لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد بازی ماجراجویی دو بعدی: هنر، موسیقی، برنامه نویسی و موارد دیگر
2D Adventure Game Creation: Art, Music, Programming and More
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یاد بگیرید که یک بازی ماجراجویی دو بعدی "نقطه بزنید و کلیک کنید" با گرافیک های نقاشی شده با دست، موسیقی اصلی و صداگذاری! دانش آموزان قادر خواهند بود مهارت های اصلی مورد نیاز برای ایجاد بازی های ماجراجویی را شناسایی کنند. دانشآموزان میتوانند موسیقی و هنرهای اصلی را برای یک بازی ماجراجویی ایجاد کنند. دانشآموزان میتوانند 8 پوزیشن چرخه پیاده روی برای یک شخصیت دو بعدی بسازند. دانشآموزان میتوانند ایدههایی را برای دنیای بازی خود جمعآوری کنند و سطح و صحنه بازی را ترسیم کنند. دانش آموزان می توانند یک جلسه ضبط صداپیشگی موفق داشته باشند. دانشآموزان میدانند که چگونه صداهای بازیگری را ویرایش و جدا کنند و آنها را برای استفاده در بازی خود صادر کنند. دانشآموزان میدانند چگونه داراییهای هنری اصلی خود را برای ایجاد صحنهای از بازی ماجراجویی با استفاده از Adventure Creator for Unity Game Engine کنار هم قرار دهند. دانش آموزان می توانند از Adobe Photoshop به عنوان ابزاری برای ایجاد نقاشی دیجیتال استفاده کنند. دانشآموزان هنگام انتخاب تجهیزات/ابزارهای مورد نیاز برای طراحی بازیهای ماجراجویی، مانند تبلت گرافیکی، صفحهکلید کنترلر میانی و نوع میکروفون، احساس اعتماد به نفس خواهند داشت. پیش نیازها: شما باید بتوانید در یک کامپیوتر در سطح ابتدایی یا متوسط حرکت کنید. شما باید تمایل داشته باشید که حداقل در یکی از 5 زمینه اصلی ... موسیقی، نقاشی دیجیتال، انیمیشن دو بعدی، صداگذاری، برنامه نویسی بازی، مهارت بیاموزید. نرم افزار لازم برای تکمیل دوره: Unity Game Engine (نسخه شخصی رایگان است)، جعبه ابزار Adventure Creator Game برای Unity. نرم افزار پیشنهادی برای تکمیل دوره (شما می توانید از برنامه های مشابه مورد علاقه خود نیز استفاده کنید): Adobe Photoshop، MoHo Studio (یا نسخه قبلی Anime Studio Pro)، سخت افزار Logic Pro X برای تکمیل دوره: کنترلر MIDI صفحه کلید، تبلت Artists Graphics یا قلم مانیتور، میکروفون، مانیتور استودیو یا هدفون
در این دوره، فرآیند ایجاد بازی ماجراجویی "نقطه و کلیک" به سبک کتاب داستان دو بعدی شما، شامل داستان، دنیای بازی و طراحی شخصیت، ایجاد دارایی های هنری خود در لایه های قابل دستکاری، متحرک سازی شخصیت دوبعدی شما را در زوایای متعدد برای متحرک سازی سریع یک چرخه پیاده روی 8 حالته تقویت می کند. همچنین تمرینهایی را برای ایجاد موسیقی اصلی برای بازی شما، صداگذاری و ضبط دیالوگ برای شخصیتهای شما، و در نهایت گردآوری تمام داراییهای اصلی شما و برنامهریزی آنها در یک صحنه کاربردی برای یک بازی ماجراجویی (در یک محیط برنامهنویسی مناسب برای هنرمندان) پوشش خواهیم داد. ).
میتوانید با استفاده از همان عناوین نرمافزار در دوره آموزشی را دنبال کنید، یا مفاهیم آموختهشده را در انتخابهای نرمافزار ایجاد موسیقی و هنر خود اعمال کنید.
نرم افزار مورد استفاده در دوره ...
خواهد بود
Adobe Photoshop: برای هنر پسزمینه و خلق شخصیت.
Moho Studio Pro: برای انیمیشن شخصیت.
Logic Pro X: برای موسیقی و ضبط/ویرایش صدا.
Adventure Creator Game Toolkit برای موتور بازی Unity برای جمع آوری تمام دارایی های بازی و برنامه نویسی بازی شما! (نگران نباشید، می توانید کل بازی خود را بدون نیاز به تایپ یک خط کد برنامه ریزی کنید، این بازی بسیار هنرمند پسند است).
موضوعات اضافی تحت پوشش:
موسیقی سبک و تئوری هنر
تاریخچه مختصری از نمونه برداری ابزار
بحث در مورد ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری موثر
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
توسعه داستان
Story Development
توسعه داستان
Story Development
منابع دوره: داراییهای موسیقی، صدا و هنر که در دموهای دوره استفاده میشوند
Course Resources: Music, Voice and Art Assets used during course demos
منابع دوره مارس 2018
Course Resources March 2018
طراحی شخصیت 01: طرح، رنگ و اصلاح
Character Design 01: Sketch, Color and Refine
برنامه گرافیکی طراحی کاراکتر
Character Design Graphics Application
معرفی فتوشاپ برای طراحی کاراکتر
Photoshop Intro for Character Design
قبل از اینکه شروع کنی...
Before you begin...
نمای جلو طرح ناهموار بدن شخصیت
Front View Rough Sketch of Character Body
طرح چهره نمای جلو
Front View Face Sketch
جزئیات نمای جلو و پاکسازی
Front View Details and Clean Up
طرح نمای جانبی
Side View Sketch
طرح نمای چپ پایین
Down Left View Sketch
نمای پشت و طرح 3/4 نمای پشت
Back View and 3/4 Back View Sketch
رنگ 01 نمای جلو
Color 01 Front View
رنگ کاراکتر 02
Character Color 02
Character Clean Up 01
Character Clean Up 01
Character Clean Up 02
Character Clean Up 02
طراحی شخصیت 02: جدا شدن به "قطعه ها" در حال آماده سازی برای انیمیشن دو بعدی
Character Design 02: Separating into "pieces" prepping for 2D animation
جدا شدن به قطعات
Separating Into Pieces
قطعات کاراکتر 01 نمای جلو
Character Pieces 01 Front View
قطعات کاراکتر 02 نمای چپ پایین
Character Pieces 02 Down Left View
قطعات کاراکتر 03 نمای جانبی
Character Pieces 03 Side View
قطعات کاراکتر 04 نمای پشت
Character Pieces 04 Back View
قطعات کاراکتر 05 3/4 نمای پشت
Character Pieces 05 3/4 Back View
انیمیشن شخصیت 01: تقلب استخوان و آماده سازی انیمیشن
Character Animation 01: Bone Rigging and Animation Prep
نمایش نظرات