آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در Softimage: روشنایی جهانی

mental ray Workflows in Softimage: Global Illumination

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه اشعه ذهنی از روشنایی جهانی برای شبیه سازی پرش نور غیرمستقیم در Softimage استفاده می کند. نرم‌افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل‌های پروژه مورد نیاز است. در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه اشعه ذهنی از روشنایی جهانی برای شبیه‌سازی پرش نور غیرمستقیم در Softimage استفاده می‌کند. در دنیای اطراف ما، بیشتر نوری که درک می کنیم از نور غیرمستقیم می آید، یا نوری که از سطوح دیگر برای روشن کردن محیط اطراف ما منعکس می شود. یکی از راه هایی که اشعه ذهنی به ما اجازه می دهد تا نور واقعی را در تصاویر رندر شده خود بگنجانیم، استفاده از روشنایی جهانی است. ما این دوره را با یادگیری اصول زیربنایی روشنایی جهانی و چگونگی تکیه آن بر فوتون ها برای محاسبه نتیجه روشنایی آغاز خواهیم کرد. از آنجا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه مقادیر انتشار فوتون را تنظیم کنیم، جمع‌بندی نهایی را در نتایج روشنایی جهانی خود بگنجانیم، داده‌های روشنایی جهانی را ذخیره و مجدداً استفاده کنیم، نتایج فوتون رندر شده را با استفاده از درخت رندر لغو کنیم، و بسیاری درس‌های دیگر که به توضیح ویژگی‌های مختلف اختصاص دارد. و پارامترهای مورد استفاده برای کنترل نتیجه روشنایی سراسری. با تکمیل این دوره، درک بسیار قوی تری از اصول زیربنایی روشنایی جهانی و همچنین درک بهتری از برخی از دام های رایج روشنایی جهانی، محدودیت ها و راه حل های آنها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل های پروژه مورد نیاز است.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جریان های کاری اشعه ذهنی در Softimage: روشنایی جهانی mental ray Workflows in Softimage: Global Illumination

  • ریخته‌گری فوتون‌های روشنایی جهانی در Softimage Casting Global Illumination Photons Within Softimage

  • درک شدت فوتون و مقادیر توان Understanding Photon Intensity and Exponent Values

  • کنترل تعداد فوتون های ساطع شده Controlling the Number of Emitted Photons

  • ایجاد منابع نوری تخصصی ریخته گری فوتون Creating Specialized Photon-casting Light Sources

  • مشاهده نقشه های فوتون در Softimage Viewport Viewing Photon Maps Within the Softimage Viewport

  • تنظیم تنظیمات دقت نور جهانی Adjusting Global Illumination Accuracy Settings

  • ترکیب نورپردازی جهانی با Final Gather Combining Global Illumination with Final Gather

  • کنترل عمق ردیابی نور جهانی Controlling Global Illumination Trace Depth

  • ذخیره و استفاده مجدد از داده های جهانی روشنایی Saving and Re-using Global Illumination Data

  • استفاده از درخت رندر برای نادیده گرفتن نتایج فوتون Using the Render Tree to Override Photon Results

  • کنترل دید جهانی روشنایی یک شی Controlling an Object's Global Illumination Visibility

  • شروع یک تمرین جهانی روشنایی Starting a Global Illumination Exercise

  • ادامه تمرین جهانی روشنایی ما Continuing Our Global Illumination Exercise

  • پایان تمرین نورپردازی جهانی ما Finishing Our Global Illumination Exercise

نمایش نظرات

آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در Softimage: روشنایی جهانی
جزییات دوره
1h 45m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.