سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. من اخیراً به عنوان مدیر استودیو یک استودیوی تجسم معماری برنده جایزه کار کرده ام. آنچه اکنون روی صفحه می بینید نمونه هایی از کار حرفه ای من است.
در Skillshare، من در کلاسهای مبتدی واضح و آسان برای دنبال کردن تخصص دارم. ما هر فرآیند را گام به گام طی می کنیم تا از سردرگمی تا حد امکان جلوگیری کنیم.
در این دوره آموزشی، من شما را با فرآیند ساده و مبتدی متحرک سازی یک لوگوی سه بعدی در Blender آشنا می کنم.
ما از Blender برای این آموزش استفاده می کنیم، که یک نرم افزار سه بعدی شگفت انگیز و کاملا رایگان است. تنها مانع ورود، داشتن رایانه ای برای اجرای نرم افزار است.
متحرک سازی آرم های سه بعدی می تواند یک مهارت بسیار قدرتمند برای دانستن باشد، اما لازم نیست پیچیده باشد. در این کلاس، من شما را از طریق فرآیند ساده بازسازی یک لوگوی دوبعدی در داخل Blender و همچنین افزودن چند انیمیشن ساده راهنمایی میکنم.
در این کلاس می توانید انتظار داشته باشید:
را یاد بگیریدوقتی کارمان تمام شد، تمام مهارتهایی را که برای ایجاد یک انیمیشن لوگوی سهبعدی خود نیاز دارید، خواهید داشت!
امیدوارم با ساختن لوگوی سه بعدی متحرک خود به من در این سفر مبتدی سرگرم کننده از Blender بپیوندید!
تبریک می گویم! شما به پایان کلاس رسیدید!
اکنون که یاد گرفتید چگونه با من یک لوگوی سه بعدی بسازید، از شما می خواهم که یک لوگوی جدید از خودتان ایجاد کنید و آن را با کلاس به اشتراک بگذارید!
این لوگوی جدید می تواند هر چیزی باشد که شما دوست دارید!
برای پروژه کلاس خود، یک آرم فاکس سه بعدی ایجاد کردم که احتمالاً می تواند توسط یک پخش کننده توییچ یا یوتیوبر استفاده شود.
من از تمام تکنیکهای مشابهی که در طول کلاس صحبت کردیم برای ایجاد لوگوی خود استفاده کردم، فقط از نظر تعداد سطوح کمی پیچیدگی بیشتری دارد.
پس از اتمام طراحی لوگو، رندر را در گالری پروژه ارسال کنید تا آن را با من و سایر دانش آموزان به اشتراک بگذارید!
من شخصاً هر پروژه ارسال شده را بررسی میکنم و به شما اطلاع میدهم که درباره تصویر شما چه چیزی را دوست دارم، و همچنین هر چیزی که میتواند از برخی تنظیمات استفاده کند.
من بی صبرانه منتظرم تا ببینم همه شما به چه چیزی می رسید!
هنرمند حرفه ای سه بعدی
سلام، من هری هستم! من 13 سال تجربه در مدل سازی و تکسچرینگ سه بعدی دارم. در طول این 13 سال، من 8 سال را به عنوان یک هنرمند حرفه ای سه بعدی در صنعت سه بعدی کار کرده ام. من در طول کارم برای انواع مختلفی از شرکت ها کار کرده ام، مانند یک استودیوی بازی های ویدیویی بزرگ MMORPG، یک شرکت تولید ویدئو و یک شرکت تجسم معماری برنده جایزه. من بهعنوان مدیر استودیو، هنرمند اصلی سه بعدی، هنرمند پسزمینه سهبعدی، ویرایشگر گریناسکرین و هنرمند UI کارآموز کار کردهام. کارهای حرفهای من در مجله "هنرمند سه بعدی" همراه با محتوای آموزشی نمایش داده شده است. من تجربه زیادی با Photosh op، Blender، 3d Max و VRay دارم. من در رندر سه بعدی فوتورئالیستی با تمرکز بر تجسم معماری تخصص دارم، اگرچه اشتیاق من در چیزهایی است که کمی سبک تر و سرگرم کننده تر هستند!
امیدوارم به من اجازه دهید تا با شرکت در یکی از کلاس هایم بخشی از دانش و تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارم.
نمایش نظرات