آموزش ایجاد بازی ماجراجویی دو بعدی: هنر، موسیقی، برنامه نویسی و موارد دیگر

2D Adventure Game Creation: Art, Music, Programming and More

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: یاد بگیرید که یک بازی ماجراجویی دو بعدی "نقطه بزنید و کلیک کنید" با گرافیک های نقاشی شده با دست، موسیقی اصلی و صداگذاری! دانش آموزان قادر خواهند بود مهارت های اصلی مورد نیاز برای ایجاد بازی های ماجراجویی را شناسایی کنند. دانش‌آموزان می‌توانند موسیقی و هنرهای اصلی را برای یک بازی ماجراجویی ایجاد کنند. دانش‌آموزان می‌توانند 8 پوزیشن چرخه پیاده روی برای یک شخصیت دو بعدی بسازند. دانش‌آموزان می‌توانند ایده‌هایی را برای دنیای بازی خود جمع‌آوری کنند و سطح و صحنه بازی را ترسیم کنند. دانش آموزان می توانند یک جلسه ضبط صداپیشگی موفق داشته باشند. دانش‌آموزان می‌دانند که چگونه صداهای بازیگری را ویرایش و جدا کنند و آنها را برای استفاده در بازی خود صادر کنند. دانش‌آموزان می‌دانند چگونه دارایی‌های هنری اصلی خود را برای ایجاد صحنه‌ای از بازی ماجراجویی با استفاده از Adventure Creator for Unity Game Engine کنار هم قرار دهند. دانش آموزان می توانند از Adobe Photoshop به عنوان ابزاری برای ایجاد نقاشی دیجیتال استفاده کنند. دانش‌آموزان هنگام انتخاب تجهیزات/ابزارهای مورد نیاز برای طراحی بازی‌های ماجراجویی، مانند تبلت گرافیکی، صفحه‌کلید کنترلر میانی و نوع میکروفون، احساس اعتماد به نفس خواهند داشت. پیش نیازها: شما باید بتوانید در یک کامپیوتر در سطح ابتدایی یا متوسط ​​حرکت کنید. شما باید تمایل داشته باشید که حداقل در یکی از 5 زمینه اصلی ... موسیقی، نقاشی دیجیتال، انیمیشن دو بعدی، صداگذاری، برنامه نویسی بازی، مهارت بیاموزید. نرم افزار لازم برای تکمیل دوره: Unity Game Engine (نسخه شخصی رایگان است)، جعبه ابزار Adventure Creator Game برای Unity. نرم افزار پیشنهادی برای تکمیل دوره (شما می توانید از برنامه های مشابه مورد علاقه خود نیز استفاده کنید): Adobe Photoshop، MoHo Studio (یا نسخه قبلی Anime Studio Pro)، سخت افزار Logic Pro X برای تکمیل دوره: کنترلر MIDI صفحه کلید، تبلت Artists Graphics یا قلم مانیتور، میکروفون، مانیتور استودیو یا هدفون

در این دوره، فرآیند ایجاد بازی ماجراجویی "نقطه و کلیک" به سبک کتاب داستان دو بعدی شما، شامل داستان، دنیای بازی و طراحی شخصیت، ایجاد دارایی های هنری خود در لایه های قابل دستکاری، متحرک سازی شخصیت دوبعدی شما را در زوایای متعدد برای متحرک سازی سریع یک چرخه پیاده روی 8 حالته تقویت می کند. همچنین تمرین‌هایی را برای ایجاد موسیقی اصلی برای بازی شما، صداگذاری و ضبط دیالوگ برای شخصیت‌های شما، و در نهایت گردآوری تمام دارایی‌های اصلی شما و برنامه‌ریزی آنها در یک صحنه کاربردی برای یک بازی ماجراجویی (در یک محیط برنامه‌نویسی مناسب برای هنرمندان) پوشش خواهیم داد. ).

می‌توانید با استفاده از همان عناوین نرم‌افزار در دوره آموزشی را دنبال کنید، یا مفاهیم آموخته‌شده را در انتخاب‌های نرم‌افزار ایجاد موسیقی و هنر خود اعمال کنید.

نرم افزار مورد استفاده در دوره ...

خواهد بود

Adobe Photoshop: برای هنر پس‌زمینه و خلق شخصیت.

