آموزش Blender 2.8 Game Vehicle Creation

Blender 2.8 Game Vehicle Creation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به Blender 2.8 Game Vehicle Creation خوش آمدید! در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد یک وسیله نقلیه بازی، از اولین چند ضلعی تا پیکربندی نهایی کنترل های کاربر در موتور بازی را یاد خواهید گرفت. یاد خواهید گرفت:

  • Blender 2.8 Modeling Tools and Modifiers

  • نقشه برداری UV یک مدل سه بعدی پیچیده در Blender 2.8

  • ایجاد نقشه شناسه رنگ

  • صادر کردن فایل های FBX از Blender

  • Texturing در Substance Painter

  • پخت یک نقشه معمولی در Substance Painter

  • پیکربندی یک وسیله نقلیه در یونیتی

اگر علاقه مند به ایجاد و راه اندازی وسایل نقلیه بازی هستید و به دنبال یک دوره آموزشی جامع هستید تا شما را در هر مرحله از این فرآیند راهنمایی کند، در Blender 2.8 Game Vehicle Creation به من بپیوندید.

برای پروژه کلاس می توانید هر وسیله نقلیه ای را که دوست دارید ایجاد کنید. می توانید از تصاویر مرجع خود برای وارد کردن به بلندر استفاده کنید. اما اگر این اولین تلاش شما برای ایجاد یک وسیله نقلیه بازی است، پیشنهاد می کنم تصاویر ارائه شده را دنبال کنید تا پروژه شما شبیه پروژه من باشد. سپس این فرآیند را دوباره با وسیله نقلیه خود امتحان کنید.

پروژه کلاس خود را در این مراحل آسان تکمیل کنید:

  1. از طریق یک درس ویدیویی تماشا کنید
  2. روند نشان داده شده در ویدیو را تکرار کنید (و کار خود را ذخیره کنید)
  3. به ویدیوی بعدی بروید
  4. وقتی دوره را کامل کردید، وسیله نقلیه بازی خود را در پروژه کلاس خود پست کنید

این یک پروژه طولانی است و ممکن است کمی طول بکشد. فرآیند ایجاد یک وسیله نقلیه بازی سه بعدی مراحل زیادی دارد. اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، سریعتر و آسان تر می شود.

و با خیال راحت تصاویر و اسکرین شات های پیشرفت خود را در حین حرکت ارسال کنید. دیدن کار شما می تواند برای دیگران الهام بخش باشد.

از آن لذت ببرید! من مشتاقانه منتظر دیدن پروژه تمام شده شما هستم! :)


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 119 پیکربندی کنترل های خودرو 119 Configuring the Vehicle Controls

  • 036 گسترش هود 036 Extending the Hood

  • 052 افزودن قطعات به پشت 052 Adding Parts to the Back

  • 097 استفاده از Follow Active Quads 097 Using Follow Active Quads

  • 015 مدل سازی درب پشتی 015 Modeling the Back Door

  • 051 اضافه کردن کمک فنر عقب 051 Adding Rear Shock Absorbers

  • 087 نهایی کردن آخرین کابین 087 Finalizing the Last of the Cab

  • 105 شروع بافت ها برای وسیله نقلیه 105 Beginning the Textures for the Vehicle

  • 039 ایجاد پیچ ​​و مهره چرخ 039 Creating the Bolts of the Wheel

  • 098 سازماندهی نقشه های UV 098 Organizing the UV Mapss

  • 076 UV نقشه برداری دستگیره های در 076 UV Mapping the Door Handles

  • 117 واردات دارایی به یونیتی 117 Importing Assets into Unity

  • 023 شروع منطقه درب عقب 023 Beginning the Tailgate Area

  • 029 ایجاد پنجره های برجک 029 Creating the Windows of the Turret

  • 114 نقاشی با دست بافت های خاکی 114 Hand Painting the Dirt Textures

  • 071 مدل سازی چراغ روشنایی 071 Modeling the Light Fixture

  • 113 بافت لاستیک زاپاس 113 Texturing the Spare Tire

  • 067 شروع از آنتن ها پشتیبانی می کند 067 Beginning the Antenae Supports

  • 032 راه اندازی مراحل وسیله نقلیه 032 Starting the Vehicle Steps

  • 042 پر کردن در زیر خودرو 042 Filling In Underneath the Vehicle

  • 022 بیشتر از جزئیات پشت 022 More of the Back Details

  • 096 UV Mapping the Wheel 096 UV Mapping the Wheel

  • 014 ایجاد درب ورودی 014 Creating the Front Door

  • 115 صادرات نقشه های بافت از Substance Painter 115 Exporting Texture Maps from Substance Painter

