آموزش رندر چند پاس با V-Ray و Maya

Multi-pass Rendering with V-Ray and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید با استفاده از V-Ray و Maya گذرگاه های رندر جداگانه ایجاد کنید که بتواند با ترکیب ساده ترکیب بندی زیبایی را ایجاد کند و فراتر از آن حرکت کند. شما می خواهید این رندر کامل مستقیم از مایا باشد ، اما واقعیت این است که در تولید مورد نیاز خواهد بود. در این دوره ، رندر چند پاس با V-Ray و Maya ، شما دانش بنیادی درباره/به دست آوردن توانایی ناخن زدن "ظاهر" ، ادغام با صفحه عملکرد زنده یا ایجاد تغییرات سریع بر اساس یادداشت های مشتری و تولید را خواهید آموخت و کارآمد ابتدا ، شما در گزینه های V-Ray برای مایا برای تقویت ترکیب بندی ، مانند تقسیم رندر به قسمت های منتشر ، بازتاب و انکسار ، و همچنین بردارهای حرکتی ، گزینه های زیادی را در V-Ray جستجو خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما پاس های عمق و تعداد زیادی پاس ویژه را کشف خواهید کرد که می تواند در برنامه 2D انتخابی تیم شما ، نورپردازی را امکان پذیر کند. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه مجموعه ای گسترده از تنظیمات را به صورت 2 بعدی فعال کرده و در ارائه های سه بعدی طولانی و گران قیمت صرفه جویی کنید. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، مهارت و دانش رندر چند پاس را برای احراز مهلت مقررات ، همکاری همکار با همکاران و جلب رضایت مشتریان خلاق خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

چرا رندر چند گذر؟ Why Multipass Rendering?

  • معرفی ماژول - قدرت رندرهای چند گذر Module Intro - The Power of Multipass Renders

  • بازگشت اساسی به آهنگسازی زیبایی Basic Back to Beauty Compositing

  • بازگشت پیشرفته به زیبایی - ساخت روشنایی و GI از عناصر خام Advanced Back to Beauty - Constructing the Lighting and GI from Raw Elements

  • بازسازی بازتاب ها و انکسارها از عناصر خام Rebuilding the Reflections and Refractions from Raw Elements

  • تفاوت بین Linear و sRGB Renders The Difference between Linear and sRGB Renders

  • مشکلات ناشی از عناصر غیر خطی Problems Caused by Non-linear Elements

  • عیب یابی بیشتر و Denoise Pass More Troubleshooting and The Denoise Pass

ارائه صحنه Rendering the Scene

  • معرفی ماژول و تنظیم V-Ray Module Intro and Setting up V-Ray

  • بافر قاب V-Ray The V-Ray Frame Buffer

  • راه اندازی پاسهای زیبایی اساسی Setting up Basic Beauty Passes

  • راه اندازی پاسهای زیبایی خام Setting up Raw Beauty Passes

  • عیب یابی رندرها Troubleshooting Renders

  • گردش کار برای اثرات جوی A Workflow for Atmospheric Effects

  • خلاصه ماژول Module Summary

مات ها ، لایه ها ، عمق و پاسهای حرکتی Mattes, Layers, Depth, and Motion Passes

  • آشنایی با Mattes و نحوه استفاده Intro to Mattes and Usage

  • تنظیم و ارائه شناسه های مواد Setting up and Rendering Material IDs

  • شناسه های شی و چندرسانه ای Object IDs and Multimattes

  • ارائه رمزنگاری در مایا و نصب رمزنگاری در Nuke Rendering Cryptomattes in Maya and Installing Cryptomattes in Nuke

  • استفاده از Cryptomattes در Comp Using Cryptomattes in Comp

  • Z-Depth Part 1 - ارائه و کاربرد Z-Depth Part 1 - Rendering and Usage

  • Depth Pass قسمت 2 - برای فیلتر کردن یا فیلتر نکردن The Depth Pass Part 2 - To Filter or Not to Filter

  • ایجاد و لایه انسداد محیط با آلودگی V-Ray Creating and Ambient Occlusion Layer with V-Ray Dirt

  • Velocity Pass ، Motion Blur و خلاصه ماژول The Velocity Pass, Motion Blur, and Module Summary

دوباره بارگیری صحنه با استفاده از عناصر Render Relighting the Scene Using Render Elements

  • معرفی ماژول Module Intro

  • نسخه ی نمایشی: ارائه عناصر انتخاب نور برای صحنه ما - قسمت 1 Demo: Rendering Light Select Elements for Our Scene - Part 1

  • ارائه عناصر انتخاب نور برای صحنه ما - قسمت 2 Rendering Light Select Elements for Our Scene - Part 2

  • با استفاده از عناصر انتخاب نور در Nuke Using Light Select Elements in Nuke

  • ایجاد و استفاده از نرمال Pass Creating and Using Normals Passes

  • تولید pWorld Pass در VRay Generating a pWorld Pass in VRay

  • صادر کردن داده های دوربین به عنوان آلمبیک از مایا Exporting Camera Data as an Alembic from Maya

  • بارگیری مجدد در Nuke با استفاده از pWorld و Passals Relighting in Nuke Using pWorld and Normals Passes

  • استفاده از pWorld و Normals Pass برای قرار دادن عناصر 2D در Nuke Using pWorld and Normals Passes to Place 2D Elements in Nuke

  • خلاصه Summary

خلاصه: برنامه ریزی خط لوله رندر برای تولید Summary: Planning a Render Pipeline for Production

  • معرفی ماژول Module Intro

  • آهنگسازی نهایی - یک عکس دالی Final Compositing - A Dolly Shot

  • آهنگسازی نهایی - تسویه حساب Final Compositing - Relighting

  • ترکیب نهایی - قرار دادن عناصر دود و شکستهای شکستگی Final Compositing - Placing Smoke Elements and Faking Refractions

  • قدرت سازگاری - دو شات به قیمت یک The Power of Consistency - Two Shots for the Price of One

  • برنامه ریزی خط لوله - کمپین Cowgirl Planning a Pipeline - The Cowgirl Campaign

  • آهنگسازی دختر گاوچران ما - قسمت 1 Compositing Our Cowgirl - Part 1

  • پایان دادن به عکسها و نتیجه گیری مثال Cowgirl Finishing Our Cowgirl Example Shots and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش رندر چند پاس با V-Ray و Maya
جزییات دوره
3h 55m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Daniel Miller
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Daniel Miller Daniel Miller

دانیل در ساخت فیلم سنتی آموزش دید و شروع به استفاده از VFX دیجیتال در فیلم های خودش کرد و از امکانات آن به عنوان یک فرم هنری و حرفه ای هیجان زده شد. کار با 2D و 3D با Nuke ، Maya ، After Effects و V-Ray و Python به عنوان ابزار تجارت ؛ راهنمایی هنرمندان جوان و کمک به مدیران و مشتریان در رسیدن به چشم اندازهای خود. کارهای او را می توان در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی مانند Baby Driver ، The Crown ، Year Million ، Sherlock ، War on Everyone و Absolutely Fabulous مشاهده کرد.