Moho Studio Pro: برای انیمیشن شخصیت.

Logic Pro X: برای موسیقی و ضبط/ویرایش صدا.

Adventure Creator Game Toolkit برای موتور بازی Unity برای جمع آوری تمام دارایی های بازی و برنامه نویسی بازی شما! (نگران نباشید، می توانید کل بازی خود را بدون نیاز به تایپ یک خط کد برنامه ریزی کنید، این بازی بسیار هنرمند پسند است).

موضوعات اضافی تحت پوشش:

موسیقی سبک و تئوری هنر

تاریخچه مختصری از نمونه برداری ابزار

بحث در مورد ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری موثر


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

توسعه داستان Story Development

  • توسعه داستان Story Development

منابع دوره: دارایی‌های موسیقی، صدا و هنر که در دموهای دوره استفاده می‌شوند Course Resources: Music, Voice and Art Assets used during course demos

  • منابع دوره مارس 2018 Course Resources March 2018

طراحی شخصیت 01: طرح، رنگ و اصلاح Character Design 01: Sketch, Color and Refine

  • برنامه گرافیکی طراحی کاراکتر Character Design Graphics Application

  • معرفی فتوشاپ برای طراحی کاراکتر Photoshop Intro for Character Design

  • قبل از اینکه شروع کنی... Before you begin...

  • نمای جلو طرح ناهموار بدن شخصیت Front View Rough Sketch of Character Body

  • طرح چهره نمای جلو Front View Face Sketch

  • جزئیات نمای جلو و پاکسازی Front View Details and Clean Up

  • طرح نمای جانبی Side View Sketch

  • طرح نمای چپ پایین Down Left View Sketch

  • نمای پشت و طرح 3/4 نمای پشت Back View and 3/4 Back View Sketch

  • رنگ 01 نمای جلو Color 01 Front View

  • رنگ کاراکتر 02 Character Color 02

  • Character Clean Up 01 Character Clean Up 01

  • Character Clean Up 02 Character Clean Up 02

طراحی شخصیت 02: جدا شدن به "قطعه ها" در حال آماده سازی برای انیمیشن دو بعدی Character Design 02: Separating into "pieces" prepping for 2D animation

  • جدا شدن به قطعات Separating Into Pieces

  • قطعات کاراکتر 01 نمای جلو Character Pieces 01 Front View

  • قطعات کاراکتر 02 نمای چپ پایین Character Pieces 02 Down Left View

  • قطعات کاراکتر 03 نمای جانبی Character Pieces 03 Side View

  • قطعات کاراکتر 04 نمای پشت Character Pieces 04 Back View

  • قطعات کاراکتر 05 3/4 نمای پشت Character Pieces 05 3/4 Back View

انیمیشن شخصیت 01: تقلب استخوان و آماده سازی انیمیشن Character Animation 01: Bone Rigging and Animation Prep

  • معرفی انیمیشن دوبعدی استخوان بندی 2D Bone-Rigging Animation Intro

  • نمای جانبی Bone-Rigging 01 Bone-Rigging 01 Side View

  • Bone-Rigging 02 3/4 Back View Bone-Rigging 02 3/4 Back View

  • Bone-Rigging 03 نمای جلو Bone-Rigging 03 Front View

  • Bone-Rigging 04 نمای پشت Bone-Rigging 04 Back View

  • Bone Rigging 05 Down Left View Bone Rigging 05 Down Left View

  • آماده سازی انیمیشن شخصیت Character Animation Prep

انیمیشن شخصیت 02: انیمیشن های بیکار و گفتگو Character Animation 02: Idle and Talk Animations

  • انتقال مختصر - موقعیت های دهان صحبت کردن - نماهای بیکار Brief Transition - Talking Mouth positions - Idle Views

  • انیمیشن های بیکار Idle Animations

  • ژست صحبت کردن شخصیت 01 Character Talking Poses 01

  • شخصیت صحبت کردن ژست 02 به علاوه Idle Redo Character Talking Poses 02 plus Idle Redo

انیمیشن شخصیت 03: چرخه پیاده روی 8 پوزی Character Animation 03: 8-Pose Walk Cycle

  • چرخه پیاده روی شخصیت 01 نمای جانبی Character Walk Cycle 01 Side View

  • چرخه پیاده روی کاراکتر 02 نمای چپ پایین Character Walk Cycle 02 Down Left View

  • چرخه پیاده روی شخصیت 03 نمای جلو Character Walk Cycle 03 Front View

  • Character Walk Cycle 04 3/4 نمای عقب Character Walk Cycle 04 3/4 Back View

  • Character Walk Cycle 05 نمای عقب Character Walk Cycle 05 Back View

  • صادرات انیمیشن به PNG Exporting Animations to PNGs

  • ویدئوی انتقال... Transition Video...

طراحی جهان و سطح بازی Game World and Level Design

  • بازی جهان و طراحی سطح 01 Game World and Level Design 01

  • پس زمینه های برنامه ریزی دنیای بازی و طراحی سطح 02 Game World and Level Design 02 Planning Backgrounds

مقدمه ای بر تبلت های گرافیکی و نقاشی دیجیتال Intro to Graphics Tablets and Digital Painting

  • مقدمه ای بر تبلت های گرافیکی/مانیتورهای قلمی ... Intro to Graphics Tablets/ Pen Monitors...

  • عناصر هنر: مروری کوتاه Elements of Art: A brief overview

  • تئوری رنگ: مقدمه ای کوتاه Color Theory: A brief introduction

  • فتوشاپ برای هنرمندان Photoshop for Artists

پس زمینه هنر و طراحی Background Art and Design

  • نقاشی پس زمینه 01: طرح خشن Background Painting 01: The Rough Sketch

  • نقاشی پس زمینه 02: طرح تصفیه شده Background Painting 02: The Refined Sketch

  • نقاشی پس زمینه 03: مطالعه ارزش: مقدمه ای بر نقاشی با نور Background Painting 03: The Value Study: Intro to painting with light

  • نقاشی پس زمینه 04: رنگ 01 Background Painting 04: Color 01

  • نقاشی پس زمینه 05: رنگ 02: برس های پراکنده! Background Painting 05: Color 02: Scatter Brushes!

  • منابع بافت عکس سفارشی Custom Photo Texture Resources

  • نقاشی پس‌زمینه 06: بافت‌های سفارشی و لمس‌های پایانی! Background Painting 06: Custom Textures and Finishing Touches!

  • آماده سازی لایه ها برای موتور بازی Prepping Layers for Game Engine

Segue to Adventure Creator Segue to Adventure Creator

  • Segue to Adventure Creator Segue to Adventure Creator

کار با Adventure Creator در Unity (برنامه نویسی بدون کد برای هنرمندان) Working with Adventure Creator in Unity (code-free programming for Artists)

  • Adventure Creator 01: Intro, Install, Starting a New Scene Adventure Creator 01: Intro, Install, Starting a New Scene

  • Adventure Creator 01: تنظیم پس زمینه و ایجاد شخصیت Adventure Creator 01: Background Set Up and Character Creation

  • Adventure Creator 02: ساختن شخصیت خود را پیش ساخته Adventure Creator 02: Making your character prefab

  • Adventure Creator 03: Hotspots، نشانگرها و پیمایش بین صحنه ها Adventure Creator 03: Hotspots, Markers and Navigating Between Scenes

  • Adventure Creator 04: از کجا می توان کمک پیدا کرد! Adventure Creator 04: Where to find help!

  • Adventure Creator 05: Animating Backgrounds Adventure Creator 05: Animating Backgrounds

  • Adventure Creator 06: Extra Features Intro Adventure Creator 06: Extra Features Intro

  • Adventure Creator 07: Inventory 01 Adventure Creator 07: Inventory 01

  • Adventure Creator 08: Inventory 02 Adventure Creator 08: Inventory 02

  • Adventure Creator 09: Action Lists Adventure Creator 09: Action Lists

  • Adventure Creator 10: منوهای سفارشی Adventure Creator 10: Custom Menus

  • Adventure Creator 11: Cursors سفارشی Adventure Creator 11: Custom Cursors

  • Adventure Creator 12: متغیرهای جهانی و محلی Adventure Creator 12: Global and Local Variables

  • Adventure Creator 13: Conversations Adventure Creator 13: Conversations

موسیقی Music

  • تئوری و آهنگسازی موسیقی، مقدمه ای کوتاه Music Theory and Composition, A Brief Intro