  • 116 صادرات فایل های FBX از بلندر جدید 116 Exporting FBX Files from Blender new

  • 050 ادامه با محور عقب 050 Continuting with the Rear Axle

  • 024 ادامه با Tailgate جدید 024 Continuing with the Tailgate new

  • 109 شروع بافت تفنگ 109 Beginning to Texture the Gun

  • 065 تکمیل آینه های نمای عقب 065 Finishing the Rear View Mirrors

  • 088 نقشه برداری UV هود و گلگیرها 088 UV Mapping the Hood and Fenders

  • 062 اتمام پشتیبانی تفنگ 062 Finishing the Gun Support

  • 078 نقشه برداری UV لولاها و مراحل 078 UV Mapping the Hinges and Steps

  • 046 جزئیات بیشتر در قسمت جلو و کنار 046 More Detail to the Front and Side

  • 079 پروژه هوشمند UV و بهینه سازی نقشه UV 079 Smart UV Project and Optimizing the UV Map

  • 091 نقشه برداری UV از محور جلو 091 UV Mapping the Front Axle

  • 103 صادرات مدل ها به صورت FBX 103 Exporting the Models as FBX

  • 001 مقدمه ای بر دوره 001 Introduction to the Course

  • 099 شروع نقشه شناسه رنگ 099 Beginning the Color ID Map

  • 060 مدل سازی جعبه مهمات 060 Modeling the Ammo Box

  • 116 صادرات فایل های FBX از Blender 116 Exporting FBX Files from Blender

  • 047 مدل سازی چراغ های جلو 047 Modeling the Headlights

  • 082 شروع نقشه UV مسلسل 082 Beginning to UV Map the Machine Gun

  • 009 شروع سپر جلو 009 Beginning the Front Bumper

  • 057 مدل سازی دستگیره های تفنگ 057 Modeling the Gun Grips

  • 028 افزودن موارد بیشتر به برجک 028 Adding more to the Turret

  • 101 تکمیل نقشه شناسه رنگ برای وسیله نقلیه 101 Finishing the Color ID Map for the Vehicle

  • 063 شروع آینه های نمای عقب 063 Beginning the Rear View Mirrors

  • 100 ادامه نقشه شناسه رنگ 100 Continuing the Color ID Map

  • 081 UV Mapping the Gun Turret 081 UV Mapping the Gun Turret

  • 083 ادامه مسلسل 083 Continuing the Machine Gun

  • 102 ایجاد نقشه شناسه رنگ برای تفنگ 102 Creaing the Color ID Map for the Gun

  • 002 وارد کردن تصاویر پس زمینه 002 Importing Background Images

  • 003 در نظر گرفتن مقیاس 003 Considering Scale

  • 024 ادامه با درب عقب 024 Continuing with the Tailgate

  • 007 مدل سازی گلگیر 007 Modeling the Fender

  • 005 اکسترود کردن هود 005 Extruding the Hood

  • 012 Booleans، Ngons و Tris 012 Booleans, Ngons, and Tris

  • 040 شروع آج تایر 040 Beginning the Tire Treads

  • 074 آماده سازی برای نقشه برداری UV 074 Preparing for UV Mapping

  • 037 تمیز کردن گلگیر 037 Cleaning Up the Fender

  • 120 تست کنترل های خودرو 120 Testing the Vehicle Controls

  • 073 اتمام مدل سازی 073 Finishing the Modeling

  • 017 شروع منطقه ذخیره سازی پشتی 017 Beginning the Back Storage Area

  • 014 ایجاد درب ورودی جدید 014 Creating the Front Door new

  • 107 بافت نورها و آینه ها 107 Texturing the Lights and Mirrors

  • 068 تکمیل پشتیبانی از آنتن 068 Finishing the Antennae Supports

  • 008 پایان دادن به گلگیرهای جلو 008 Finishing the Front Fenders

  • 108 تکمیل بافت خودرو 108 Finishing the Textures of the Vehicle

  • 084 بیشتر UV Mapping the Gun 084 More UV Mapping the Gun

  • 044 افزودن جزئیات به محور جلو 044 Adding Details to the Front Axle

  • 059 ایجاد میل لنگ جانبی 059 Creating the Side Crank

  • 064 ادامه آینه دید عقب 064 Continuing the Rear View Mirror

  • 026 شروع برجک تفنگ 026 Beginning the Gun Turret

  • 104 وارد کردن فایل ها به Substance Painter 104 Importing Files into Substance Painter

