آموزش آوردن اشیاء سه بعدی به فیلم اکشن زنده | افتر افکت | Cinema4D | VFX |

Bringing 3D Objects Into Live Action Footage | After Effects | Cinema4D | VFX |

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام! نام من منینگ مور است! در این کلاس، به اصول اولیه نحوه وارد کردن عناصر سه بعدی به صحنه اکشن زنده دو بعدی خواهیم پرداخت. ما به دنبال ردیابی سه بعدی یک عکس، متحرک سازی اشیاء سه بعدی و ترکیب همه عناصر با هم هستیم تا واقع بینانه به نظر برسیم.

این کلاس بیشتر برای آهنگسازها و انیماتورهای مبتدی تا متوسط ​​طراحی شده است. من از After Effects و Cinema4D و نرم افزار کامپوزیتور و مدل سازی سه بعدی و انیمیشن خود به همراه Octane به عنوان رندر استفاده خواهم کرد. برنامه های رایگان زیادی وجود دارد که می توانند هر کاری را که در این کلاس انجام می دهیم انجام دهند. Blackmagic Fusion، Hitfilm و Natron همگی آهنگسازهای عالی هستند که رایگان هستند. Blender 2.8 یک برنامه سه بعدی رایگان نیز هست.

مدل های سه بعدی را به محیط های اکشن زنده بیاورید!

  • [بخش] فیلم آهنگ سه بعدی
      1. ردیاب دوربین سه بعدی افتر افکت را اعمال کنید
        1. تنظیم ترکیب در افتر افکت و اعمال جلوه ردیاب دوربین سه بعدی
      2. مسیر دوربین را پاک کنید
        1. برای دقت بیشتر، مسیر دوربین را مرور کنید و آن را تمیز کنید
      3. آماده سازی و صادرات به Cinema4D
        1. جامدات را برای مطابقت با دیوارها و زمین در صحنه تنظیم کنید. صادرات به cinema4d
  • [بخش] متحرک سازی و رندر
      1. وارد کردن شی 3 بعدی
        1. وارد کردن و تنظیم شی به صحنه
      2. شیء را متحرک کنید
        1. شیء را به صورت پویا در صحنه متحرک کنید
      3. انیمیشن را آماده و رندر کنید
        1. تنظیم مجوزهای رندر و تنظیمات رندر
  • [بخش] ترکیب
    1. تنظیم مجوزهای رندر
      1. بررسی تنظیمات رندر پاس‌ها و کارهایی که هر کدام می‌توانند برای کمک به ترکیب کردن انجام دهند
    2. تطبیق رنگ با صحنه
      1. پوشش تنظیمات منحنی ها، پوشش های رنگی و تطبیق هایلایت ها، سایه ها و تون های میانی با عکس اصلی
    3. افزودن و تطبیق دانه
      1. افزودن دانه به رندر برای مطابقت با فیلم زنده
    4. درجه بندی رنگ
      1. رنگ‌آمیزی نهایی برای کاهش سایه‌ها و بالا بردن هایلایت‌ها

برای این پروژه، من یک کلیپ 10-30 ثانیه ای می خواهم که درک شما از ترکیب بندی را نشان دهد. من به رنگ‌های دقیق، تطابق صحیح دانه‌ها و ظاهر کلی عکس نهایی توجه خواهم کرد. شما آزاد هستید که از هر عکسی که می خواهید استفاده کنید تا زمانی که قابل ردیابی باشد!

الزامات پروژه کلاس

  1. کلیپ 10-30 ثانیه ای
  2. شیء سه بعدی در محیط اکشن زنده ادغام شده است
  3. رندر کنید و کلیپ خود را در پروژه کلاس ارسال کنید!

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • صادرات به Cinema4D Export to Cinema4D

  • افزودن و تطبیق دانه Adding and Matching Grain

  • راه اندازی Render Passes Setting up Render Passes

  • پاکسازی ردیاب ها Cleaning Up Trackers

  • وارد کردن اشیاء سه بعدی Import 3D Objects

  • تحویل نهایی Final Deliveries

  • نتیجه Conclusion

  • آماده سازی و رندرینگ Prep and Rendering

  • تطبیق رنگ ها با صحنه Matching Colors to Scene

  • چه چیزی نیاز خواهیم داشت؟ What will we need?

  • درجه بندی رنگ نهایی Final Color Grading

  • ردیابی دوربین سه بعدی 3D Camera Tracking

  • متحرک سازی اشیاء سه بعدی Animate 3D Objects

  • معرفی Introduction

نمایش نظرات

آموزش آوردن اشیاء سه بعدی به فیلم اکشن زنده | افتر افکت | Cinema4D | VFX |
جزییات دوره
1h 12m
14
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,160
- از 5
دارد
دارد
دارد
Manning Moore
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Manning Moore Manning Moore

VFX | فیلمسازی | سه بعدی

سلام، من منینگ هستم. من در Mutiny FX به عنوان یک متخصص VFX کار می کنم. من وقتم را صرف برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی می کنم که در هالمارک و نتفلیکس ظاهر می شوند. من دوست دارم روی پروژه های کوچک شور با سازندگان دیگر مانند فیلم های کوتاه، موزیک ویدیو و تصاویر تجربی کار کنم. من بسیار هیجان زده هستم که آنچه می دانم را به اشتراک می گذارم و با یک انجمن شگفت انگیز رشد می کنم!