آموزش استراتژیهای ارائه جریان کار خطی در 3ds Max

Linear Workflow Rendering Strategies in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه با درج یک جریان کار خطی در پروژه های ارائه خود ، واقع بینی نور خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013. در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه با به کار بردن یک جریان کار خطی در پروژه های رندر خود ، واقع بینی نور خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. ما در ابتدا با توضیح هدف گردش کار خطی شروع خواهیم کرد و نحوه استفاده از گردش کار خطی برای بدست آوردن نتایج روشنایی که واقع بینانه تر هستند را روشن خواهیم کرد. از آنجا ، ما مراحل مختلفی را برای تنظیم گردش کار خطی در 3ds Max فرا خواهیم گرفت ، که شامل فعال کردن مجموعه ابزارهای جریان کار خطی در داخل 3ds Max ، تصاویر و بافت های تصحیح کننده گاما به صورت صحیح ارائه و نمایش داده می شود ، و یک جریان کار خطی مناسب در طی مرحله ترکیب ، و بسیاری از نکات و تکنیک های اضافی که به شما کمک می کند با تلاش بسیار کمتر ، نتایج نور بسیار بهتری داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استراتژیهای ارائه جریان کار خطی در 3ds Max Linear Workflow Rendering Strategies in 3ds Max

  • درک جریان کار خطی Understanding Linear Workflow

  • ارائه با گردش کار Linear در 3ds Max Rendering with a Linear Workflow in 3ds Max

  • بافت های اصلاح کننده گاما در 3ds Max Gamma-correcting Textures in 3ds Max

  • رندر و ترکیب با یک گردش کار Linear Rendering and Compositing with a Linear Workflow

نمایش نظرات

آموزش استراتژیهای ارائه جریان کار خطی در 3ds Max
جزییات دوره
0h 37m
5
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.