آموزش 3D Rigging در 3ds Max - راهنمای نهایی برای همه

3d Rigging in 3ds Max - The Ultimate Guide for Everyone

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تقلب سه‌بعدی: مهارت‌های مورد نیاز برای شروع ساختن شخصیت‌های سه بعدی امروزی را ایجاد کنید که تقلب چیست و چرا مهم است. چگونه به درستی مدل های خود را برای Rigging آماده کنید. ایجاد و دستکاری اشیاء استخوانی. مدل خود را بپوشانید و از ویژگی های اصلاح کننده پوست برای بهبود تغییر شکل ها استفاده کنید. ساخت کنترل های انیمیشن با استفاده از محدودیت ها، کنترل های انیمیشن را با اشیاء استخوانی متصل کنید. تنظیم سینماتیک معکوس یک سیستم رول پا با ظاهری عالی بسازید. ایجاد پارامترهای سفارشی از مدیر واکنش به درستی برای ایجاد سیستم های بسیار جالب استفاده کنید. نحوه استفاده از پارامترهای سیم برای اتصال اشیاء به یکدیگر را کشف کنید. حالات چهره ای جذاب ایجاد کنید. پیش نیازها: انگیزه یادگیری ;)

تا به حال فکر کرده اید که شخصیت هایی مانند السا و راپونزل از فیلم های سه بعدی مورد علاقه شما چگونه ساخته می شوند؟ آیا می توانید چنین چیزی بسازید؟ و آیا حتی ممکن است؟

بله کاملاً ممکن است زمانی که شما ریگ سه بعدی را یاد بگیرید.

اگر می‌خواهید شخصیت‌های سه‌بعدی متحرکی مانند آن‌هایی که در فیلم‌های بلند می‌بینید بسازید، تقلب سه بعدی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید یاد بگیرید.

3D Rigging فرآیندی است که در آن به یک مدل سه بعدی سفت کنترل‌هایی داده می‌شود تا به انیماتور در ژست گرفتن و دستیابی به عملکرد شگفت‌انگیزی که روی صفحه می‌بینید کمک کند.

بنابراین اگر می‌خواهید رویای خود را محقق کنید و شاید روزی در بزرگترین استودیوهای انیمیشن مانند دیزنی و پیکسار کار کنید، قطعاً باید شروع به یادگیری تقلب سه بعدی کنید.

و من یک خبر خوب برای شما دارم!

  • چه مبتدی و چه متوسط، می‌توانید آن را در دوره Udemy The Best 3D Rigging Course EVER "The Beginner's Guide to Rigging in 3ds Max" که این هفته منتشر شد، انجام دهید! باور نمی‌کنید در دوره‌ای که بیش از 6 ساعت ویدیوی جدید HD دارد که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانم به راحتی ریگ شخصیت‌های شگفت‌انگیز ایجاد کنم و چگونه می‌توانید همین کار را انجام دهید، چقدر یاد می‌گیرید و توانایی‌ها و مهارت‌های تقلب خود را بهبود می‌بخشید!

  • از این دوره استفاده کنید تا ببینید چگونه تعریف جدیدی از یادگیری به شما این توانایی را می‌دهد که با ساختن شخصیت‌های خود سرگرم شوید و به شما نشان دهد که چگونه می‌توانید در هر چیزی که دوست دارید خلق کنید در کلاس جهانی قرار بگیرید!

  • اکنون با یک تخفیف هنگفت مهارت‌های تقلبی خود را باز کنید.

اگر اکنون این دوره را می گذرانید، می توانید تنها در چند ساعت روی این نتایج حساب کنید:

  • بیاموزید که Rigging چیست و چرا مهم است.

  • مدل های خود را به درستی برای Rigging آماده کنید.

  • اشیاء استخوانی را ایجاد و دستکاری کنید.

  • مدل خود را بپوشانید و از ویژگی‌های اصلاح‌کننده پوست برای بهبود تغییر شکل‌ها استفاده کنید.

  • کنترل‌های انیمیشن بسازید.

  • کنترل‌های انیمیشن را با استفاده از محدودیت‌ها با اشیاء استخوانی وصل کنید.

  • سینماتیک معکوس را تنظیم کنید.

  • پارامترهای سفارشی ایجاد کنید.

  • از پارامترهای سیم برای اتصال اشیا به یکدیگر استفاده کنید.

  • یک سیستم رول پا با ظاهری عالی بسازید.

  • از مدیر واکنش به درستی برای ایجاد سیستم های بسیار جالب استفاده کنید.

  • حالات چهره بسیار جذاب ایجاد کنید.

از اینکه در دوره موفقیت مربی Udemy من ثبت نام کردید متشکرم!

  • امیدوارم این دوره جدید با بیش از 6 ساعت ویدیوی HD که توضیح می‌دهد چگونه می‌توانم به راحتی ریگ شخصیت‌های شگفت‌انگیز بسازم و سپس آن را در مدت زمان کوتاهی به شما آموزش دهم، مفید باشد.

  • جهان به شما نیاز دارد تا به پتانسیل کامل خود دست پیدا کنید و من مفتخرم که بخشی از آن با شما باشم!

  • اکنون در این دوره با تخفیف هنگفت شرکت کنید و دسترسی مادام العمر داشته باشید.

از شما سپاسگزارم که برای خواندن این مطلب وقت گذاشتید و این فرصت را دارید که به عنوان دانشجو در تمام دوره های من به شما خدمت کنم!


سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • ویدئوی تبلیغاتی و نمای کلی دوره Promo Video and Course Overview

شروع شدن Getting Started

  • مقدمه بخش 01 Introduction to Section 01

  • تقلب چیست و چرا مهم است What's Rigging and Why Is It Important

  • درباره فایل های تمرین About the Exercise Files

  • منابع پاداش Bonus Resources

  • شروع کار با رابط 3ds Max Getting Started with 3ds Max's Interface

  • مدل خود را برای ریگینگ آماده کنید Prepare your Model for Rigging

ایجاد اسکلت Creating the Skeleton

  • مقدمه بخش 02 Introduction to Section 02

  • ایجاد استخوان های پا Creating the Leg Bones

  • ایجاد استخوان های پا Creating the Foot Bones

  • آینه سازی استخوان های پا Mirroring the Leg Bones

  • ایجاد استخوان های تنه Creating the Torso Bones

  • ایجاد استخوان لگن Creating the Pelvis Bone

  • ایجاد استخوان های گردن و سر Creating the Neck and Head Bones

  • ایجاد استخوان های چشم Creating Eye Bones

  • ایجاد استخوان بازو Creating the Arm Bones

  • ایجاد استخوان های انگشت Creating the Finger Bones

  • آینه سازی استخوان های بازو Mirroring the Arm Bones

پوست شخصیت شما Skinning Your Character

  • مقدمه بخش 03 Introduction to Section 03

  • فرآیند پوست را کشف کنید Discover the Skinning Process

  • در ابتدا وزنه ها را با استفاده از کپسول های پاکت مسدود کنید Initially Blocking in Weights Using Envelop Capsules

  • پالایش و تقویت تغییر شکل های پوستی Refining and Enhancing the Skin Deformations

  • انعکاس وزن های پوست Mirroring Skin Weights

ساخت کنترل های انیمیشن Building Animation Controls

  • مقدمه بخش 04 Introduction to Section 04

  • ایجاد کنترل جهانی Building the Global Control

  • ساختن کنترل لگن، پشت و سینه Building the Pelvis, Back and Chest Controls

  • ساخت مرکز کنترل ثقل Building the Center of Gravity Control

  • اتصال کنترل‌های تنه تازه ایجاد شده به اجسام استخوانی مربوطه Connecting the Newly Created Torso Controls to the Respective Bone Objects

  • ساخت و اتصال کنترل های گردن و سر Building and Connecting the Neck and Head Controls

  • ساختن کنترل های چشمی Building Eye Controls

  • تنظیم محدودیت LookAt برای کنترل های چشم Setting Up The LookAt Constraint for the Eye Controls

  • ساخت و اتصال استخوان های ترقوه Building and Connecting the Clavicle Bones

  • ساخت کنترل بازو Building the Arm Controls

  • راه اندازی سینماتیک معکوس برای بازوها Setting Up Inverse Kinematics for the Arms

  • راه اندازی پاها Setting Up the Legs

  • راه اندازی سیستم رول پا Setting Up the Foot Roll System

  • ایجاد یک پارامتر سفارشی برای سیستم Foot Roll Creating a Custom Parameter for the Foot Roll System

  • استفاده از Reaction Manager برای پایان راه‌اندازی سیستم Foot Roll Using the Reaction Manager to Finish Setting Up the Foot Roll System

  • ایجاد پارامترهای سفارشی برای هدایت انگشتان Create Custom Parameters to Drive the Fingers

  • استفاده از پارامترهای سیم برای پایان دادن به تنظیم انگشتان Using the Wire Parameters to Finish Setting Up the Fingers

  • تمیز کردن دکل Cleaning Up the Rig

بخش پاداش: تقلب صورت Bonus Section: Facial Rigging

  • معرفی بخش پاداش introduction to Bonus Section

  • اضافه کردن حالات صورت Adding Facial Expressions

  • اتمام تنظیم حالات صورت Finishing the Facial Expressions Setup

وظیفه Assignment

  • وظیفه Assignment

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش 3D Rigging در 3ds Max - راهنمای نهایی برای همه
جزییات دوره
6 hours
46
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,352
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anass Cherkaoui Anass Cherkaoui

هنرمند سه بعدی و طراح گرافیک

سلام، نام من آناس چرکائوی است، من یک مربی دیجیتال هستم و علاقه زیادی به طراحی سه بعدی و گرافیک دارم.

به یاد می‌آورم که از صفر شروع کنم، به خودم بیاموزم و شبانه روز برای کسب مهارت‌های لازم برای ساختن حرفه‌ام تلاش کنم. و این چیزی است که من را وادار می کند تا تصمیم بگیرم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.

با Skillshare، من واقعاً می‌توانم دانش و تجربه‌ای را که در چند سال گذشته به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم و به تعداد زیادی از مردم که بتوانم یاد بگیرند چگونه هنرمندان سه بعدی باشم، کمک کنم.

من به شما به روشی ساده و سرگرم کننده آموزش خواهم داد. برای من، یادگیری باید آسان باشد بدون توجه به اینکه در چه سطح مهارتی هستید، و باید از انجام آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید چیزها را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید و دوست دارید در راه سرگرمی زیادی داشته باشید، پس با اشتیاق و انرژی من در طول درس های دوره ام، مطمئن هستم که در سفر خود به این کشور لذت خواهید برد. دنیای سه بعدی.

من مشتاقانه منتظر هستم که اول دوست شما باشم، سپس مربی و مربی شما، و منتظر کمک شما هستم و به همه سوالات شما به موقع پاسخ می دهم.