آموزش طراح مواد: ایجاد مواد غیرفوتورئالیستی (NPR)

Substance Designer: Creating Nonphotorealistic (NPR) Materials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ببینید چگونه می توان با استفاده از Substance Designer ، بخشی از مجموعه Substance از Adobe ، یک نسخه تلطیف شده و غیر فوتورال - مانند طرح کلی کارتون - از یک ماده موجود واقع گرایانه پیدا کرد. مربی Joel Bradley از ابتدا تا انتها مراحل ایجاد مواد را طی می کند ، با انتخاب گره هایی که می توانند به سطح کنترل مورد نیاز برسند ، شروع می شود. او ادامه می دهد تا جزئیات یکپارچه سازی تصویر ، از جمله رئوس مطالب ، سایه زدن ، اریب ، الگو و موارد دیگر را پوشش دهد ، همه با چشم برای به حداکثر رساندن قابلیت استفاده.
موضوعات شامل:
  • بافتهای یکپارچه در تجسم
  • نگاه کردن به مطالب واقع بینانه
  • ایجاد ماسک سایه انداز
  • ایجاد خطوط سایه
  • ماسک سکته مغزی شکل جایگزین
  • سبک سازی انتشار
  • افزودن طرح کلی
  • افزودن خطوط طرح
  • ایجاد طرح کلی آسیب
  • ترکیب و پوشاندن
  • افزودن انتخابگر الگو
  • ایجاد نسخه تمیز

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • بافت های یکپارچه در تجسم Stylized textures in visualization

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. مرور کلی در مورد مواد 1. Overview of the Material

  • به مواد پایه خود نگاه می کنید Looking at your base material

  • برنامه ریزی نحوه سبک سازی Planning how to stylize

2. ایجاد سایه 2. Creating the Shading

  • ایجاد خطوط سایه دار ، قسمت 1 Creating the shading lines, part 1

  • ایجاد خطوط سایه دار ، قسمت 2 Creating the shading lines, part 2

  • ماسک سکته مغزی شکل جایگزین Alternative shape stroke mask

3. اضافه کردن طرح کلی 3. Adding the Outline

  • ایجاد خط شیار Creating the groove line

  • ساختن ماسک رئوس مطالب ، قسمت 1 Building the outline mask, part 1

  • ساخت ماسک رئوس مطالب ، قسمت 2 Building the outline mask, part 2

  • اضافه کردن خطوط طرح Adding the sketch lines

  • استفاده از ارتفاع به حالت عادی Using Height-To-Normal

4- اثرات اضافی اختیاری 4. Optional Extra Effects

  • ایجاد طرح کلی خسارت ، قسمت 1 Creating the damage outline, part 1

  • ایجاد طرح کلی خسارت ، قسمت 2 Creating the damage outline, part 2

  • افزودن یک انتخاب کننده الگو Adding a pattern selector

  • ایجاد نسخه تمیز Creating a clean version

  • اضافه کردن کنترل پخش قابل تنظیم Adding adjustable diffuse control

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش طراح مواد: ایجاد مواد غیرفوتورئالیستی (NPR)
جزییات دوره
43m 8s
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
279
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.