آموزش ادغام 3ds Max به MotionBuilder

3ds Max to MotionBuilder Integration

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه آموزشی، ویژگی‌های قابلیت همکاری بین 3ds Max و MotionBuilder را بررسی خواهیم کرد. ما ویژگی‌های قابلیت همکاری بین دو برنامه را بررسی می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه انیمیشن‌ها را به دوپایه، CAT و ریگ‌های سفارشی هدف‌گیری مجدد کنیم!...در این مجموعه آموزش‌ها، ویژگی‌های قابلیت همکاری بین 3ds Max و MotionBuilder را بررسی خواهیم کرد. هنگامی که یاد می‌گیریم چگونه انیمیشن‌ها را به دوپایه، CAT و ریگ‌های سفارشی هدف‌گیری کنیم، ویژگی‌های قابلیت همکاری بین دو برنامه را بررسی می‌کنیم! سپس روش‌های کارآمدی را یاد می‌گیریم که انیمیشن را می‌توان در هر دو برنامه تغییر داد تا عملکرد شخصیت‌ها را بهبود بخشد. در پایان، یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای ریگینگ و انیمیشن در 3ds Max و MotionBuilder برای هدف‌گیری مجدد و بهبود انیمیشن‌های شخصیت خود با تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ادغام 3ds Max به MotionBuilder 3ds Max to MotionBuilder Integration

  • نگاهی به صحنه A Look at the Scene

  • تقلب با دوپا Rigging with Biped

  • صادرات دوپا از 3ds Max به MotionBuilder Exporting the Biped from 3ds Max to MotionBuilder

  • هدف گذاری مجدد انیمیشن Retargeting the Animation

  • انتقال انیمیشن از MotionBuilder به دوپا Transferring Animation from MotionBuilder Back to the Biped

  • آماده سازی Cat Rig برای MotionBuilder Preparing a Cat Rig for MotionBuilder

  • ایجاد یک قالب کاراکتر به صورت دستی در MotionBuilder Creating a Character Template Manually in MotionBuilder

  • استفاده مجدد از یک الگوی کاراکتر و هدف‌گیری مجدد به اسکلت گربه در MotionBuilder Repurposing a Character Template and Retargeting to the Cat Skeleton in MotionBuilder

  • صادرات بازگشت به Cat Rig در 3ds Max Exporting Back to Cat Rig in 3ds Max

  • نهایی کردن شات Finalizing the Shot

  • Rigs سفارشی و MotionBuilder Custom Rigs and MotionBuilder

  • اتصال ریگ کنترل به اسکلت انتقال Connecting the Control Rig to the Transition Skeleton

  • صادرات اسکلت انتقال به MotionBuilder Exporting the Transition Skeleton to MotionBuilder

  • انتقال داده های حرکت به بخش سفارشی Transferring the Motion Data Back to the Custom Rig

نمایش نظرات

آموزش ادغام 3ds Max به MotionBuilder
جزییات دوره
2h 13m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.