آموزش Learning Go (2015)

Learning Go (2015)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

Go چیست؟ Go یک زبان برنامه نویسی منبع باز نسل بعدی است که توسط Google برای ساخت سیستم ها ، وب و سایر برنامه ها ایجاد شده است. این دوره برای کمک به توسعه دهندگان برای شروع کار با Go ، پوشش عناصر اصلی زبان و نحو آن ، طراحی شده است. دیوید گاسنر ابزارها و مهارت های مورد استفاده در گردش کار Go را به شما معرفی می کند - از جمله Go Playground ، ابزاری آنلاین که توسعه Go را از روی دسک تاپ خارج می کند. وی همچنین وظایف اساسی برنامه نویسی را شامل می شود: مدیریت مقادیر ، استفاده از عملگرهای ریاضی ، ذخیره مقادیر به عنوان انواع پیچیده و مدیریت جریان برنامه. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه کد Go را برای حداکثر خوانایی و کارایی ، خواندن و نوشتن فایلها و درخواستهای وب ساده بسازید.

اهداف یادگیری
  • نصب ابزارهای Go
  • ایجاد و تدوین فضای کاری Go
  • بررسی متغیرها ، ثابت ها و انواع
  • ذخیره مقادیر مرتب و نامرتب
  • گروه بندی مقادیر مرتبط در Stts
  • برنامه نویسی منطق مشروط و حلقه ها
  • تعریف و فراخوانی توابع
  • خطاهای مدیریت
  • کار با پرونده ها
  • ایجاد یک سرور ساده HTTP

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • خصوصیات اساسی Go Go's essential characteristics

  • آزمایش با زمین بازی Go Experimenting with the Go playground

  • نصب ابزارهای Go در Mac OS X Installing Go tools on Mac OS X

  • نصب ابزارهای Go در ویندوز Installing Go tools on Windows

  • انتخاب یک محیط توسعه Choosing a development environment

  • ایجاد و تدوین یک برنامه سلام جهان Creating and compiling a hello world application

2. مهارت های ضروری 2. Essential Go Skills

  • کاوش در ابزارهای خط فرمان Go Exploring Go command-line tools

  • ایجاد و تدوین فضای کاری Go Creating and compiling a Go workspace

  • خروجی رشته ها با بسته FMT Outputting strings with the fmt package

  • دریافت ورودی از کنسول Getting input from the console

3. مدیریت مقادیر ساده 3. Managing Simple Values

  • بررسی متغیرها ، ثابت ها و انواع Exploring variables, constants, and types

  • کار با مقادیر رشته ای Working with string values

  • استفاده از عملگرهای ریاضی و بسته ریاضیات Using math operators and the math package

  • کار با تاریخ و زمان Working with dates and times

4. مدیریت انواع و مجموعه های پیچیده 4. Managing Complex Types and Collections

  • ارجاع مقادیر با اشاره گرها Referencing values with pointers

  • ذخیره مقادیر مرتب شده در آرایه ها Storing ordered values in arrays

  • ذخیره مقادیر مرتب شده در برش ها Storing ordered values in slices

  • نحوه تخصیص و مدیریت حافظه How memory is allocated and managed

  • ذخیره مقادیر مرتب نشده در نقشه ها Storing unordered values in maps

  • گروه بندی مقادیر مرتبط در Stts Grouping related values in structs

5. مدیریت جریان برنامه 5. Managing Program Flow

  • منطق شرطی برنامه نویسی Programming conditional logic

  • ارزیابی عبارات با عبارات سوئیچ Evaluating expressions with switch statements

  • ایجاد حلقه برای دستورات Creating loops with for statements

6. کد ساختاری 6. Structuring Go Code

  • تعریف و فراخوانی توابع Defining and calling functions

  • بازگرداندن مقادیر متعدد از توابع Returning multiple values from functions

  • ایجاد بسته ها به عنوان کتابخانه عملکرد Creating packages as function libraries

  • تعریف توابع به عنوان روش انواع سفارشی Defining functions as methods of custom types

  • تعریف و پیاده سازی رابط ها Defining and implementing interfaces

  • خطاهای مدیریت Handling errors

  • به تعویق انداختن تماس های عملکردی Deferring function calls

7. کار با Files و Web 7. Working with Files and the Web

  • نوشتن به یک فایل متنی Writing to a text file

  • خواندن از یک فایل متنی Reading from a text file

  • راه رفتن روی یک درخت فهرست Walking a directory tree

  • خواندن یک فایل متنی از وب Reading a text file from the web

  • ایجاد و تجزیه یک رشته JSON Creating and parsing a JSON string

  • ایجاد یک سرور ساده HTTP Creating a simple HTTP server

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Learning Go (2015)
جزییات دوره
3h 48m
40
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
31,734
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Gassner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Gassner David Gassner

نویسنده 60+ دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار دیوید گاسنر نویسنده بیش از 60 دوره آموزش فنی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار است.

دیوید یک مربی ارشد کارکنان است که متخصص در سیستم عامل های توسعه و زبان های برنامه نویسی از جمله Android و Java است. وی در حال حاضر محتوای آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و محتوایی ایجاد می کند که چندین زبان برنامه نویسی از جمله جاوا ، C # ، Visual Basic و Go را پوشش می دهد. وی پیش از این رئیس و بنیانگذار خدمات فنی باردو ، یک ارائه دهنده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. وی به عنوان یک متخصص خبره Adobe ، دوره های آموزشی ادوبی را نوشت و آموزش های گسترده ای را در مورد Flex ، ColdFusion ، Dreamweaver و Flash ارائه داد. وی نویسنده کتاب های کتاب مقدس فلکس 3 و کتاب مقدس Flash Builder 4 و Flex 4 بود. وی اخیراً Audio Cues - برنامه ای Android برای اجرای صدا در اجرای زنده - را طراحی و توسعه داده است که در فروشگاه Google Play در دسترس است.