آموزش برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ 10

Object-oriented Programming in C# 10

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: سی شارپ یک زبان شی گرا و دارای تایپ قوی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کلاس ها و سلسله مراتب کلاس های خود را با استفاده از اصول OO طراحی و بسازید. شی گرایی به ما امکان می دهد اشیاء دنیای واقعی را به کلاس ها و اشیاء در کد نگاشت کنیم. در این دوره، برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ 10، یاد می گیرید که چگونه کدهای سی شارپ را طبق اصول OO بنویسید. ابتدا، نحوه ترجمه نیازمندی‌های کسب‌وکار را به یک مدل کلاس، با استفاده از انتزاع و کپسوله‌سازی بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، نحوه ایجاد سلسله مراتب کلاس را با استفاده از وراثت C# کشف خواهید کرد. در نهایت، نحوه ایجاد و استفاده از رابط‌ها را یاد خواهید گرفت، نوع دیگری که در سی شارپ تعبیه شده است. پس از اتمام این دوره، مهارت ها و دانش نوشتن کدهای سی شارپ شی گرا را خواهید داشت که برای ایجاد و نگهداری هر برنامه C# در دنیای واقعی لازم است.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آشنایی با شی گرایی در سی شارپ Understanding Object-orientation in C#

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • درک OOP در سی شارپ Understanding OOP in C#

  • کار با کلاس ها و اشیا Working with Classes and Objects

  • اصول طراحی شی گرا The Principles of Object-oriented Design

  • خلاصه Summary

طراحی یک راه حل شی گرا از یک مورد تجاری Designing an Object-oriented Solution from a Business Case

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • جمع آوری الزامات Gathering the Requirements

  • شناسایی کلاس ها و عملکرد آنها Identifying the Classes and Their Functionalities

ایجاد کلاس ها Creating the Classes

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ایجاد کلاس محصول Creating the Product Class

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد کلاس Demo: Creating the Class

  • افزودن قابلیت ها Adding Functionalities

  • نسخه ی نمایشی: روش های اضافه کردن Demo: Adding Methods

  • معرفی خواص Introducing Properties

  • نسخه ی نمایشی: افزودن ویژگی ها Demo: Adding Properties

  • ایجاد اشیا با سازنده Creating Objects with Constructors

  • نسخه ی نمایشی: اضافه کردن سازنده ها Demo: Adding Constructors

  • معرفی روش اضافه بار Introducing Method Overloading

  • نسخه ی نمایشی: روش های اضافه بار Demo: Overloading Methods

  • این کلمه کلیدی The this Keyword

  • نسخه ی نمایشی: اضافه کردن این Demo: Adding this

  • استفاده از ترکیب Using Composition

  • نسخه ی نمایشی: اضافه کردن کلاس قیمت Demo: Adding the Price Class

  • تقسیم به کلاس های جزئی Splitting into Partial Classes

  • نسخه ی نمایشی: کلاس های جزئی Demo: Partial Classes

  • نسخه ی نمایشی: اضافه کردن کلاس سفارش Demo: Adding the Order Class

  • خلاصه Summary

استفاده و تست کلاس ها Using and Testing Classes

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • کار با اشیا Working with Objects

  • نسخه ی نمایشی: با استفاده از مقداردهی اولیه شی Demo: Using Object Initialization

  • نسخه ی نمایشی: با استفاده از مقداردهی اولیه شی Demo: Using Object Initialization

  • اضافه کردن اعضای ثابت Adding Static Members

  • نسخه ی نمایشی: افزودن اعضای ثابت Demo: Adding Static Members

  • نسخه ی نمایشی: کاوش در رابط برنامه Demo: Exploring the Interface of the Application

  • افزودن پشتیبانی برای بارگذاری داده ها Adding Support for Loading Data

  • نسخه ی نمایشی: بارگیری داده ها از یک فایل Demo: Loading Data from a File

  • تست های نوشتاری برای کلاس Writing Tests for the Class

  • نسخه ی نمایشی: افزودن تست های واحد Demo: Adding Unit Tests

  • خلاصه Summary

کار با سلسله مراتب کلاس Working with Class Hierarchies

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • اضافه کردن وراثت Adding Inheritance

  • نسخه ی نمایشی: اضافه کردن وراثت Demo: Adding Inheritance

  • ارث بردن از System.Object Inheriting from System.Object

  • نسخه ی نمایشی: ارث بردن از System.Object Demo: Inheriting from System.Object

  • کار با پلی مورفیسم Working with Polymorphism

  • نسخه ی نمایشی: با استفاده از چند شکلی Demo: Using Polymorphism

  • بیشتر در مورد پلی مورفیسم More on Polymorphism

  • کاوش در کلاس های چکیده و مهر و موم شده Exploring Abstract and Sealed Classes

  • نسخه ی نمایشی: تبدیل به یک کلاس انتزاعی Demo: Converting to an Abstract Class

  • نسخه ی نمایشی: با استفاده از مهر و موم شده Demo: Using Sealed

  • استفاده از روش های توسعه Using Extension Methods

  • نسخه ی نمایشی: با استفاده از روش های توسعه Demo: Using Extension Methods

  • خلاصه Summary

استفاده مجدد از کد از طریق رابط ها Reusing Code through Interfaces

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • درک رابط ها Understanding Interfaces

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد یک رابط Demo: Creating an Interface

  • پیاده سازی و استفاده از رابط ها Implementing and Using Interfaces

  • نسخه ی نمایشی: پیاده سازی چندین رابط Demo: Implementing Multiple Interfaces

  • کاوش رابط های داخلی Exploring Built-in Interfaces

  • نسخه ی نمایشی: پیاده سازی ICloneable Demo: Implementing ICloneable

  • رابط ها و چند شکلی Interfaces and Polymorphism

  • نسخه ی نمایشی: استفاده از چند شکلی با رابط ها Demo: Using Polymorphism with Interfaces

  • بسته شدن دوره Course Closing

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ 10
جزییات دوره
4h 24m
64
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Gill Cleeren
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gill Cleeren Gill Cleeren

گیل کلیرن مدیر منطقه ای مایکروسافت ، نویسنده MVP و Pluralsight است. گیل یک معمار مستقل راه حل است که در بلژیک زندگی می کند. او روی توسعه وب و موبایل تمرکز دارد و عاشق Xamarin است. وی همچنین سخنران مکرر بسیاری از کنفرانس های بین المللی است. گیل همچنین بزرگترین کنفرانس IT در بلژیک و هلند را Techorama تأسیس کرد. می توانید وب سایت وی را به آدرس www.snowball.be بیابید.