آموزش تکنیک های پیشرفته پراکندگی زیرسطحی در مایا و اشعه ذهنی

Advanced Subsurface Scattering Techniques in Maya and mental ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش طیف کاملی از شیدرهای زیرسطحی سریع مایا را با بررسی دقیق نحوه ساخت پوست انسان و رندر کردن آن در اشعه ذهنی پوشش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، NUKE 6.3. این آموزش طیف کامل سایه زن های زیرسطحی سریع مایا را با بررسی دقیق نحوه ساخت پوست انسان و رندر کردن آن در اشعه ذهنی پوشش می دهد. ما با تعریف و توضیح واضح رفتار نورپردازی پیچیده پراکندگی زیرسطحی شروع خواهیم کرد. سپس به بررسی نحوه استفاده از مجموعه 10 شیدر مایا برای شبیه سازی این افکت نور خواهیم پرداخت. بررسی‌های دقیق همه متغیرهای سایه‌زن پراکنده زیرسطحی با مثال‌هایی در شرایط نوری مختلف نشان داده شده‌اند. مجموعه آخر درس ها عمیق تر به ایجاد شبکه های سایه زن برای پوست انسان می شود. همانطور که در مورد رفتار پوست در نور یاد می گیریم، دو شبکه سایه زن پیچیده ایجاد می کنیم که سایه زن fast_skin_maya را با شیدر mia ترکیب می کند تا از نقاط قوت هر کدام استفاده کند. همچنین، ما رندر کردن این سایه‌زن‌ها را به صورت گذری پوشش می‌دهیم تا تمام لایه‌های پوست، اپیدرمی، زیر پوستی، منتشر، پراکنده پشتی و موارد دیگر را بتوان در لایه‌های NUKE باز کرد و به‌طور جداگانه اصلاح کرد. اسکن سه بعدی سر بی نهایت توسط لی پری اسمیت تحت مجوز Creative Commons Attribution 3.0 Unported مجوز دارد. بر اساس اثری در Infinite-Realities - http://www.ir-ltd.net/نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012, NUKE 6.3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های پیشرفته پراکندگی زیرسطحی در مایا و اشعه ذهنی Advanced Subsurface Scattering Techniques in Maya and mental ray

  • تعریف پراکندگی زیرسطحی Defining Subsurface Scattering

  • مروری بر همه سایه‌بان‌های SSS که مایا ارائه می‌دهد Overview of All the SSS Shaders That Maya Provides

  • مثال miss_fast_simple_maya Shader با Sun and Sky Example of misss_fast_simple_maya Shader with Sun and Sky

  • مقایسه سه شیدر اصلی fast_sss Comparison of the Three Main fast_sss Shaders

  • نمونه ای از SSS با محیط IBL Example of SSS with IBL Environment

  • رندر کردن sss_skin با Render Passes و Displacement Rendering sss_skin with Render Passes and Displacement

  • ترکیب کردن sss_skin رندر پاس های جداگانه در NUKE Compositing Separate sss_skin Render Passes in NUKE

  • تکسچر کردن سایه بان sss_skin Texturing the sss_skin Shader

  • رنگ و پراکندگی وابسته به طول موج Color Bleed and Wavelength Dependent Scatter

  • ترکیب sss_skin با mia Shader Combining sss_skin with mia Shader

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های پیشرفته پراکندگی زیرسطحی در مایا و اشعه ذهنی
جزییات دوره
1h 50m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Jon Tojek
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jon Tojek Jon Tojek

واضح است که سبک زندگی جلوه های بصری برای Jon Tojek نجات بخش بوده است. ممکن است بپرسید "چرا این است؟" پس از سال‌ها تلاش سخت برای کسب مدرک لیسانس مهندسی برق در UW Madison، فقدان اشتیاق او برای طراحی پردازنده‌های مرکزی با حرفه‌ای طولانی در زمینه فیلم‌سازی، تدریس و ایجاد جلوه‌های بصری برای فیلم‌ها و تبلیغات هالیوود جایگزین شد. در اواخر دهه 90 شروع به نمایش Alias ​​Power Animator کرد، او در طول تولد مایا برای SGI کار کرد و به مشتریان فیلم ساحل غربی کمک کرد تا جدیدترین نرم‌افزار را در خطوط لوله خود ادغام کنند، همچنین آموزش، تست باگ و پشتیبانی در سایت را انجام می‌داد. پس از چند سال ساخت تبلیغات، فیلم‌های کوتاه مستقل، فیلم (Google Let’s Get Medical)، موزیک ویدیو و مدیریت هنرمندان در خانه‌های پست در شیکاگو و برزیل، زندگی در لس آنجلس را آغاز کرد تا به عنوان یک TD نورپردازی در Sony Pictures Imageworks باشد. این مجموعه کارهای هالیوودی امروز پس از انجام کارهای نورپردازی، توسعه ظاهر و جلوه‌ها در Polar Express، Monster House، Happy Feet، 2012، Avatar و Super 8 در ده‌ها مکان مانند ILM، Animal Logic، Hydraulx، Psyop و Method ادامه دارد. در بین مشاغل فیلم همیشه تبلیغات بیشتری برای انجام دادن وجود دارد که جان را در مکان های ملی برای مشتریانی مانند BMW، Lexus، Mercury، NFL و Transamerica مشغول می کند. این فهرست می‌تواند بسیار طولانی‌تر شود و ممکن است کسل‌کننده شود، اما با اختلاط همه چیز و دست نگه داشتن در آموزش و نمایش نرم‌افزار جدید، Tojek از یک سبک زندگی مستقل بین‌المللی VFX لذت می‌برد، جایی که می‌تواند در ریودوژانیرو زندگی کند، از راه دور از استودیو CG خانگی کار کند. و در صورت تماس به مشاغل سفر کنید.