفته و یک سیستم غارت خواهید ساخت—همه در Unreal Engine 5. تازه اولین بازی خود را شروع کرده اید یا به دنبال بهبود مهارت های خود هستید، این کلاس شما را با ابزارها و دانشی برای ایجاد یک ARPG قانع کننده در سیاهچال مجهز می کند.
همه به نوشتن اسکریپت ادامه دهید و شما را در کلاس می بینیم!
مارکوس
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات