لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine: مصالحی برای تجسم معماری
Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با نحوه ایجاد و بهینه سازی مواد برای تجسم معماری در Unreal Engine آشنا شوید. در این دوره ، به مربی Joel Bradley بپیوندید زیرا او مزایا و معایب برخی از محبوب ترین گردش های کار در زمینه تجسم را بررسی می کند ، تکنیک های به اشتراک گذاری که به شما کمک می کند پروژه های خود را به بهترین شکل نشان دهید درباره ویرایشگر مواد غیرواقعی ، از جمله نحوه و زمان استفاده از آن ، اطلاعات کامل کسب کنید. نحوه ساخت یک ماده اصلی با Material Editor را مشاهده کنید که در صورت لزوم می توانید از پروژه های خود استفاده مجدد کنید. بعلاوه ، کشف کنید که چگونه با استفاده از منابع موجود در Substance Source و Substance Share ، در وقت صرفه جویی کنید. نحوه استفاده از برنامه Bitmap2Material (B2M) به خوبی استفاده شود. و نحوه ایجاد بافت از نظر رویه ای.
موضوعات شامل:
جزئیات هندسه در مقابل جزئیات بافت li>
مزایای نقشه های bit در Unreal
مصالح ساختمانی در داخل Unreal
نحوه و زمان استفاده از ویرایشگر مواد li>
ایجاد انعطاف پذیری در مواد li>
استفاده از منبع و اشتراک ماده li>
استفاده از B2M در موتور Unreal
مزایای ساخت رویه ای li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
موادی را ایجاد کنید که تا حد ممکن در موتور غیرواقعی واقعی به نظر برسند
Create materials that look as real as possible in Unreal Engine
1. ملاحظات مهم گردش کار
1. Important Workflow Considerations
چرا نقشه برداری UVW مهم است؟
Why is UVW mapping important?
جزئیات هندسه در مقابل جزئیات بافت
Geometry detail vs. Texture detail
چرا به صورت رویه ای بافت؟
Why texture procedurally?
مزیت بیت مپ در غیرواقعی
The advantage of bitmaps in Unreal
درک مقیاس و وضوح
Understanding scale and resolution
محیط زیست در مقابل بافت دارایی
Environment vs. asset texturing
انتخاب ما از نرم افزار بافت
Our choice of texturing application
2. مصالح ساختمانی در داخل غیر واقعی
2. Building Materials Inside Unreal
چگونه و چه موقع از ویرایشگر Material Unreal استفاده کنیم
How and when to use Unreal's Material Editor
ایجاد یک ماده جدید
Creating a new Material
تنظیم رنگ پایه
Setting up the base colour
اضافه کردن زبری
Adding the roughness
ترکیب نقشه های عادی
Blending the normal maps
در معرض پارامترهای قابل استفاده مجدد
Exposing parameters for reusability
انعطاف پذیری را در مواد ایجاد کنید
Build flexibility into materials
3. استفاده از منبع ماده و اشتراک گذاری با غیرواقعی
3. Using Substance Source and Share with Unreal
افزونه Substance را بارگیری می کنید
Downloading the Substance plugin
با استفاده از به اشتراک گذاری مواد
Using Substance Share
دسترسی و پیمایش به منبع ماده
Accessing and navigating Substance Source
استفاده از فایلهای .sbs بارگیری شده در Designer
Using downloaded .sbs files in Designer
گرفتن پرونده های .sbar به غیرواقعی
Taking .sbsar files into Unreal
4. قرار دادن Bitmap 2 Material برای استفاده مناسب
4. Putting Bitmap 2 Material to Good Use
چه چیزی باعث می شود یک عکس خوب شروع شود؟
What makes a good starting photo?
با استفاده از برنامه مستقل B2M
Using the B2M standalone application
استفاده از B2M در داخل طراح ماده
Utilizing B2M inside Substance Designer
استفاده از B2M در داخل موتور غیرواقعی
Using B2M inside the Unreal Engine
کار با الگوهای موجود در B2M
Working with patterns in B2M
5. مزایای بافت رویه ای
5. Benifits of Procedural Texturing
درک گزینه ی Relative to Parent
Understanding the Relative to Parent option
ایجاد قابلیت کاشی کاری
Creating tileability
انعطاف پذیری به مواد ما اضافه می کنیم
Adding flexibility to our materials
ساده سازی مواد برای استفاده موتور بازی
Simplifying materials for game engine use
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات