لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش متوسط جاوا اسکریپت: ساخت یک بازی جاوا اسکریپت با Node
دانلود Intermediate JavaScript Tutorial: Build a JavaScript Game with Node
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا به دنبال افزایش مهارت های خود در Node هستید؟ سپس باید این آموزش جاوا اسکریپت متوسط را در نظر بگیرید و یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Node.js بازی خود را توسعه دهید. با این آموزش، در حین کاوش در دنیای توسعه بازی، درک عمیق تری از مفاهیم و تکنیک های Node به دست خواهید آورد.
با ساخت بازیهای تعاملی با جاوا اسکریپت و Node، پتانسیل خود را باز کنید و حرفه خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. برای سرپرستان، این آموزش جاوا اسکریپت را می توان برای توسعه دهندگان جدید که در برنامه های آموزشی فردی یا تیمی تنظیم شده اند، یا به عنوان منبع مرجع جاوا اسکریپت استفاده کرد.
جاوا اسکریپت متوسط: آنچه باید بدانید
این آموزش میانی جاوا اسکریپت و نود دارای ویدیوهایی است که موضوعاتی از جمله:
را پوشش میدهد
توسعه و نوشتن برنامهها در قسمت جلویی و پشتیاند
تجزیه ورودی کاربر
میزبانی سرورهای Node در Heroku
Refactoring کد سمت سرور و کلاینت
چه کسانی باید آموزش جاوا اسکریپت متوسط را بگذرانند؟
این آموزش جاوا اسکریپت متوسط به عنوان آموزش جاوا اسکریپت در سطح حرفه ای در نظر گرفته می شود، به این معنی که برای توسعه دهندگان نرم افزار با حداقل یک سال تجربه طراحی شده است. در حالی که این دوره برای توسعه دهندگان و مهندسان نرم افزار با تجربه طراحی شده است، توسعه دهندگان نرم افزار جدید نیز از شرکت در این دوره بهره مند خواهند شد.
توسعهدهندگان نرمافزار جدید یا مشتاق. اگر یک توسعهدهنده وب جدید یا مشتاق هستید، این آموزش تجربه عملی مورد نیاز برای ساختن پروژههایی را در اختیار شما قرار میدهد که تواناییها و کمکهای شما را به نمایش بگذارند. شما در بازار کار رقابتی متمایز هستید.
توسعه دهندگان نرم افزار باتجربه. توسعه دهندگان باتجربه که به دنبال گسترش مجموعه مهارت های خود و کشف راه های جدید در جاوا اسکریپت و نود هستند، باید این دوره آموزشی جاوا اسکریپت متوسط را در نظر بگیرند. با این دوره، بینش هایی در مورد بهترین شیوه های توسعه بازی به دست خواهید آورد و رویکردهای نوآورانه برای حل مسئله را کشف خواهید کرد.
سرفصل ها و درس ها
با Node.js: The Basics یک بازی Tic-Tac-Toe بسازید
Build a Tic-Tac-Toe Game with Node.js: The Basics
بررسی اجمالی
Overview
معرفی
Introduction
طراحی بازی
Designing the Game
حلقه اصلی بازی
The Main Game Loop
نمایش شبکه تیک تاک پا
Displaying the Tic-Tac-Toe Grid
ردیابی حرکات بازیکن
Tracking Player Moves
نمایش حرکات بازیکن در شبکه
Displaying Player Moves on the Grid
نتیجه
Conclusion
ساخت بازی Tic-Tac-Toe با Node.js: محاسبه بردها و تجزیه ورودی کاربر
Build a Tic-Tac-Toe Game with Node.js: Calculating Wins and Parsing User Input
بررسی اجمالی
Overview
معرفی
Introduction
تصمیم گیری برنده و پایان دادن به بازی
Deciding Who Wins and Ending the Game
محاسبه بردهای عمودی، مورب و گوشه
Calculating Vertical, Diagonal, and Corner Wins
نتیجه
Conclusion
با Node.js: Full-Stack Basics یک بازی Tic-Tac-Toe بسازید
Build a Tic-Tac-Toe Game with Node.js: Full-Stack Basics
بررسی اجمالی
Overview
معرفی
Introduction
ایجاد برنامه های سمت کلاینت و سمت سرور
Creating Client-Side and Server-Side Programs
استراتژی اصلی ارتباط سرور و مشتری
Basic Server-Client Communication Strategy
میزبانی سرورهای Node.js در Heroku
Hosting Node.js Servers on Heroku
نتیجه
Conclusion
با Node.js: Finishing Touches یک بازی Tic-Tac-Toe بسازید
Build a Tic-Tac-Toe Game with Node.js: Finishing Touches
بررسی اجمالی
Overview
معرفی
Introduction
اطمینان از خالی بودن موقعیت ها
Making Sure Positions are Empty
انتشار اسکریپت سمت مشتری در NPM
Publishing the Client-Side Script to NPM
پیوستن به بازی ها با شناسه
Joining Games by ID
مدیریت روش های مختلف اتصال
Handling Different Join Methods
نتیجه
Conclusion
با Node.js یک بازی Tic-Tac-Toe بسازید: تبدیل کامل تمام پشته
Build a Tic-Tac-Toe Game with Node.js: Complete Full-Stack Conversion
بررسی اجمالی
Overview
معرفی
Introduction
شروع بازی و چاپ گرید
Starting the Game and Printing the Grid
دریافت ورودی بازیکن از راه دور
Getting Player Input Remotely
پایان دادن به بازی از راه دور
Ending the Game Remotely
نتیجه
Conclusion
با Node.js یک بازی Tic-Tac-Toe بسازید: بهبود تجربه چند نفره
Build a Tic-Tac-Toe Game with Node.js: Improving Multi-Player Experience
بررسی اجمالی
Overview
معرفی
Introduction
محاسبه بازی های گربه ها
Calculating Cats' Games
بازنگری در استراتژی مدیریت بازیکن
Rethinking the Player Management Strategy
مدیریت بازی های متعدد
Managing Multiple Games
نتیجه
Conclusion
مبانی Node.js Websocket
Node.js Websocket Basics
بررسی اجمالی
Overview
معرفی
Introduction
مبانی وب سوکت ها
Basics of Websockets
راه اندازی یک سرویس گیرنده و سرور Socket.io
Setting Up A Socket.io Client and Server
ارسال و مدیریت رویدادهای سوکت
Sending and Handling Socket Events
ایجاد یک برنامه چت روم ساده
Creating a Simple Chat-Room Program
توسعه دهنده نرم افزار Full-Stack
Shaun Wassell یک توسعه دهنده نرم افزار کاملاً پشته ای است که در زمینه برنامه نویسی و اتوماسیون صنعتی تخصص دارد.
Shaun با امید به ساخت بازی های ویدیویی عالی برنامه نویسی را در دوره راهنمایی شروع کرد. وی در ادامه به دریافت مدرک علوم کامپیوتر و ادامه کار حرفه ای نرم افزار توسعه یافت. او از پیشرفت کامل و موبایل لذت می برد. علاوه بر رایانه ، شاون به موسیقی ، معماری ، باغبانی و آبجو دستی نیز علاقه دارد.
نمایش نظرات