  • نمونه برداری از موسیقی دیجیتال، تاریخچه مختصر و بررسی اجمالی Digital Music Sampling, A Brief History and Overview

  • صفحه کلید MIDI MIDI Keyboards

  • خروجی صدا: بلندگو، مانیتور استودیو و هدفون Sound Output: Speakers, Studio Monitors and Headphones

  • DAW (Digital Audio Workstation) و Logic Pro x Intro DAW (Digital Audio Workstation) and Logic Pro x Intro

  • آهنگسازی 01 Music Composing 01

  • آهنگسازی 02: احساس صحنه شما Music Composing 02: Emotion of your scene

  • آهنگسازی 03: Octaves Music Composing 03: Octaves

  • آهنگسازی 04: پروژه جدید Music Composing 04: New Project

  • آهنگسازی 05: تمپو و امضای کلید Music Composing 05: Tempo and Key Signature

  • آهنگسازی 06: اختصاص ابزار Music Composing 06: Assigning Instruments

  • آهنگسازی 07: اوستیناتو Music Composing 07: Ostinato

  • آهنگسازی 08: کار با آکورد Music Composing 08: Working with Chords

  • آهنگسازی 09: خط ملودی Music Composing 09: Melody Line

  • آهنگسازی 10: بهبود خلق و خو Music Composing 10: Enhancing Mood

  • آهنگسازی 11: آماده شدن برای حلقه Music Composing 11: Preparing to Loop

  • آهنگسازی 12: میکس و مسترینگ (نسخه مختصر) Music Composition 12: Mixing and Mastering (brief version)

  • آهنگسازی 13: پرش (صادرات) یک آهنگ! Music Composing 13: Bouncing (exporting) a track!

  • آهنگسازی 14: آوردن موسیقی به وحدت Music Composing 14: Bringing Music Into Unity

  • آهنگسازی 15: نتیجه گیری Music Composing 15: Conclusion

صداپیشگی Voice Acting

  • میکروفون: دینامیک در مقابل خازن Microphones: Dynamic vs Condenser

  • ضبط فضای استودیویی Recording Studio Space

  • صداپیشگی 01: معرفی! Voice Acting 01: Intro!

  • صداگذاری 02: ایجاد یک صحنه کوتاه با دیالوگ Voice Acting 02: Creating a short cutscene with dialogue

  • صداگذاری 03: مکالمات و گفتگو Voice Acting 03: Conversations and Dialogue

  • صداپیشگی (4) آماده سازی: متن و برگه اسکریپت را جمع آوری کنید Voice Acting (4) Prep: Gather Text and Script Sheet

  • صداپیشگی 05: آماده سازی ضبط Voice Acting 05: Recording Prep

  • صداپیشگی 06: جلسه ضبط! Voice Acting 06: Recording Session!

  • صداپیشگی 07: پست پروداکشن Voice Acting 07: Post Production

  • صداگذاری 08: ویرایش صوتی 01: رفع خطاها در متن بازی Voice Acting 08: Audio Editing 01: Fixing Errors in Game Text

  • صداگذاری 09: جلسه ویرایش صدا Voice Acting 09: Audio Editing Session

  • Voice Acting 10: Importing Audio to Unity و Audio Testing Voice Acting 10: Importing Audio Into Unity and Audio Testing

در حال اتمام Finishing Up

  • Finishing Up: ساخت و تست بازی Finishing Up: Build and Test Game

  • پایان THE END

ویدئوهای تکمیلی: سوالات در اینجا پاسخ داده می شود! Supplemental Videos: Questions Answered Here!

  • راهنمای سازنده ماجراجویی: در شروع صحنه به سمت نشانگرها بروید! Adventure Creator Help: Walk to Markers at Scene Start!

  • راهنمای Adventure Creator: چک لیست عیب یابی 01 Adventure Creator Help: Troubleshooting Checklist 01

  • راهنمای Adventure Creator: چک لیست عیب یابی 02 Adventure Creator Help: Troubleshooting Checklist 02

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد بازی ماجراجویی دو بعدی: هنر، موسیقی، برنامه نویسی و موارد دیگر
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 320,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 2 دوره است و 2 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
19.5 hours
106
Udemy (یودمی) udemy-small
07 مرداد 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,947
5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Isaac Lundgren Isaac Lundgren

بازیگر، هنرمند، آهنگساز، مدرس

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.