آموزش Figma Master Class: اولین ایده اپلیکیشن موبایل خود را طراحی و نمونه سازی کنید

Figma Master Class: Design & Prototype your First Mobile App Idea

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

Figma یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی UI و UX است که می تواند در یک مرورگر اجرا شود. قدرت Figma در بین پلتفرم بودن و همکاری با دیگر طراحان و توسعه دهندگان پنهان است. این یکپارچه بر روی سیستم عامل های ویندوز و مک با یک برنامه دسکتاپ کار می کند. در زمان‌های اخیر، یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین برنامه‌های طراحی رابط کاربری به دلیل یک برنامه مبتنی بر ابر است

این کلاس همه چیز را در مورد طراحی رابط کاربری و همچنین افزودن تعامل به طرح های شما با ویژگی های نمونه سازی قدرتمند Figma به شما آموزش می دهد. ابتدا با ابزارهای اساسی، میانبرهای رایج صفحه کلید و آشنایی با رابط کاربری Figma آشنا می شویم.

هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، به طرح‌بندی خودکار، طراحی پاسخگو و چند چیز پیشرفته مانند مشاهده نمونه اولیه خود در یک دستگاه تلفن همراه واقعی می‌رویم. من همه چیز را گام به گام به شما نشان خواهم داد.

ما با هم رابط کاربری و سپس نمونه اولیه "برنامه دستور غذا به نام YUMMS" را از ابتدا طراحی می‌کنیم و با ضرب تابلوهای هنری، با استفاده از سبک‌ها و اجزای قابل استفاده مجدد، آن را به یک طراحی سطح حرفه‌ای تبدیل می‌کنیم.

اگر در طراحی UI UX مبتدی هستید یا یک طراح با تجربه UI/UX هستید که سعی می کنید از Sketch یا Adobe XD جابجا شوید، لطفاً در این تجربه یادگیری به من بپیوندید.

در مجموع 6 پروژه کلاس/تکالیف وجود دارد. منابع دوره زیر و تمامی فایل های تکالیف را به همراه آنها دانلود کنید

پروژه 1 ► دکمه های گرادیان در Figma

از Gradients برای ایجاد دو دکمه با استفاده از Figma استفاده کنید و پیوند را در Discussion با من به اشتراک بگذارید یا تصاویر را از طریق Class Project آپلود کنید

پروژه 2 ► از Masking برای معرفی خود استفاده کنید

از تصویر آواتار برای پوشاندن آن در یک دایره یا هر شکل دیگری استفاده کنید و اسکرین شات بگیرید یا پیوند را در پروژه کلاس یا بحث با من به اشتراک بگذارید.

Project 3 ► ایجاد دکمه های 3D و Shadow Effects با استفاده از پنل جلوه ها (در زیر نشان داده شده است)

پروژه 4 ► حداقل 3 صفحه را با استفاده از ضربه زدن و متحرک سازی خودکار ایجاد و پیوند دهید و یک پوشش در آخرین صفحه نمایش دهید، مثال را در پیوند زیر مشاهده کنید

(لینک نمونه اولیه خود را در یک بحث به اشتراک بگذارید)

پروژه 5 ► از روی کشیدن برای ایجاد عمل کشیدن ایمیل همراه با اسکرول افقی استفاده کنید

برای مثال نمونه اولیه پیوند زیر را ببینید (پیوند نمونه اولیه خود را در یک بحث به اشتراک بگذارید)

پروژه 6 (نهایی) ► هر برنامه ای از ایده خود را با 6 صفحه ایجاد کنید و با استفاده از همپوشانی ها و متحرک سازی هوشمند و روی اهداف ضربه بزنید و پیوند نمونه اولیه را در پروژه یا بحث به اشتراک بگذارید (لینک نمونه اولیه خود را در یک بحث به اشتراک بگذارید )


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • Tab Community در Figma - ویژگی جدید Community Tab in Figma - New Feature

  • صفحه اصلی - دستور طراحی اپلیکیشن موبایل 2 Home Screen - Recipe Mobile App Design 2

  • ابزارهای طراحی رابط کاربری Figma Figma UI Design Tools

  • میانبرهای رایج صفحه کلید قسمت 2 Common Keyboard Shortcuts part 2

  • به روز رسانی ابزار تصویر مکان Place Image tool Update

  • Figma Auto Layout 101 جدید New Figma Auto Layout 101

  • پروژه ► مبانی نمونه سازی Project ► Basics of Prototyping

  • صادرات دارایی ها و تصاویر Exporting Assets and Images

  • نمونه سازی انیمیشن انتخاب فیلتر جستجو Prototyping Search filter selection animation

  • طراحی صفحه نمایش مواد اولیه Recipe Ingredients Screen Design

  • 05 انواع در Figma Simple 05 Variants in Figma Simple

  • استفاده از گروه در مقابل فریم ها Using Group vs Frames

  • همکاری با طراحان در Figma Collaborating with Designers in Figma

  • نمونه اولیه صفحه دستور غذا Recipe Screen Prototyping

  • استفاده از ماسک در فیگما Using Masks in Figma

  • پروژه ► در کشیدن و اسکرول Project ► On Drag and Scroll

  • استفاده از ابزار Pen برای ساختن اشکال Using Pen tool to make shapes

  • تایپ ابزار در Figma Type tool in Figma

  • برنامه آینه Figma - پیش نمایش در دستگاه واقعی Figma Mirror App - Preview on actual Device

