آموزش طراح مواد: ایجاد مواد غیرفوتورئالیستی (NPR)

Substance Designer: Creating Nonphotorealistic (NPR) Materials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ببینید چگونه می توان با استفاده از Substance Designer ، بخشی از مجموعه Substance از Adobe ، یک نسخه تلطیف شده و غیر فوتورال - مانند طرح کلی کارتون - از یک ماده موجود واقع گرایانه پیدا کرد. مربی Joel Bradley از ابتدا تا انتها مراحل ایجاد مواد را طی می کند ، با انتخاب گره هایی که می توانند به سطح کنترل مورد نیاز برسند ، شروع می شود. او ادامه می دهد تا جزئیات یکپارچه سازی تصویر ، از جمله رئوس مطالب ، سایه زدن ، اریب ، الگو و موارد دیگر را پوشش دهد ، همه با چشم برای به حداکثر رساندن قابلیت استفاده.
موضوعات شامل:
  • بافتهای یکپارچه در تجسم
  • نگاه کردن به مطالب واقع بینانه
  • ایجاد ماسک سایه انداز
  • ایجاد خطوط سایه
  • ماسک سکته مغزی شکل جایگزین
  • سبک سازی انتشار
  • افزودن طرح کلی
  • افزودن خطوط طرح
  • ایجاد طرح کلی آسیب
  • ترکیب و پوشاندن
  • افزودن انتخابگر الگو
  • ایجاد نسخه تمیز

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • بافت های یکپارچه در تجسم Stylized textures in visualization

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. مرور کلی در مورد مواد 1. Overview of the Material

  • به مواد پایه خود نگاه می کنید Looking at your base material

  • برنامه ریزی نحوه سبک سازی Planning how to stylize

2. ایجاد سایه 2. Creating the Shading

  • ایجاد خطوط سایه دار ، قسمت 1 Creating the shading lines, part 1

  • ایجاد خطوط سایه دار ، قسمت 2 Creating the shading lines, part 2

  • ماسک سکته مغزی شکل جایگزین Alternative shape stroke mask

3. اضافه کردن طرح کلی 3. Adding the Outline

  • ایجاد خط شیار Creating the groove line

  • ساختن ماسک رئوس مطالب ، قسمت 1 Building the outline mask, part 1

  • ساخت ماسک رئوس مطالب ، قسمت 2 Building the outline mask, part 2

  • اضافه کردن خطوط طرح Adding the sketch lines

  • استفاده از ارتفاع به حالت عادی Using Height-To-Normal

4- اثرات اضافی اختیاری 4. Optional Extra Effects

  • ایجاد طرح کلی خسارت ، قسمت 1 Creating the damage outline, part 1

  • ایجاد طرح کلی خسارت ، قسمت 2 Creating the damage outline, part 2

  • افزودن یک انتخاب کننده الگو Adding a pattern selector

  • ایجاد نسخه تمیز Creating a clean version

  • اضافه کردن کنترل پخش قابل تنظیم Adding adjustable diffuse control

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش طراح مواد: ایجاد مواد غیرفوتورئالیستی (NPR)
جزییات دوره
43m 8s
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
279
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.