لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Blender 2.91 Essential Training
Blender 2.91 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Blender یک راه حل منبع باز قدرتمند برای مدل سازی دو بعدی و سه بعدی، انیمیشن، ترکیب بندی و پس از تولید است. در این دوره، یک مرور کلی از مجموعه ویژگیهای Blender 2.91 و بالاتر و همچنین تکنیکهای تولید عملی که دانش فنی را با دوز سالمی از چگونگی ترکیب میکند، دریافت کنید. مربی David Andrade به تکنیکهای خاصی مانند چیدمان صحنه و مدلسازی، مجسمهسازی، بافتدهی و سایهزنی، انیمیشنهای دو بعدی و سه بعدی، تقلب شخصیت، شبیهسازی دینامیک، رندرینگ و صادرات موتور بازی میپردازد. بهعلاوه، ترفندهای تقویتکننده عملکرد را دریافت کنید تا Blender را به نمایش سریعتر ساختههایتان بفرستید. هر درس به شما کمک می کند تا کنترل و مهارت مورد نیاز برای ایجاد آثار هنری حرفه ای برای پلتفرم های مختلف را به دست آورید: بازی، فیلم و انیمیشن.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
نحوه نصب و چیزهایی که باید بدانید
How to install and things to know
نحوه استفاده از فایل های تمرین
How to use the exercise files
معرفی Blender 2.91 برای مبتدیان
Introducing Blender 2.91 for beginners
1. Blender را در کمتر از یک ساعت یاد بگیرید
1. Learn Blender in Under an Hour
مراحل اول، پیمایش در رابط کاربری
First steps, navigating the interface
یک صحنه بسازید، نور اضافه کنید
Make a scene, add lights
اصلاح اشیاء
Modifying objects
منوها، جستجو و میانبرها
Menus, search, and shortcuts
اولین اشیاء خود را ایجاد کنید
Create your first objects
راه حل: اشیاء بیشتری اضافه کنید
Solution: Add more objects
صحنه خود را رندر کنید
Render your scene
چالش: اشیاء بیشتری اضافه کنید
Challenge: Add more objects
2. مدل سازی و مجسمه سازی
2. Modeling and Sculpting
مروری بر مدل سازی و مجسمه سازی
Overview of modeling and sculpting
ابزارهای رایج مدل سازی
Common modeling tools
شیرجه عمیق: توپولوژی پویا
Deep dive: Dynamic topology
راه حل: یک سنگ آکواریوم بسازید
Solution: Create an aquarium rock
اولین مجسمه خود را بسازید
Create your first sculpture
ابزارها و تنظیمات رایج مجسمه سازی
Common sculpting tools and settings
حالت ویرایش
Edit Mode
چالش: یک سنگ آکواریوم بسازید
Challenge: Create an aquarium rock
بهینه سازی مدل خود برای انیمیشن
Optimizing your model for animation
3. بافت و سایه
3. Textures and Shading
راه حل: ماهی خود را خیس نشان دهید
Solution: Make your fish look wet
باز کردن
Unwrapping
شیرجه عمیق: حفظ جزئیات عادی
Deep dive: Preserving normal detail
نمای کلی بافت سازی
Overview of texturing
ویرایشگر Shader
The Shader Editor
ایجاد اولین مواد شما
Creating your first materials
اولین بافت خود را رنگ کنید
Paint your first texture
چالش: ماهی خود را خیس نشان دهید
Challenge: Make your fish look wet
ابزارهای UV
UV tools
4. ایجاد انیمیشن
4. Create Animations
ابزارهای متداول انیمیشن
Common animation tools
اولین دکل خود را ایجاد کنید
Create your first rig
نمای کلی انیمیشن
Overview of animation
کلیدهای شکل
Shape keys
راه حل: ماهی را متحرک کنید
Solution: Animate the fish
نقاشی با وزن
Weight painting
چالش: ماهی را متحرک کنید
Challenge: Animate the fish
اولین فریم کلیدی خود را تنظیم کنید
Set your first keyframe
5. ذرات، نیروها و آتش
5. Particles, Forces, and Fire
پر کردن با شبیه سازی سیال
Filling up with fluid simulations
چالش: پر کردن مخزن ماهی
Challenge: Filling the fish tank
نقاشی پویا
Dynamic painting
شیرجه عمیق: ذخیره سازی
Deep dive: Caching
جادوی ذرات در مخلوط کن
Particle magic in blender
شبیه سازی نیروها در بلندر
Forces simulation in Blender
راه حل: پر کردن مخزن ماهی
Solution: Filling the fish tank
آن را روی آتش روشن کنید
Light it on fire
مروری بر ذرات و فیزیک
Overview of particles and physics
6. قرار دادن همه چیز با هم
6. Putting It All Together
راه حل: اولین انیمیشن خود را رندر کنید
Solution: Render your first animation
نورپردازی
Lighting
مجموعه ها، صحنه ها و لایه های نمایش
Collections, scenes, and view layers
شیرجه عمیق: نکات Eevee
Deep dive: Eevee tips
شیرجه عمیق: نکات چرخه
Deep dive: Cycles tips
چالش: اولین انیمیشن خود را رندر کنید
Challenge: Render your first animation
Eevee در مقابل چرخه
Eevee vs. cycles
7. تکنیک های پیشرفته
7. Advanced Techniques
صادرات به موتورهای بازی
Exporting to game engines
کامپوزیت و ویرایش ویدئو
Compositing and video editing
انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو
دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.
او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.
نمایش نظرات