آموزش متحرک سازی صحنه جنگ در مایا

Animating a Fight Scene in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، ما از تکنیک های انیمیشن و پویایی برای ایجاد صحنه جنگ استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. در این آموزش مایا ، ما از تکنیک های انیمیشن و پویایی برای ایجاد صحنه جنگ استفاده خواهیم کرد. در طول دوره ها ، با استفاده از برخی تکنیک های اساسی برای تعیین زمان و زوایای دوربین ، قبل از شروع کار ، رویکردی مستقیم برای متحرک سازی صحنه مبارزه بین سه شخصیت خواهیم داشت. در طول مسیر ، ما از خودانگیختگی استفاده می کنیم که روش ساده به ما اجازه می دهد تا گزینه های مختلف داستانی و رقص آمیز را برای صحنه خود تجربه کنیم. از آنجا که صحنه های جنگی غالباً به شرکت کنندگان آسیب می رساند ، ما با استفاده از تغییر شکل دهنده ها مانند اشکال ترکیبی و همچنین عناصر پویا مانند ذرات و جلوه های صاعقه ای ، روش های مختلفی را برای شبیه سازی آسیب در دکل های شخصیت خود کشف خواهیم کرد. در پایان این آموزش ، شما می توانید با اعتماد به نفس به هر صحنه ای که نیاز به تعامل شخصیت داشته باشد نزدیک شوید و به خودتان این آزادی را بدهید که گزینه های مختلف خلاقانه را بررسی کنید و در عین حال به نیازهای داستان وفادار باشید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی صحنه جنگ در مایا Animating a Fight Scene in Maya

  • ایجاد صحنه Establishing the Scene

  • مسدود کردن ورودی قهرمان Blocking Out the Hero's Entrance

  • تکمیل ژست نبرد قهرمان Completing the Hero's Battle Pose

  • شروع حمله پرش Starting the Attack Jump

  • ادامه حمله پرش Continuing on the Attack Jump

  • ایجاد حالت حمله Creating the Attack Pose

  • جلوگیری از تلنگر جلویی قهرمان Blocking Out the Hero's Front Flip

  • پالایش جلوی فلیپ Refining the Front Flip

  • پایان جلوی تلنگر Finishing the Front Flip

  • ایجاد دکل بازوی ربات Creating the Robot Arm Rig

  • شروع حمله دوم قهرمان Beginning the Hero's Second Attack

  • ادامه حمله دوم قهرمان Continuing the Hero's Second Attack

  • اضافه کردن ژست چرخش قهرمان Adding the Hero's Spin Poses

  • اتمام Spin Attack Finishing up the Spin Attack

  • افزودن پیگیری به حمله قهرمان Adding Follow-through to the Hero's Attack

  • شروع کار روی ژست نهایی قهرمان Beginning Work on the Final Hero Pose

  • پایان انیمیشن قهرمان Finishing up the Hero's Animation

  • ایجاد اشکال ترکیبی برای شبیه سازی Battle Damage Creating Blend Shapes to Simulate Battle Damage

  • شروع انیمیشن در اولین محافظ ربات Beginning Animation on the First Robot Guard

  • ایجاد اجزای محافظت شده ربات آسیب دیده Creating the Damaged Robot Guard Components

  • شروع به ایجاد گارد دوم ربات Starting to Pose the Second Robot Guard

  • اصلاح اشکال ترکیبی دوم Robot Guard Modifying the Second Robot Guard's Blend Shapes

  • پایان انیمیشن در گارد ربات دوم Finishing the Animation on the Second Robot Guard

  • تصفیه کلیدهای انیمیشن قهرمان Refining in-between Keys of the Hero's Animation

  • متحرک سازی انفجارهای لیزری ربات ها Animating the Robots' Laser Blasts

  • ایجاد فلش های Muzzle برای اسلحه های روبات ها Creating the Muzzle Flashes for the Robots' Guns

  • استفاده از Dynamics برای ایجاد Sparks Using Dynamics to Create Sparks

  • با استفاده از Particle Collision Event Editor Using the Particle Collision Event Editor

  • استفاده از Particle Instancer برای ایجاد آوار Utilizing the Particle Instancer to Create Debris

  • استفاده از Sprites برای ایجاد دود Using Sprites to Create Smoke

  • استفاده از فیلدها برای شبیه سازی تعامل بر روی ذرات Using Fields to Simulate Interaction on Particles

  • اجرای اثر رعد و برق Implementing the Lightning Effect

  • بررسی پروژه Reviewing the Project

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش متحرک سازی صحنه جنگ در مایا
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
6h 26m
34
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
14 اسفند 1391 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Brad Groatman

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brad Groatman Brad Groatman

برد گروتمن یک انیماتور و مدل ساز مستقل با مدرک MFA در انیمیشن و جلوه های بصری از آکادمی دانشگاه هنر سانفرانسیسکو است. وی در حال حاضر در شمال شرقی آمریکا به تدریس طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن شخصیت ها می پردازد.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.