نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما کمک می کند تا فرآیند ایجاد شبیه سازی دقیق دود جادویی را با کمک سیستم مایعات و ذرات قدرتمند مایا انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017 و After Effects CS-6. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توان دود جادویی داستان های "شب های عرب" را شبیه سازی کرد؟ این دوره ، مایا دینامیک: استفاده از ذرات برای ایجاد دود جادویی ، همه چیز در مورد یادگیری و تسلط بر تکنیک های نحوه شبیه سازی رفتار پیچیده دود جادویی است. در ابتدا ، شما م mostثرترین روش ها را برای جلوگیری از سیستم ذرات و ظروف مایع خواهید یافت. در مرحله بعدی ، تنظیمات ظرف مایع را برای ایجاد شبیه سازی های پیچیده دود بهبود می بخشید. سرانجام ، شما با هنر رندر مایعات در آرنولد آشنا خواهید شد ، که یک موتور رندر نسل بعدی است که اکنون با مایا به عنوان ارائه دهنده پیش فرض در دسترس است. پس از اتمام این دوره ، با روش های جدید کنترل سیستم مایع پیچیده آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017 و After Effects CS-6.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد ذرات و ظروف سیالات
Creating Particles and Fluid Containers
-
مقدمه ای بر ذرات و ظروف مایعات
Introduction to Particles and Fluid Containers
-
درک پرونده صحنه و دارایی ها
Understanding Scene File and Assets
-
ایجاد هندسه و منحنی های Nurb
Creating Nurb's Geometry and Curves
-
شبیه سازی ذرات و عبارات
Simulating Particles and Expressions
-
مسدود کردن ظروف مایع
Blocking out Fluid Containers
-
ایجاد یک زمینه خارجی
Creating an External Field
-
بهبود شبیه سازی ها و اصلاحات نهایی
Improving Simulations and Final Corrections
ارائه ظرف مایع دود با آرنولد
Rendering the Fluid Container of Smoke with Arnold
-
ارائه ظرف مایع دود با آرنولد
Rendering the Fluid Container of Smoke with Arnold
-
مدیریت لایه های رندر برای تجزیه ظرف مایع
Managing Render Layers to Break-down Fluid Container
-
تنظیمات روشنایی را برای ایجاد دود ایجاد کنید
Create Lighting Setup to Render Smoke
-
ایجاد Shadow-pass of Smoke
Creating a Shadow-pass of Smoke
-
ترکیب لایه ها و توالی های مختلف رندر
Composing the Different Render Layers and Sequences
مسدود کردن محتویات Dragon's Smoke
Blocking out the Dragon's Smoke container
-
مسدود کردن محفظه دود اژدها
Blocking out the Dragon's Smoke Container
-
ایجاد ظرف و سیال مایع
Creating the Fluid Container and Emitter
-
تغییر خصوصیات و انواع انتشار سرعت انتشار دهنده
Changing the Emitter's Properties and Speed Emission Types
-
نهایی کردن ظرف مایع و افزودن فیلد خارجی
Finalizing the Fluid Container and Adding External Field
ارائه دود اژدها
Rendering the Dragon's Smoke
-
ارائه دود اژدها
Rendering the Dragon's Smoke
-
Cache Dragon's Smoke and Discussing Shaders
Cache Dragon's Smoke and Discussing Shaders
-
رندر اژدها و ایجاد لایه رندر
Rendering Dragon and Creating Render Layer
-
ارائه Dragon's Smoke و ایجاد لایه رندر
Rendering Dragon's Smoke and Creating Render Layer
-
جمع بندی نهایی و آهنگسازی
Final Wrap-up and Compositing
نمایش نظرات