  • طراحی و نمونه سازی نتایج جستجو Designing & Prototyping Search Results

  • ایجاد سبک های قابل استفاده مجدد Creating reusable Styles

  • پنل های مختلف و کاری که در Figma انجام می دهند Different Panels and what they do in Figma

  • پنل افکت ها در اپلیکیشن Figma Effects panel in Figma App

  • صفحه اصلی - دستور العمل طراحی اپلیکیشن موبایل Home Screen - Recipe Mobile App Design

  • معرفی کلاس استاد Figma Intro to Figma Master Class

  • طراحی برنامه دستور العمل فیلترها Search Filters Recipe App Design

  • ایجاد Wireframes و مطالعه الهام بخش Creating Wireframes & inspiration study

  • استفاده از فریم ها و تابلوهای هنری Using Frames and Artboards

  • Figma را در Win و Mac دانلود و نصب کنید Download and Install Figma on Win and Mac

  • استفاده از محدودیت ها با کامپوننت ها Using Constraints with Components

  • پروژه ► ماسک کردن تصاویر مقدمه شما Project ► Masking Images your Introduction

  • رابط جدید Figma 2022 New Figma Interface 2022

  • انتقال هاور در نمونه سازی با استفاده از Figma Hover transitions in Prototyping using Figma

  • کار با کتابخانه های تیمی Working With Team Libraries

  • پیوند و همپوشانی اصول اولیه نمونه سازی Prototyping basics linking & overlays

  • استفاده از گریدها و راهنماها Using Grids and Guides

  • رنگ ها را پر کنید و از گرادیان ها در Figma استفاده کنید Fill Colors and using Gradients in Figma

  • سالاد صفحه اصلی - دستور العمل طراحی برنامه IOS Home Screen SALADS - Recipe IOS App Design

  • صفحه اصلی - دستور العمل طراحی اپلیکیشن موبایل 3 Home Screen - Recipe Mobile App Design 3

  • اجزای موجود در Figma Components in Figma

  • با تشکر و چه خبر بعدی Thanks and What's Next

  • دست، ابزار مداد نظر Hand, Comment Pencil Tool

  • پروژه ► دکمه های گرادیان Project ► Gradient Buttons

  • تعویض با همپوشانی و تاخیر زمانی Swap with Overlay & Time Delays

  • صفحه نمایش دستور العمل های سالم - طراحی برنامه موبایل دستور غذا Healthy Recipes Screen - Recipe Mobile App Design

  • مروری بر روی پاپ‌آپ انتقال‌های Overlay Review Pop up Overlay transitions

  • نمونه سازی ناوبری کشویی در Figma Prototyping Sliding Navigation in Figma

  • میانبرهای رایج قسمت 1 - Figma Common shortcuts part 1 - Figma

  • Project ► Design 6 Screens App Project ► Design 6 Screens App

  • پروژه ► استفاده از جلوه های لایه Project ► Using Layer Effects

  • در Drag Interaction + پیمایش عمودی افقی On Drag Interaction + Horizontal vertical scroll

  • طراحی رابط کاربری صفحه ورود به سیستم Design User Interface of Login Screen

  • راهنمای گرید قبل از طراحی برنامه ریزی می کند Grid Guides plan before designing

  • 06 Figma Variants Advanced 06 Figma Variants Advanced

نمایش نظرات

آموزش Figma Master Class: اولین ایده اپلیکیشن موبایل خود را طراحی و نمونه سازی کنید
جزییات دوره
8h 15m
54
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,091
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Muhammad Ahsan Muhammad Ahsan

UI UX Visual Designer 10+ سال

من بیش از 10 سال پیش کار آزاد خود را شروع کردم و خودم همه چیز را به سختی یاد گرفتم. من از صفر شروع به کار کردم تا در نهایت برای شرکت های FORTUNE 500 مانند اینتل، پاناسونیک و کوکاکولا کار کنم.

فقط در 2 سال طراحی جدی رابط کاربری، جای خود را در
کار با مدیران هنری کوکاکولا و مدیران پروژه از بریتانیا پیدا کردم، در مدت زمان کوتاهی چیزهای زیادی یاد گرفتم.

از طراحی نماد برنامه تا طراحی رابط کاربری برنامه، از قالب‌های سیمی، نمونه‌های اولیه و طراحی مدل‌سازی کار کرد. من تشنه کامل کردن رابط کاربری از همه جنبه ها هستم

دانش آموزان من در مورد کلاس های من چه می گویند؟

AWARDS WINS

من فردی با استعدادهای چندگانه هستم که برنده یک مدال طلا، برنده یک مسابقه سراسری طراحی پوستر از PANASONIC و برنده بسیاری از مسابقات طراحی صفحه فرود هستم.

با مشتریانی در سرتاسر جهان بیشتر از ایالات متحده آمریکا، استرالیا، انگلستان و امارات متحده عربی کار کردم و در عین حال چیزهای زیادی در مورد نحوه برخورد با مشتریان در حین کار آزاد و نحوه ارائه کار خود به آنها آموختم

اگرچه من 6 سال پیش به عنوان یک طراح رابط کاربری شروع کردم، اما از سال 2002 با فتوشاپ بازی می کنم

هدف نهایی من ایجاد طراحان رابط کاربری عالی تر و کاهش درد ناشی از یادگیری از تازه واردان در این زمینه طراحی UI است