آموزش هنر بازی: نقشه و ماورا Poly بنفش یک شخصیت کم پلی است

Game Art: Model & UV Map a Low Poly Character

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با مهارت گرفتن در مدل سازی چند ضلعی کم ، دانش هنری خود را در صنعت هنر گسترش دهید. جوئل بردلی نحوه مدل سازی و نقشه اشعه ماورا بنفش دارایی های کم پلی را در این دوره نشان می دهد. Joel شما را در فرآیند - با استفاده از 3ds Max - مدل سازی یک دارایی با ضریب کم برای استفاده در موتور بازی ، هدایت می کند. او ابتدا با ارائه یک نمای کلی از ابزارها و گزینه ها برای آماده شدن شما برای تنظیم صحنه شروع می کند. سپس او در ساختمان و روند ایجاد غوطه ور می شود ، که شامل شکل دادن و استفاده از اشیا راهنما است. پس از ایجاد فرم ها ، جوئل نحوه جزئیات ، پالایش و باز کردن مدل نهایی را نشان می دهد. وی دوره را با نشان دادن نحوه صادرات مدل و پخت نقشه های معمولی برای آماده سازی آن برای بافت به پایان می رساند.
موضوعات شامل:
  • گاما و مقیاس
  • تنظیم صحنه
  • ایجاد و شکل دهی
  • استفاده از اصلاح کننده های تقارن
  • نقشه برداری از اشعه ماورا بنفش
  • استفاده از اشیا guide راهنما
  • باز کردن بسته بندی
  • جزئیات و پایان کار
  • اصلاح مدل
  • در حال آماده سازی مدل
  • صادرات مدل
  • رفع مشکلات
  • پخت عادی نقشه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • تنظیم پروژه Max Setting up the Max project

  • یک کلمه سریع در مورد گاما و مقیاس A quick word about gamma and scale

  • تنظیم صحنه Setting up the scene

1. مدل سازی و Unrapping مونتاژ چرخ چرخ 1. Modeling and Unwrapping the Drive Wheel Assembly

  • ایجاد توپی Creating the hub

  • شکل دادن توپی Shaping the hub

  • درحال باز کردن توپی Unwrapping the hub

  • ایجاد شافت درایو ، قسمت 1 Creating the drive shaft, part 1

  • ایجاد شافت درایو ، قسمت 2 Creating the drive shaft, part 2

  • استفاده از اصلاح کننده های تقارن برای حفظ شکل Using symmetry modifiers to keep the shape

  • اشعه ماوراء بنفش نقشه کشیدن شافت درایو UV mapping the drive shaft

  • ساخت سیلندر درایو Building the drive cylinder

  • با استفاده از اشیاء راهنما Using guide objects

  • جزئیات چرخ محرک Detailing the drive wheel

  • پایان دادن به چرخ درایو Finishing off the drive wheel

  • نقشه های UV برای چرخ ها تنظیم کنید Setting up UV maps for the wheels

2. ساختمان و اشعه ماوراء بنفش نقشه برداری چرخ ها و ترد ها 2. Building and UV Mapping the Wheels and Tread

  • ایجاد پایه اصلی چرخ Creating the main wheel support

  • اصلاح مدل پشتیبانی چرخ Refining the wheel support model

  • ایجاد چرخ ها Creating the wheels

  • مدل سازی جزئیات چرخ ها Modeling the wheels detail

  • آماده سازی مدل برای باز کردن UV Prepping the model for UV unwrapping

  • بدون قفل چرخ ها و پشتیبانی Unwrapping the wheels and support

  • ایجاد چرخ تک Creating the single wheel

  • دور زدن تک چرخ Uwrapping the single wheel

  • ایجاد پشتیبانی اصلی Creating the main support

  • عدم پشتیبانی پشتیبانی اصلی Unwrapping the main support

  • مدل سازی قاب مونتاژ آج Modeling the tread assembly frame

  • ایجاد بقیه قاب Creating the rest of the frame

  • اشعه ماوراء بنفش مش مشبک UV mapping the frame mesh

  • با استفاده از splines برای ایجاد آهنگ Using splines to create the tracks

  • درحال لغو آهنگ Unwrapping the tracks

3. ایجاد و نقشه برداری از سر 3. Creating and Mapping the Head

  • مدل کردن شکل سر Modeling the head shape

  • ایجاد پریزهای چشم Creating the eye sockets

  • جزئیات شکل Detailing the shape

  • در حال باز کردن سر Unwrapping the head

4. مدل سازی و نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش مونتاژ پیستون 4. Modeling and UV Mapping the Piston Assembly

  • ایجاد تکیه گاه پیستون Creating the piston support

  • UV پشتیبانی نقشه را پشتیبانی می کند UV mapping the support

  • ایجاد بازوی پشتیبانی Creating the support arm

  • جزئیات بازو را نشان می دهد Detailing the end of the arm

  • باز کردن بازوی پشتیبانی Unwrapping the support arm

  • ساخت پیستون Building the piston

  • نقشه برداری پیستون Mapping the piston

  • ایجاد اتصال پیستون Creating the piston connector

  • در حال باز کردن اتصال است Unwrapping the connector

5. مدل سازی نهایی ، صادرات FBX و پخت عادی نقشه 5. Final Modeling, FBX Export, and Normal Map Baking

  • ایجاد شکل پایه قاشقچه Creating the scoop base shape

  • پالایش قاشق Refining the scoop

  • در حال لغو حرکت کردن حرکت شبیه چمچه زنی Unwrapping the scoop

  • مش را به هم وصل کنید Attaching the mesh back together

  • صادرات مدل Exporting the model

  • پخت نقشه عادی Baking out the normal map

  • رفع مسئله عادی نقشه Fixing the normal map issue

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش هنر بازی: نقشه و ماورا Poly بنفش یک شخصیت کم پلی است
جزییات دوره
3h 37m
54
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
27,375
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.