آموزش یادگیری شبح

Learning Silhouette

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Boris FX Silhouette ابزارهای قدرتمندی را برای پوشاندن ، روتوسکوپ کردن ، ردیابی حرکت و تثبیت رنگ ارائه می دهد که از سنگ بناهای مهم ترکیب جلوه های بصری هستند. این دوره با معرفی کاملی از Silhouette ، هنرمندان گرافیک حرکتی و جلوه های تصویری را فراهم می کند و به آنها امکان می دهد تا به سرعت بر ابزارهای اصلی ، عملکردها و گردش کار آن تسلط یابند. مربی لی لانیر تکنیک هایی مانند نقاشی ، ویرایش و ماسک متحرک را به نمایش می گذارد. جداسازی پیش زمینه با Power Matte ؛ صفحه کلید سبز را با zMatte کلید بزنید. ردیابی نقطه ای و مسطح ؛ رنگ آمیزی؛ تصویر و زمان تاب؛ و درجه بندی رنگ. هر فصل شامل پروژه های گام به گام شامل فیلم های نمونه با کیفیت بالا است ، که به شما کمک می کند نحوه انتقال تکنیک ها به گردش کار در دنیای واقعی را بفهمید.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی یک پروژه سیلوئت
  • کار با گره ها ، اشیا، ، لایه ها و مات
  • نقاب زدن
  • Rotoscoping
  • کلید زدن صفحه سبز
  • ردیابی نقطه ای
  • استفاده از داده های ردیابی
  • ماسک های ردیابی
  • نقاشی
  • متحرک سازی می کند
  • انحراف تصاویر و زمان
  • درجه بندی رنگ و تطبیق رنگ

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • Boris FX Silhouette Boris FX Silhouette

  • نمای کلی از Silhouette Overview of Silhouette

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

  • بارگیری مجدد فیلم های گمشده Reloading missing footage

1. گردش کار 1. Workflow

  • رابط Silhouette The Silhouette interface

  • راه‌اندازی یک پروژه Setting up a project

  • کار با گره ها Working with nodes

  • کار با اشیاء ، لایه ها و مات Working with objects, layers, and mattes

  • بهینه سازی ، پخش مجدد و ارائه Optimizing, playing back, and rendering

2. روتوسکوپ 2. Rotoscope

  • نقاب زدن Masking

  • تکنیک های اضافی نقاب Additional masking techniques

  • روتوسکوپی Rotoscoping

3. کلید و مات 3. Key and Matte

  • جدا کردن پیش زمینه با اشکال Isolating a foreground with shapes

  • صفحه کلید سبز با zMatte Keying a green screen with zMatte

  • تنظیم مات آلفا و سرکوب نشت Adjusting alpha mattes and spill suppressing

  • با استفاده از مات ثانویه Using secondary mattes

4. آهنگ حرکت 4. Motion Track

  • پیگیری نقطه Point tracking

  • با استفاده از داده های ردیابی Applying tracking data

  • اتصال گره های کامپوزیت Connecting Composite nodes

  • ماسک های ردیابی Tracking masks

  • ردیابی مسطح Planar tracking

5. رفع نقاشی 5. Paint Fix

  • آشنایی با گره Paint Introduction to the Paint node

  • تکنیک های اضافی رنگ Additional paint techniques

6. تبدیل و پیچ و تاب 6. Transform and Warp

  • خواص متحرک و تبدیلات Animating properties and transforms

  • نمای کلی ابزارهای پیچش تصویر Overview of image warping tools

  • چرخش زمان Time warping

7. درجه و تنظیم 7. Grade and Adjust

  • تطابق رنگ Color matching

  • افزودن فیلم ، فیلم و جلوه های سبک Adding film, video, and stylistic effects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری شبح
جزییات دوره
2h 7m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
601
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Lee Lanier
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Lanier Lee Lanier

لی لانر از سال 1994 به عنوان انیمیشن حرفه ای رایانه کار کرده است. در حالی که در Buena Vista Visual Effects در Walt Disney Studios حضور داشت ، وی برای فیلم های بلند سینمایی جلوه های ویدیویی ایجاد کرد. در حالی که در PDI / DreamWorks حضور داشت ، به عنوان انیماتور ارشد در آنتز و شرک خدمت کرد. در طول راه ، لی کارگردانی مجموعه ای از فیلم های کوتاه مستقل ، انیمیشن را انجام داد که برای پخش 200+ جشنواره فیلم ، موزه ها و گالری های هنری در سرتاسر جهان ادامه یافت. آثارش در مکانهایی مانند ساندنس ، اسلمودنس ، SXSW ، جشنواره بین المللی انیمیشن اتاوا ، موزه هنرهای زیبا بوستون و موسسه اسمیتسونیان به نمایش در آمده است. لی به عنوان یک متخصص مشهور جهانی در زمینه جلوه های ویدئویی (VFX) ، چندین کتاب نرم افزاری محبوب بالا را نوشت و در مدرسه گنومون جلوه های دیداری هالیوود تدریس کرد. وی عضو انجمن اثرات ویژوال (VES) ، و مدیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه سد است.