  • 027 ادامه برجک تفنگ 027 Continuing the Gun Turret

  • 072 اتمام چراغ ها و راه اندازی گلگیر 072 Finishing the Lights and Starting the Fender

  • 030 مدل سازی پنجره پنل جلو 030 Modeling the Front Panel Window

  • 058 افزودن جزئیات به تفنگ 058 Adding Details to the Gun

  • 020 ادامه منطقه ذخیره سازی پشتی 020 Continuing the Back Storage Area

  • 056 شروع تفنگ 056 Beginning the Gun

  • 021 مدل سازی کانتینر پشتی 021 Modeling the Back Container

  • 043 ایجاد فنر برای کمک فنرها 043 Creating a Spring for the Shock Absorbers

  • 054 مدل سازی بند لاستیک زاپاس 054 Modeling the Spare Tire Strap

  • 013 مسدود کردن کابین 013 Blocking Out the Cab

  • 006 تکمیل هود 006 Finishing the Hood

  • 041 تکمیل لاستیک ها و چرخ ها 041 Finishing the Tires and Wheels

  • 025 افزودن جزئیات به پشت 025 Adding Detail to the Back

  • 085 با نقشه UV تفنگ ادامه می دهیم 085 Continuing with the UV Map of the Gun

  • 089 UV نقشه برداری سپر جلو 089 UV Mapping the Front Bumper

  • 070 ایجاد سکوهای نور جلو 070 Creating the Front Light Platforms

  • 004 شروع هود 004 Beginning the Hood

  • 106 بافت دسته ها، گلگیرها و پنجره ها 106 Texturing the Handles, Fenders, and Windows

  • 016 ایجاد ویندوز 016 Creating the Windows

  • 048 پایان دادن به زیر شاسی جلو 048 Finishing Up the Front Undercarriage

  • 110 تکمیل بافت تفنگ 110 Finishing the Gun Textures

  • 080 نقشه برداری UV جزئیات کابین 080 UV Mapping the Cab Details

  • 019 ایجاد پشتیبانی های عمودی 019 Creating the Vertical Supports

  • 086 تکمیل نقشه UV تفنگ 086 Finishing the UV Map of the Gun

  • 121 نتیجه گیری 121 Conclusion

  • 053 مدل سازی اتصال تریلر 053 Modeling the Trailer Hitch

  • 094 نقشه برداری UV از پشت خودرو 094 UV Mapping the Back of the Vehicle

  • 090 اتمام سپر جلو 090 Finishing the Front Bumper

  • 095 تکمیل نقشه های UV برای وسیله نقلیه 095 Finishing the UV Maps for the Vehicle

  • 093 در ادامه با منطقه ذخیره سازی 093 Continuing with the Storage Area

  • 077 UV Mapping ویندوز و لولا 077 UV Mapping Windows and Hinges

  • 034 آغاز زنجیرهای برای پله ها 034 Beginning the Chains for the Steps

  • 112 پخت یک نقشه معمولی در مواد نقاش 112 Baking a Normal Map in Substance Painter

  • 018 با استفاده از Array Modifier 018 Using the Array Modifier

  • 031 ایجاد شیشه جلو 031 Creating the Windshield

  • جزئیات سپر جلو 011 011 Front Bumper Details

  • 038 شروع چرخ ها و لاستیک ها 038 Beginning the Wheels and Tires

  • 111 واردات مجدد مش به نقاش مواد 111 Reimporting a Mesh Into Substance Painter

  • 045 افزودن جزئیات به سپر جلو 045 Adding Detail to the Front Bumper

  • 033 با مراحل ادامه دهید 033 Continuing with the Steps

  • 010 ادامه سپر جلو 010 Continuing the Front Bumper

  • 092 نقشه برداری UV منطقه ذخیره سازی 092 UV Mapping the Storage Area

  • 049 شروع محور عقب 049 Beginning the Rear Axle

  • 035 اتمام زنجیره ها 035 Finishing the Chains

  • 066 اضافه کردن لولاهای در 066 Adding the Door Hinges

  • 069 مدل سازی دستگیره های در 069 Modeling the Door Handles

  • 061 شروع پشتیبانی از تفنگ 061 Beginning the Gun Support

  • 075 UV نقشه برداری کابین و درها 075 UV Mapping the Cab and Doors

  • 055 ایجاد پشتیبانی تفنگ 055 Creating the Gun Support

  • 118 پیکربندی وسیله نقلیه در وحدت 118 Configuring the Vehicle in Unity

نمایش نظرات

آموزش Blender 2.8 Game Vehicle Creation
جزییات دوره
22h 33m
124
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,175
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Darrin Lile
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation